Mannen denken dat het klikt en dat ze dan klaar zijn met het 'hofmaken', bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Sargon het volgende:
Volgens mij denken mannen vaak dat het klikt, maar dan vindt de vrouw hem alleen aardig ofzo :p
Nee gewoon zoals het er staat, dat mannen sneller een klik denken te hebben dan vrouwen?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:07 schreef Polen het volgende:
[..]
Mannen denken dat het klikt en dat ze dan klaar zijn met het 'hofmaken', bedoel je?
OK.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:09 schreef Sargon het volgende:
[..]
Nee gewoon zoals het er staat, dat mannen sneller een klik denken te hebben dan vrouwen?
Nee, vrouwen zijn gewoon voorzichtiger wat betreft zulke uitlatingen. Dat het "klikt" wil niet betekenen dat ze 3 en een half kind van je wil ofzo .quote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Sargon het volgende:
Volgens mij denken mannen vaak dat het klikt, maar dan vindt de vrouw hem alleen aardig ofzo :p
Klikken is gewoon een sterk wederzijds gevoel, betreffende de mogelijkheden van het combineren van zielen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef addictivebeat het volgende:
Kom op jongens, wees wat concreter.
Is klikken wanneer je volledig jezelf kan zijn bij de ander?
Is klikken wanneer je veel met elkaar kan lachen?
Is klikken wanneer je goed met elkaar kan praten over van alles?
Kan die nog komen of behoort die er vanaf de eerste ontmoeting al te zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef Polen het volgende:
Ik zou toch even willen melden dat wanneer je het moet vragen de klik hoogstwaarschijnlijk nog niet is geweest.
Die kan ook later komen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Kan die nog komen of behoort die er vanaf de eerste ontmoeting al te zijn?
Dat kan bij de eerste ontmoeting zijn maar kan ook later komen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Ligt eraan met wat voor doel je die ontmoeting had.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik een vrij sterke gedachte. Een gedachte die pas in een later stadium ontwikkelt na het bekende "klikken", omdat je dan echt een relatie wilt aangaan. Bij het klikken heb ik meer het idee van goed en gezellig met elkaar kunnen praten. Of is dat te ruim genomen?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik denk dat als je dezelfde gedachten hebt over zaken en je je toch eenzaam voelt als die persoon er niet is en het wederzijds is. Je voelt gewoon dat het meer is dan een gewone vriendschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |