Ik ben al gestapt uit deze realiteitquote:Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef DemonRage het volgende:
Denk dat het herprogrammeer-/formateerwerk van jou plaatsvindt in een parallelle dimensie die door jouw fantasie gecreëerd is. Daar zullen we in deze dimensie niet veel van merken dus.
Aan jouw posts te lezen lijkt het ook alsof je bewustzijn zich aan het verplaatsen is naar die andere dimensie ofwel: impulsen uit deze dimensie zullen onbewust genegeerd gaan worden. Eerst nog selectief, maar daarna ontkom je er niet meer aan.
Uiteindelijk zal je materiële zelf geheel onbewust ronddwalen in deze dimensie, wat wij zullen waarnemen alsof je een zombie bent. Er kan dan geen interactie meer plaatsvinden tussen ons en jou.
Wat heerlijk mooi kun jij toch schrijven , Dromenvanger.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben zo los aanwezig hier, ik spring over een paar jaar zo de andere wereld in. Ik zit al in een andere wereld, maar ik zie de realiteit nog, deze realiteit moet weg nog. Deze realiteit is wel zo hardnekkigHoe komt dat
En dan geloof je het of niet. Ik ga deze realiteit nog verlaten. Omdat deze realiteit niet de enige realiteit is.
Ik ben soms zo los aanwezig hier, dan denk ik wel eens, als ik niet uitkijk dan verlaat ik deze dimensie en ga ik over naar de volgende. Maar ook dan gaat het vanzelf.
Ik beweeg gewoon in de ruimte alsof het gewoon los is.
Ik denk dat ik nog ga dansen op break-muziek. Op technische muziek gaan dansen op bewegingen van het lichaam beter te controleren en los te gooien
Dankjewelquote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef totsy het volgende:
[..]
Wat heerlijk mooi kun jij toch schrijven , Dromenvanger.
Ik geniet elke keer wel als ik jou lees .
Doe zo voort !![]()
Dat is een groot punt in dit hele verhaal. Als jij in je eentje al zo'n heftige reactie terugkrijgt, hoe moet dat dan als een percentage van de 6,5 miljard tegenwicht gaan bieden aan Dromenvanger zijn herprogrammeringsplannen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:47 schreef PhiNiks het volgende:
Maar misschien praat ik onderhand tegen een muur. Wat kun je nou uiteindelijk voor iemand anders als jezelf betekenen als elke vorm van communicatie onmogelijk word?
Je kunt mij niet stoppen en dat is ook nergens voor nodigquote:Op maandag 27 februari 2006 00:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is een groot punt in dit hele verhaal. Als jij in je eentje al zo'n heftige reactie terugkrijgt, hoe moet dat dan als een percentage van de 6,5 miljard tegenwicht gaan bieden aan Dromenvanger zijn herprogrammeringsplannen.
tevens tvp
Ik kan je niet stoppen nee. Heb ik ook totaal geen behoefte aan. Maar wat ik zie hier is dat je met wat tegenstand al snel in de verdediging schiet, en negatieve energie de kosmos in stuurt (om het zo maar even uit te drukken). Hoe wil je een wereld van goedheid realiseren als 'architect' als je zelf al snel in staat bent ronduit negatief en soms bedreigend tegenover andermans meningen staat?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je kunt mij niet stoppen en dat is ook nergens voor nodig
Omdat ik doe wat gedaan moet wordenIk knap het vuile werk op dus
En dat is hard nodig ook.
En uiteindelijk komt het alleen maar goed. Omdat ik weet wat ik doe, ik volg mijn hart. En als iemand zijn hart volgt, is het altijd goed. En tevens komt deze opdracht misschien zelfs van bovenaf ook. Maar wat gedaan moet worden dat moet toch gedaan worden. Dus je kunt met 9 miljard mensen mij proberen te stoppen, ik ga toch door. Dus dan kun je beter pogingen staken om mij proberen te stoppen. Omdat het 0,0 nut heeft
Iemand moet het doen of niet soms
En ik volg niet alleen mijn hart, ik volg ook mijn verstand en gevoel.
Dus stop eens met tegenwerkenMaar werk gerust tegen. Want ik ga toch door
![]()
terug de tijd in daar veranderen vóór het ontstaat?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ook het vogelgriep virus moet eruit nog
Maar dat komt nog wel. Eerst moet ik zien waar het aan ligt, en dat verschijnt vanzelf wel. Het is een fout in het systeem dus die fout moet ook eruit gehaald kunnen worden.
Een virus ontleden dus, hoe moeilijk het ook kan klinken. Een virus is ontstaan dus moet het ook weggehaald kunnen worden
hehe tijdje geleden had ik ook zo'n verlangen om mn eigen realiteit te maken.. mn eigen fantasie wereld ,universum in mn hoofd en mezelf soort van compleet los maken van de manier waarop mensen elkaar zien ,spreken alles me eigen regeltjes en dingentjes verzinnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu ben ik dus echt weg
En ik vlucht graag naar de fantasie. En de realiteit tja...leef jij maar lekker in de saaie realiteit. Als dat jou leven is, moet je dat vooral doen. Dat ik volgens jou doe vluchten is geen teken van zwakte, het is een teken van kracht als je geen genoegen neemt met de realiteit. Ik ben krachtig omdat ik me niet als slachtoffer aanzie in deze realiteit. Daarom vecht ik ervoor om deze realiteit te wissen. Zie me maar als verzets-strijder in deze realiteit. En als ik de hele realiteit nog moet wissen ooit, dan doe ik dat. Dan wis ik zelfs jou realiteit.............ect
ik raad je aan om eens met een psychiater te gaan praten,quote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik spoor helemaal
Maak je maar niet druk.
Spoor jij wel
Kijk eens in jezelf. Spoor jij helemaal?
Heb je geen barrieres in je gevoel en denken
Ik voel me vrij![]()
Jij dan
Voel jij je vrij
Ik wel![]()
Kortom: Kijk eens goed naar jezelf voordat je mij gaat afkraken. Ken jezelf 100 procent. Dan pas heb je recht om mij te beoordelen. Ken jij jezelf niet voor de volle 100 procent. Flikker dan een eind op en snel een beetje![]()
Dat is ook weer zo nutteloos héquote:
Pff, als hij inderdaad gestopt is met z'n medicijnen hoop ik dat er in zijn omgeving iemand is die hem een beetje in de gaten houdt. Hij lijkt wel manisch man.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:47 schreef PhiNiks het volgende:
Dromenvanger... even een poging tot een opbouwende reaktie van mij dan.. elders las ik dat je laatst gestopt was met het nemen van antidepressieva, of daar mee ging stoppen... ik wenste je daar nog veel sterkte mee. Is dit het gevolg misschien? Je depressie kwam weer keihard trug en als reaktie daarop is deze tweede werkelijkheid weer een vluchtoord geworden om aan de harde werkelijkheid te ontvluchten?
Maar misschien praat ik onderhand tegen een muur. Wat kun je nou uiteindelijk voor iemand anders als jezelf betekenen als elke vorm van communicatie onmogelijk word?
Manischquote:Op maandag 27 februari 2006 16:34 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Pff, als hij inderdaad gestopt is met z'n medicijnen hoop ik dat er in zijn omgeving iemand is die hem een beetje in de gaten houdt. Hij lijkt wel manisch man.
Oh, en dit is dus niet lullig bedoeld.
Zoals ik al zei was het niet lullig bedoeld, en meer uit een soort herkenning en bezorgdheid. En voor de rest: laat ook maar zitten. Ik twijfelde al of ik zou posten in je topic en nu heb ik er weer spijt van.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Manisch
Ik ben inderdaad niet van deze wereld, maar manisch is iets heel anders. Verdiep je eerst in de materie voordat je met domme opmerkingen komt.
Je moet niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt![]()
En het is ook verboden op fok om diagnoses te stellen![]()
Diagnoseer jezelf maar![]()
Of moet ik jou een sticker geven nu
Ik heb zo een hokje klaar voor jouJe hoeft maar te vragen en je krijgt een hokje toegewezen. Maar ik ben niet zo krap denkend. Ik deel mensen niet in. Ik laat mensen vrij. Zouden meer mensen moeten doen.
Zelfs al kraak ik alles, dan nog laat ik mensen vrij zijn.
Ik laat me dus niet de wet voorschrijven door users hier.
Ik wil het liefst een slotje op deze topic. Omdat ik elders aan de slag ga. Jullie zijn nog niet klaar om deze informatie te verwerken. Maar dat komt door het verschil.
Er zullen vast en zeker mensen zijn die het wel begrijpen. Maar dan nog. Het overgrote deel gaat om de mensen die niet weten waar het topic over gaat en die niets zeggende berichten toevoegen.
En jij noemt jezelf freethinker
Ik zou maar snel een andere naam nemen![]()
Bad karma, bad karma. bad karma.
Zal ik het 4 keer zeggen of 3 keer zeggenWat is toepasselijker
Hoe staat het met jou karma eigenlijkAlles okey in je leven
Heb je ze op een rijtje en voel jij je vrij
Bezorgdheid werkt vaak slecht uit. Je bedoeld het goed, en het werkt averechts. Omdat ik geen 2e moeder nodig heb.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Zoals ik al zei was het niet lullig bedoeld, en meer uit een soort herkenning en bezorgdheid. En voor de rest: laat ook maar zitten. Ik twijfelde al of ik zou posten in je topic en nu heb ik er weer spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |