Is uitgesteld tot maart volgend jaar heb ik ergens op dvd.nl gelezenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:39 schreef Urquhart het volgende:
Is er al wat meer bekend?
Hij zou toch nu zo'n beetje moeten uitkomen.
Ik zat net gisteren aan dit topic te denken!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:39 schreef Urquhart het volgende:
Is er al wat meer bekend?
Hij zou toch nu zo'n beetje moeten uitkomen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Is uitgesteld tot maart volgend jaar heb ik ergens op dvd.nl gelezen
jammer, zou een perfect kerstcadeau zijn! Heb hier nog wel een CD liggen met Telekids/Pittige Tijden liedjes,quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:43 schreef Hare het volgende:
[..]
quote:Irene Moors vertelde net in Life & Cooking dat de DVD uitgesteld is. Het wordt waarschijnlijk een release in het voorjaar. Ze heeft wel alle afleveringen klaar liggen om op DVD gezet te worden.
Nu wel hoor?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Sqall het volgende:
Hier een filmpje van een of ander optreden van een meidengroep bij Telekids. Zet het geluid maar uit, want het liedje is werkelijk verschrikkelijk, maar zo kun je nog even van de oude set/studio genieten![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=8291999739012570899
Dit is trouwens het enige over Telekids bij Google Video, bij YouTube staat helemaal niks.
Heb trouwens ook laatst van die zelfgemaakte dvd's gedownload, ik kon er nog altijd om lachen, vooral bij Carlo...
Ah jammer, nog langer wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:43 schreef Hare het volgende:
[..]
TOF! Thanx voor het meldenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:38 schreef Biancavia het volgende:
Vanavond bij Life & Cooking wordt de aflevering waarin Sally Spectra meespeelde herhaald.
Ja, ik dus ookquote:Op zondag 21 januari 2007 17:40 schreef scrub_nurse het volgende:
ik lees net in n ander topic dat t om 16.50u op was....ik heb de tv om 17u aangezet....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |