ik voel me door niemand aangesproken tenzij ik een mail hebquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is de enige groep waar ik me toe aangesproken voel...
Misschien wel misschien niet...zolang we het niet proberen zullen we het nooit te weten komen denk je niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt ik pas voor die inhoudelijk discussie, dat wordt namelijk nummer weet ik veel.
Aangezien de 2 kampen nogal ver elkaar liggen qua mening, wordt een compromis erg moeilijk.
Als er een BB6 komt, lijkt het wel van wezelijk belang dat er een of meerdere mod aanwezig zijn,
die vanaf het begin de regels strak hanteerd.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... ik kijk ff in het Talpa dagboek en zie daar een foto staan. Er vielen met gelijk 3 foto's op. Namelijk precies dezelfde momenten als de caps die ik heb gemaakt. Ik beweer niet dat Talpa mijn caps gebruikt (hoewel het wel kan). Maar ik trek hierbij wel hun eigen creativiteit in twijfel.
[afbeelding]
Mijn caps:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg Jappie, hoe is de discussie eigenlijk ontstaan?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet...zolang we het niet proberen zullen we het nooit te weten komen denk je niet?
Zeker, het valt altijd te proberen natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet...zolang we het niet proberen zullen we het nooit te weten komen denk je niet?
Soms moet je er even om vragenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat niemand op mijn eerdere post heeft gereageerd...
[..]
Ach...geef het beessie een naampie...zo belangrijk is dat toch niet. Als er iemand is die niet in die termen denkt ben ik het wel, ik krijg het alleen wel steeds als verwijt naar mijn kop geslingerd.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is de enige groep waar ik me toe aangesproken voel...
FB, ik denk dat ze de caps van jou pikkenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat niemand op mijn eerdere post heeft gereageerd...
[..]
quote:
Lijkt me heel simpel Jappie, daar hoef je geen discussie over te houden, gewoon splitsen in 2 groepen:quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...dat heb je verkeerd begrepen en bovendien heeft Yvonne....welke we alhier op Fok toch wel als een van de meest gezaghebbende figuren mogen aanschouwen voorgesteld om er nadat HBB is afgelopen eens met zijn "allen" over te praten hoe we het "iedereen" zo veel mogelijk naar de zin kunnen maken tijdens BB6.
Ergo de inhoudelijke discussie met slimmerds/dommerds; newbees/oldbees; users/modjes admins moet nog van start gaan.![]()
Ik denk dus het laatste... ook omdat ze zo geknipt zijn dat je het Talpa logo niet ziet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Soms moet je er even om vragen, maar zat me idd te verwonderen dat ze bijzonder veel leken op jou caps, 2 opties of jij moet worden gevraagd in het team bij HBB of ze jatten je caps gewoon
Ja dat is waar. Maar ja, ik ben nogal zwart wit ingesteld. Foute instellingquote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Waarom, carnaval duurt toch meerdere dagen![]()
Dat denk ik dus ook... was me al eerder opgevallen... maar toen werd ik voor gek versleten... maar 3 caps in 1 plaatje valt toch echt wel opquote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef cuall het volgende:
[..]
FB, ik denk dat ze de caps van jou pikken![]()
vergeet niet dat we niet alleen dom zijn maar volgens goeroe Yvonne ook nog een zwaai en breikliekjequote:Op zondag 26 februari 2006 21:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En de dommen: want ja zo werden we bestempeld, die ook met de streams bezig zijn, maar dan op een iets lossere manier, het grote verschil is dat ze elkaar steeds en steeds beter zijn gaan leren kennen, en nog een beetje geinteresseerd zijn inelkaar, en ja dat gebeurt met een knuffeltje een zoentje en een gekkigheidje, ik noem dat meestal belangstelling in je medemens hebben. gewoon op een leuke losse manier waarbij er geen mensen de grond in worden geboord, omdat ze niet zoals wordt beweerd interlectueel zijn![]()
dus mijn standpunt is duidelijk topic of geen topic ik discuseer iig niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |