Hij is iig wel al in het wild gespotquote:en off topic, heeft al iemand dat blad Wah-wah zien liggen ergens? ik niet, kan het niet vinden. slechte marketing
Politie.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:34 schreef bukgeit het volgende:
Wat rijmt op justitie?
prostitutie, maar dat zul je niet bedoelen zekerquote:Op maandag 27 februari 2006 18:34 schreef bukgeit het volgende:
Wat rijmt op justitie?
Of opgepakt door Donner & Co vanwege stimulerende vragen..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:47 schreef GLO het volgende:
Bukgeit is zeker even een blowtje roken...![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of opgepakt door Donner & Co vanwege stimulerende vragen..
Als ik het goed bereken ben ik dan toe aan het nummer Fear wat ten gehore gebracht wordt door Mudvayne. En als m'n computerklok iets achterloopt is het eventueel al de remix van het nummer Dig door Junkie XL.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie gaan wat zometeen om 19.20 ten gehore brengen?
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ik het goed bereken ben ik dan toe aan het nummer Fear wat ten gehore gebracht wordt door Mudvayne. En als m'n computerklok iets achterloopt is het eventueel al de remix van het nummer Dig door Junkie XL.
Scherp, maar dit is niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ik het goed bereken ben ik dan toe aan het nummer Fear wat ten gehore gebracht wordt door Mudvayne. En als m'n computerklok iets achterloopt is het eventueel al de remix van het nummer Dig door Junkie XL.
Nee. Het gaat zo in Zwolle plaatsvinden, en zal live toch wel door een groot aantal Nederlanders aanschouwd worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef peaceman het volgende:
Heeft t met carnaval te maken?
Niet het volkslied, en niet Frans Bauer. Wel voor de Olympiers.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:29 schreef peaceman het volgende:
Ow iemand gaat het volkslied zingen voor de olympiers.... Hmmm Frans Bauer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |