Is mijn reputatie echt zo slecht? Ben ik dan zo diep gezonken? Neemt niemand mij dan nog serieus? Geef hier jullie mening over Vogeltjesdans, zodat ik aan mezelf kan werkenquote:Gezien je fok!reputatie zullen het wel gewoon twee pakken ranja zijn en daarvoor komen we echt niet langs.
Eitatuper.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mooi woord reputatie.
Jij bent hier sinds vandaag!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef Polen het volgende:
Waar moet ik jou van kennen dan?
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef Pool het volgende:
Dit topic blijft open, want ik zie wel potentie voor 300 reacties met "opbouwende" kritiek.![]()
Waarom heb jij mijn meervoud geregistreerd?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef Polen het volgende:
Waar moet ik jou van kennen dan?
Ben het eens met deze newbie.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Welke reputatie?
Wie ben jij dan?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Welke reputatie?
Wie ben jij dan?![]()
Ja, een direct biertopic openen waarin je aankondigt veel te gaan zuipen, dat is gewoon niet geloofwaardig. Beter werken indirecte opmerkingen tussen neus en lippen door of poëtische topics à la de Bioslock-stijl, waaruit gewoon blijkt dat je gedronken of drugs gebruikt hebt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Okee. Heb jij nog tips en tops dan?
Ik ben niet de enige met die vraag.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij bent hier sinds vandaag!![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Welke reputatie?
Wie ben jij dan?![]()
Die is nog goedquote:Op zondag 26 februari 2006 22:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
De reputatie van user tonks daarentegen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, een direct biertopic openen waarin je aankondigt veel te gaan zuipen, dat is gewoon niet geloofwaardig. Beter werken indirecte opmerkingen tussen neus en lippen door of poëtische topics à la de Bioslock-stijl, waaruit gewoon blijkt dat je gedronken of drugs gebruikt hebt.
Die plaatjes zijn ook niet echt bevorderlijk voor je reputatie!quote:
Neuh, want mijn stem staat er nog.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat ik stiekem *gniffel* met de poll heb lopen klooien? [afbeelding]
[afbeelding]
En bedankt!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef Tichelaar het volgende:
Nu zit die melodie van de vogelgriepdans weer in m'n hoofd
Ja, flauw, doch effectief!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat ik stiekem *gniffel* met de poll heb lopen klooien? [afbeelding]
[afbeelding]
Precies! Zolang je zelf maar denkt dat je helemaal het einde bent, maakt het geen ruk uit wat andere users vinden. Klaar opgelost. Slotjequote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie maakt zich uberhaupt druk om zijn reputatie![]()
?
Wat boeit het nou wat mensen van je denken, zolang je zelfbeeld maar okey is.
Vergeet niet om de wasbak weer schoon te schuren met je tandenborstel.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er wordt echt gecommuniceerd in dit topic, dat stel ik op prijs!
Maar nu is het 23:00 geweest en ga ik poepen.
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies! Zolang je zelf maar denkt dat je helemaal het einde bent, maakt het geen ruk uit wat andere users vinden. Klaar opgelost. Slotje
Ik zie niet in wat er mis is met luisteren naar terechte kritiek.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad
Heb je helemaal gelijk in
Schijt aan wat anderen van je denken
Niet alleen op fok! maar overal, in het echte leven ook dus.
Schijt aan anderen dus
Zolang je maar van jezelf houdt en respect hebt voor jezelf. En laat je nooit onderuit halen door anderen
Altijd staan waar je voor staatDus weten waar je voor staat, en weten dat je voor jezelf staat ook
Dat je gewoon je eigen baas bent
Zo hoort het te zijn. Oordelingen en veroordelingen van anderen zouden niets mogen voorstellen
Ik vraag me serieus af op wie je nu doelt trouwensquote:Op zondag 26 februari 2006 23:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis is met luisteren naar terechte kritiek.
Zo zijn er wel meer baggeraars uitgegroeid tot leuke users.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af op wie je nu doelt trouwens
Dat had ik al verwacht, want bagger blijft baggerquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis is met luisteren naar terechte kritiek.
Zo zijn er wel meer baggeraars uitgegroeid tot leuke mods.
Nouja, cerror, BrauN, Dead-Doll / Chowi, the_langolier; dat zijn wel users die er op vooruit zijn gegaan sinds hun baggerperiodes.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht, want bagger blijft baggerJe kunt wel mod worden met baggeren (klassiek voorbeeld: Conflict), maar een leuke users is iets anders
Ok goed, cerror en BrauN wel, maar die vallen nogal eens terugquote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Nouja, cerror, BrauN, Dead-Doll / Chowi, the_langolier; dat zijn wel users die er op vooruit zijn gegaan sinds hun baggerperiodes.
En ik danquote:Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind vogeltjesdans een van de leukste users op fok!
scherp, geestig, gevat.
hoezo "en ik dan" ?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Nouja, cerror, BrauN, Dead-Doll / Chowi, the_langolier; dat zijn wel users die er op vooruit zijn gegaan sinds hun bagger ban periodes.
Ik mis hier gewoon twéé opties.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
vogeltjesdans: Aanwinst of niet?
» Ja [14.gif]
» Nee [13.gif]
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
ik mis dan ook 'heb je je tieten al gepost? 'quote:Op maandag 27 februari 2006 01:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mis hier gewoon twéé opties.Wie?
Tyf op met je kutpoll
Dat jij nou IQschoenmaat 44½ hebt ben ik echt niet van onder de indruk.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een figuur met een IQ lager dan zn schoenmaat.
áls ie nog leeft that is.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Aangezien ik je nog niet kende en je dit topic hebt geopend is je reputatie sowieso niet meer te redden. Ik zou verder gaan onder een kloon als ik jou was..
Als newbie zijnde doen voorsteltopics het ook altijd goedquote:Op maandag 27 februari 2006 03:57 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt geen idee wie je bent, kan je je even voorstellen?
Henk, Debbie, Bert, Jantien, Hans en Marijnquote:Op maandag 27 februari 2006 04:17 schreef r_one het volgende:
Over wie hebben jullie het in godsnaam?
Zijn dat z'n buitenechtelijke kinderen?quote:Op maandag 27 februari 2006 04:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Henk, Debbie, Bert, Jantien, Hans en Marijn![]()
Nee, de mensen waarvan hun reputatie naar de kloten isquote:Op maandag 27 februari 2006 04:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Zijn dat z'n buitenechtelijke kinderen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind vogeltjesdans een van de leukste users op fok!
scherp, geestig, gevat.
quote:
iddquote:Op zondag 26 februari 2006 22:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij bent hier sinds vandaag!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |