Wat maakt het nou uit dat het voorspelbaar is?!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:01 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat ze die pruik en die nepbril afdoet en een lekker wijf wordt. Heel uniek concept.
Owja, klopt; dat er ook nog bijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook nog een metamorfose ondergaat en uiteindelijk met Vico zal trouwen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het voorspelbaar is?!Het is toch leuk?!
En als je het niet leuk vindt, dan kijk je gewoon niet.
Ik vind het leuk, dus ik kijk iedere avond.
Ja, het is een kraker van jewelstequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:50 schreef MissHobje het volgende:
Van gister waren het 318.000 kijkers .....
Echt niet, ze is zwaar verliefd op Vico.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:59 schreef BB-King het volgende:
No way dat Lotte iets met Vico gaat krijgen... ze gaat uiteindelijk met Niek verder.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:50 schreef SunChaser het volgende:
Lotte zal zich door iedereen laten neuken in die serie.
Nu blijf ik hélemaal kijken...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:50 schreef SunChaser het volgende:
Er zijn nog 185 afleveringen te gaan, Lotte zal zich door iedereen laten neuken in die serie.
Ik knapte al af op Janna Fassaert toen ik een connectie kon leggen tussen de rol van Marcella en de 'verleidelijke omroepster' van UPC.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Kimske het volgende:
Lotte is leuk!
Irriteer me wel aan de slechte acteer prestaties van bijv. Marcella...
Maar: t kijkt lekker weg, zo voor t slapen gaan ( herhaling om half 1)
Oh, okay, dan is het goed. Is toch ook niet geschikt voor jonge kijkertjes!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee joh, alleen in de herhaling 's avonds laat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |