Maar ik zit in het seizoen 2012quote:Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prutser!
Ik speel al maanden Fifa 2008.
Ach zoquote:
Bupa-na-aper!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil ook zo'n ava switch
http://www.cutandpastescripts.com/quote:Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil ook zo'n ava switch
cool effe mijn oude ava laten aanpassenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
http://www.cutandpastescripts.com/
Men probeert weer eens op mij te lijken.quote:
Over een avatar switcherquote:
Wie mag jij dan wel niet zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Men probeert weer eens op mij te lijken.
Begrijpelijk.
Zegt die neger zo van "Mag ik een bruin brood?"quote:Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
www.
[..]
Komt er een neger bij de bakker...
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Men probeert weer eens op mij te lijken.
Begrijpelijk.
Iemand die zwemt in zijn eigendunkquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Weer een newbie! Ze blijven vermakelijk.
Dude...quote:
True. Kan ik moeilijk ontkennen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Iemand die zwemt in zijn eigendunk
Doe eens lief!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude...Ga je mond wassen met groene zeep en stik er meteen maar in.
Maar goed je bent een vrouw, die zijn er hier niet zoveel. Dus je mag wel blijven van mijquote:
Watjes.quote:
WAT?!!! VROUW?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maar goed je bent een vrouw, die zijn er hier niet zoveel. Dus je mag wel blijven van mij.
Welkom
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maar goed je bent een vrouw, die zijn er hier niet zoveel. Dus je mag wel blijven van mij.
Welkom
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WAT?!!! VROUW?!!!
*fotoboek checkt*
Klopt!
Hoi. Sorry van zonet!![]()
Kusje erop?
Hoi. Bupatih. Aangenaam.quote:
En dan zegt de bakker: Okequote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Zegt die neger zo van "Mag ik een bruin brood?"![]()
Sapperedosio!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi. Bupatih. Aangenaam.
http://bupatih.blogspot.com
http://fotoboek.fok.nl/Bupatih
Lees je maar 'eventjes' in.
Dat had ik net dus ook, even voor de zekerheid het profiel checken hequote:Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WAT?!!! VROUW?!!!
*fotoboek checkt*
Klopt!
Hoi. Sorry van zonet!![]()
Kusje erop?
Goede avatar trouwens!quote:
Slijmbal.quote:
*Blogspot opentquote:Op zondag 26 februari 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goede avatar trouwens!
Ironie is een groot goed!
Alleen snapt niet iedereen dat altijd even goed!
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef leviluxx het volgende:
[..]
*Blogspot opent
*Bah, kut pop-ups
*sluit.
![]()
Ik wist niet dat je een tweelingbroer had?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef Canisfire het volgende:
* Canisfire Canifire duikt zijn nest in.
Ik krijg een Jamba pop-upquote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
Blogspot heeft helemaal geen pop-ups
Het komt door die Nedstat teller.
Ja, H5N1.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Ik krijg een Jamba pop-upHeb ik nou een virus ofzo?
Nee. Maar als je Firefox gebruikt heb je helemaal geen pop-ups meerquote:Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Ik krijg een Jamba pop-upHeb ik nou een virus ofzo?
Neenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slijmbal.
Jij moet nog veel leren van de Bupatih-stijl.
Moet je horen wie het zegt.quote:
TLK-style is het beste natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt.![]()
![]()
Whehe, oké, die was té makkelijk.TLK-style zeg maar...
Hahah, het is dat je het zelf toegafquote:Op zondag 26 februari 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt.![]()
![]()
Whehe, oké, die was té makkelijk.TLK-style zeg maar...
Zelfkennis, zelfspot en ironie zijn okay, mên.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Hahah, het is dat je het zelf toegaf![]()
Dat is een indirecte diss naar de huidige puber-generatie! Duh!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Bupatih breez@h styl0 zie zijn cu2
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een indirecte diss naar de huidige puber-generatie! Duh!
Zelfspot en ironie wel jaquote:Op zondag 26 februari 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfkennis, zelfspot en ironie zijn okay, mên.![]()
Niks mis met wat zelfkennis, hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Zelfspot en ironie wel ja![]()
Ik ga naar mn bedje toe. Houden jullie elkaar een beetje te vriend?![]()
Truste!
Trustequote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Truste!
Pfffquote:Op zondag 26 februari 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]Trusten, slaap lekker en droom lekker over mij!
Ironie.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Truste!
Ze vindt nog altijd met een 't'!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Bup ze vind jou maar niks.
Maar het is wel zoquote:Op zondag 26 februari 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze vindt nog altijd met een 't'!
[/serieuze, nuttige informatie-post]
Ja hetzelfde.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze vindt nog altijd met een 't'!
[/serieuze, nuttige informatie-post]
Ga dromen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
En om maar eventjes ontopic te reageren op je post:
Jawel, alleen beseft ze dat nog niet.
Trustequote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hetzelfde.
Ik ben slapen droom lekker over mij
Zo dan maar even een rel topique openen?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef DjDev het volgende:
nieuw onderwerp
Over 11 minuten mag mijn ONZ ban eraf
Als ik geunbanned benquote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zo dan maar even een rel topique openen?
Gaat dat niet automatisch dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:59 schreef DjDev het volgende:
[..]
De admins moeten nog m'n ban eraf halen
Volgens mij nietquote:Op zondag 26 februari 2006 23:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gaat dat niet automatisch dan?
Ik al meer dan 5 keerquote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke. Ik ben nog nooit geband, dus ik weet dat niet.
Dan gaat het dus niet automatisch neequote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik al meer dan 5 keer...
Ban is er trouwens nog niet af
Ik heb dan ook gelijk ff gemaildquote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dan gaat het dus niet automatisch nee.
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wacht eigenlijk op de post stats van vandaag
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga slapen, cijfers staan er morgen hoop ik wel.
Zeker leukquote:Op maandag 27 februari 2006 01:47 schreef Blaxje het volgende:
Ook leuk toch?
Maar ik ga nu m'n bed opzoeken. Morgen nog een avondje doorhalen en dan is het festijn voor mij over.
Hier begon het ook een heel klein beetje te sneeuwen, bleef gelukiig niks van liggenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:52 schreef -Marlii- het volgende:
Ja, maar je bent wel op soort van schoolEn ik heb vakantie
Maar ben wegVriendin komt hier, ff wat dingen nog regelen voor morgen voor de jeugddag
Had je havo moeten doen ipv mboquote:Op maandag 27 februari 2006 10:10 schreef Sloffie het volgende:
elke dag half 9 beginnen en om 5 uur vrij....![]()
ik wil ook weer naar school![]()
Racoon !!quote:
Treden ze ook op in Zwolle daarvoor heb ik een trein abboquote:Op maandag 27 februari 2006 10:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]5 mei weer
en ze zijn zo aardig
Zwolle? Leeuwarden en Haarlem staat er op de site hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Treden ze ook op in Zwolle daarvoor heb ik een trein abbo![]()
zwolleywoodquote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Treden ze ook op in Zwolle daarvoor heb ik een trein abbo![]()
Yup daar is mijn school zie alleen nu zo maar weer eens thuis te komen met die Olympische spelen helza.quote:
welke school??quote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Yup daar is mijn school zie alleen nu zo maar weer eens thuis te komen met die Olympische spelen helza.![]()
Heheh jaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Yup daar is mijn school zie alleen nu zo maar weer eens thuis te komen met die Olympische spelen helza.![]()
Landstedequote:Op maandag 27 februari 2006 10:28 schreef Sloffie het volgende:
[..]
welke school??
en waarom zijn er altijd leuke dingen als ik er niet ben![]()
Ja het word straks edcht abnormaal drukquote:
kzit een beetje aan de andere kant van zwolle... als ik op school zit dan hé:Pquote:
Deltion ICT dan zit je bij Bart op school.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:40 schreef Sloffie het volgende:
[..]
kzit een beetje aan de andere kant van zwolle... als ik op school zit dan hé:P
deltion ict
willaertstraat
kzou het zo niet even weten...quote:Op maandag 27 februari 2006 10:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Deltion ICT dan zit je bij Bart op school.
Misschien ken hem wel.
Nog al breed ruikt altijd naar drank en altijd in het zwart.
Hij valt nog al op dus als je hem 1 keer hebt gezien dan vergeet je hem ook niet .quote:
d'r vliegen er daar zo veel op bezems rond, ik hou ze niet meer uit elkaar, iedereen lijkt op elkaar! Allemaal in het zwart en zo sagerijnig mogelijk uitkijken!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij valt nog al op dus als je hem 1 keer hebt gezien dan vergeet je hem ook niet .
Hij is ook goth.
Gezelig hequote:Op maandag 27 februari 2006 10:46 schreef Sloffie het volgende:
[..]
d'r vliegen er daar zo veel op bezems rond, ik hou ze niet meer uit elkaar, iedereen lijkt op elkaar! Allemaal in het zwart en zo sagerijnig mogelijk uitkijken!
Niet echt hequote:
Yup ik ook ^^quote:Op maandag 27 februari 2006 11:03 schreef -Marlii- het volgende:
Die indruk kreeg ik al jaIedereen zit lekker op school
laat ons ook eens laggenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben effe carnavalsfoto's bekijken
Ik sta er niet op dat is hetquote:Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef -Marlii- het volgende:
Haha, je staat er dus ook niet ontzettend fout op?
Is vaak maar goed ook dat je er niet op staat met zulke foto'squote:Op maandag 27 februari 2006 11:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta er niet op dat is het
Was groot feest ik was daar werken, maar ik sta nergens.
Wel hoop leipe M0cr0's
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Is vaak maar goed ook dat je er niet op staat met zulke foto's
Ja echt welquote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Is vaak maar goed ook dat je er niet op staat met zulke foto's
wel leuk gevonden iigquote:Op maandag 27 februari 2006 12:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
'Rokers leven al zo kort, dus wees aardig'
Best goeie actie dacht ik zo, beter dan de Nederlandse acties tegen drank en roken...
dito bij mij, en de dag dat ik was aangenomen bij de appie heijn kreeg ik te horen dat de super de boer mijn voicemail had ingesprokenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Lol, ik hoor net dat Super de Boer hier uit Borne weggaat, ik heb daar als eerste gesolliciteerd, daar hoorde ik niks van toen ben ik gaan werken bij de Albert Heijn, goeie keuze dus.
Dat is wel grappig ja, ik ben iig blij dat ik voor de AH ben gegaanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
dito bij mij, en de dag dat ik was aangenomen bij de appie heijn kreeg ik te horen dat de super de boer mijn voicemail had ingesproken![]()
![]()
![]()
Ik ook, die suup de boeah is enorm slecht, heeft weinig klanten en is erggg crappiequote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is wel grappig ja, ik ben iig blij dat ik voor de AH ben gegaan.
Dan doe je dat toch nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:46 schreef snopprinses het volgende:
ik wil mn bed niet uit >_<
Zo'n toon sla je niet aan tegen een prinses!quote:
Owja da's waar.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo'n toon sla je niet aan tegen een prinses!
Zeiksnorquote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo'n toon sla je niet aan tegen een prinses!
Warumquote:Op maandag 27 februari 2006 12:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Lees dit is door.
PUB SC # 743 En het weekend is weer bijna voorbij
Vond ik tegen vallen toen wij gingen eten bij de Benz (turks restaurant)quote:
In Turkije of in Nederland?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond ik tegen vallen toen wij gingen eten bij de Benz (turks restaurant)
Niederlendquote:Op maandag 27 februari 2006 13:00 schreef DjDev het volgende:
[..]
In Turkije of in Nederland?
In Nederland zijn ze niet echt te vreten..in Turkije heb je mensen die er erg goed in zijn
Vanmiddag ff proberenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef DjDev het volgende:
[..]
Niet te vreten dus
Probeer het maar eens in een goed restaurent in Istanbul ofzo
Que?quote:
Compensatie zeg ik jequote:Op maandag 27 februari 2006 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Van onderen ben ik neger, daarboven niet!
Rij je ff mee naar instanbul?quote:
Als ik ff mee rij mag ik van verdonk niet meer het land inquote:Op maandag 27 februari 2006 13:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rij je ff mee naar instanbul?
NS geeft geen uitsluitsel
En terechtquote:Op maandag 27 februari 2006 13:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als ik ff mee rij mag ik van verdonk niet meer het land in [afbeelding]
Ze gunt je meer zonquote:Op maandag 27 februari 2006 13:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
hoer!11![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze gunt je meer zonMeer baklava enzo
![]()
!
( HET IS TROUWENS ZANGERESZONDERNAAM STOMME KUT MUTS VAN RTL4!!! )
Oe, tofquote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Eerst studie enzo...Daarna mag ze me wegsturen
Nederland dichtbevolkt?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe, tofAlle turken naar Nederland en alle nederlanders naar Turkije! Dan is Nederland niet meer dichtbevolkt
Tja....quote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nederland dichtbevolkt?
Alleen Rotterdam,Amsterdam etc.
Twente is het best rustig ja, moet je nagaan hoe het in Friesland enzo isquote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nederland dichtbevolkt?
Alleen Rotterdam,Amsterdam etc.
Ligt aan jezelfquote:Op maandag 27 februari 2006 13:22 schreef DjDev het volgende:
Licht het aan mij of doe de bewegende smileys het niet?
En hier in Zeeland danquote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Twente is het best rustig ja, moet je nagaan hoe het in Friesland enzo is
Zeelandquote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef DjDev het volgende:
[..]
En hier in Zeeland dan
Alleen maar oudjes![]()
Eerlijk gezegd las ik 'slipje'...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook
Ik had al bijna "foto's!" getypt![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd las ik 'slipje'...
en jij bent zeker de leukste thuisquote:
Ja. Maar niet alleen thuis, hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 13:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en jij bent zeker de leukste thuis
quote:
Eet smakelijkquote:
Ik ook, maar dan op woensdag en vrijdag.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik wel ja. Donderdag en vrijdag![]()
Hee, je keek hetzelfdequote:Op maandag 27 februari 2006 13:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze gunt je meer zonMeer baklava enzo
![]()
!
( HET IS TROUWENS ZANGERESZONDERNAAM STOMME KUT MUTS VAN RTL4!!! )
quote:
Als hij alleen woont wel jaquote:Op maandag 27 februari 2006 13:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en jij bent zeker de leukste thuis
En je zegt net dat je alleen thuis en in de tuin de leukste bentquote:
Hij heeft zo script ofzoquote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Stop is met het steeds veranderen van je avatars.![]()
![]()
Ik zei: Ik ben niet alleen de leukste thuis...ook in de tuin, hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En je zegt net dat je alleen thuis en in de tuin de leukste bent
sorryquote:Op maandag 27 februari 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei: Ik ben niet alleen de leukste thuis...ook in de tuin, hoor.
Dat wil nog niet zeggen dat ik alleen dáár de leukste ben!
Begrijpend lezen enzo!!!!!!!!!11onee!!!111
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hij heeft zo script ofzoiig wel errug irri
neequote:Op maandag 27 februari 2006 14:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Vakantie? moet je dan geen carnaval vieren![]()
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
Er zit hier iemand in de buurt met een draadloos netwerk...ff kijken of het te hacken is
Ja hoor, tot 3 uur CKV doenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef -Marlii- het volgende:
Daag T_L
@ Mes, ja hoor met jou?
Hee Carmiie
In een automaat?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:41 schreef carmiie het volgende:
wij hebben pudding en worstenbroodjes in onze nieuwe automaat op school![]()
![]()
Dankquote:Op maandag 27 februari 2006 14:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je moet van de [ voor botoboek veranderen in ]
CKVquote:
Dan heb je inderdaad gelukquote:Op maandag 27 februari 2006 14:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, anders moesten we tot 15.40. Dus dat scheelt.
Verander je meteen 'betekend' in 'betekent'?quote:
Verleden tijdsvorm is toch betekenDE?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verander je meteen 'betekend' in 'betekent'?
Kun je wel zeggenquote:
Ja, maar het is in dit geval in de tegenwoordige tijd. (Dat het in de verleden tijd wél met een d is, zegt nog niks over de tegenwoordige tijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:53 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Verleden tijdsvorm is toch betekenDE?![]()
Wij maandag altijd 7e en 8equote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen![]()
Ik heb maandag na de vakantie, 1e uur CKV en dan 2 tussenuren
Tis wel goed zoquote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar het is in dit geval in de tegenwoordige tijd. (Dat het in de verleden tijd wél met een d is, zegt nog niks over de tegenwoordige tijd.)
Luxx is als je weet wat luxx betekend en de miljoenen facetten die zich erachter verschuilen.
->
Luxx is als je weet wat luxx betekent en de miljoenen facetten die zich erachter verschuilen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Bup ze vind jou maar niks.
Zeiden jullie wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |