Yup ik ook ^^quote:Op maandag 27 februari 2006 11:03 schreef -Marlii- het volgende:
Die indruk kreeg ik al jaIedereen zit lekker op school
laat ons ook eens laggenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben effe carnavalsfoto's bekijken
Ik sta er niet op dat is hetquote:Op maandag 27 februari 2006 11:37 schreef -Marlii- het volgende:
Haha, je staat er dus ook niet ontzettend fout op?
Is vaak maar goed ook dat je er niet op staat met zulke foto'squote:Op maandag 27 februari 2006 11:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta er niet op dat is het
Was groot feest ik was daar werken, maar ik sta nergens.
Wel hoop leipe M0cr0's
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Is vaak maar goed ook dat je er niet op staat met zulke foto's
Ja echt welquote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Is vaak maar goed ook dat je er niet op staat met zulke foto's
wel leuk gevonden iigquote:Op maandag 27 februari 2006 12:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
'Rokers leven al zo kort, dus wees aardig'
Best goeie actie dacht ik zo, beter dan de Nederlandse acties tegen drank en roken...
dito bij mij, en de dag dat ik was aangenomen bij de appie heijn kreeg ik te horen dat de super de boer mijn voicemail had ingesprokenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Lol, ik hoor net dat Super de Boer hier uit Borne weggaat, ik heb daar als eerste gesolliciteerd, daar hoorde ik niks van toen ben ik gaan werken bij de Albert Heijn, goeie keuze dus.
Dat is wel grappig ja, ik ben iig blij dat ik voor de AH ben gegaanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
dito bij mij, en de dag dat ik was aangenomen bij de appie heijn kreeg ik te horen dat de super de boer mijn voicemail had ingesproken![]()
![]()
![]()
Ik ook, die suup de boeah is enorm slecht, heeft weinig klanten en is erggg crappiequote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is wel grappig ja, ik ben iig blij dat ik voor de AH ben gegaan.
Dan doe je dat toch nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:46 schreef snopprinses het volgende:
ik wil mn bed niet uit >_<
Zo'n toon sla je niet aan tegen een prinses!quote:
Owja da's waar.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo'n toon sla je niet aan tegen een prinses!
Zeiksnorquote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo'n toon sla je niet aan tegen een prinses!
Warumquote:Op maandag 27 februari 2006 12:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Lees dit is door.
PUB SC # 743 En het weekend is weer bijna voorbij
Vond ik tegen vallen toen wij gingen eten bij de Benz (turks restaurant)quote:
In Turkije of in Nederland?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond ik tegen vallen toen wij gingen eten bij de Benz (turks restaurant)
Niederlendquote:Op maandag 27 februari 2006 13:00 schreef DjDev het volgende:
[..]
In Turkije of in Nederland?
In Nederland zijn ze niet echt te vreten..in Turkije heb je mensen die er erg goed in zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |