Nope...dat heb je verkeerd begrepen en bovendien heeft Yvonne....welke we alhier op Fok toch wel als een van de meest gezaghebbende figuren mogen aanschouwen voorgesteld om er nadat HBB is afgelopen eens met zijn "allen" over te praten hoe we het "iedereen" zo veel mogelijk naar de zin kunnen maken tijdens BB6.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Andere zaken is dus niet de bedoeling, als ik de discussie een beetje begrepen heb.
Ja dat vind ik eigenlijk ook. Het lijkt er nu wel op alsof de "oldbies" bepaalde rechten ontlenen aan de inhoud van de SC.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Foreverblue het volgende:
Die hele oldbie-newbie discussie vind ik IMHO nutteloos. We zijn hier in het HBB forum vooral om plezier te maken en lekker te kletsen over HBB of andere zaken.
Dat heb ik gelezen ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...dat heb je verkeerd begrepen en bovendien heeft Yvonne....welke we alhierop Fok toch wel als een van de meest gezaghebbende figuren mogen aanschouwen voorgesteld om er nadat HBB is afgelopen eens met zijn "allen" over te praten hoe we het "iedereen" zo veel mogelijk naar de zin kunnen maken tijdens BB6.
Ergo de inhoudelijke discussie met slimmerds/dommerds; newbees/oldbees; users/modjes admins moet nog van start gaan.![]()
Hoi melke.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef melke het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds bezig met de 'hoe het op fok hoort' discussie?!
Dat is de enige groep waar ik me toe aangesproken voel...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[knip]
Ergo de inhoudelijke discussie met slimmerds/dommerds; newbees/oldbees; users/modjes admins moet nog van start gaan.![]()
Bedankt ik pas voor die inhoudelijk discussie, dat wordt namelijk nummer weet ik veel.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...dat heb je verkeerd begrepen en bovendien heeft Yvonne....welke we alhierop Fok toch wel als een van de meest gezaghebbende figuren mogen aanschouwen voorgesteld om er nadat HBB is afgelopen eens met zijn "allen" over te praten hoe we het "iedereen" zo veel mogelijk naar de zin kunnen maken tijdens BB6.
Bedankt voor de tip, ik was het bijna vergeten.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga even de A1 Grand Prix kijken
Ze zit te doen waar ze het beste in is.... zuchten en klagenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef BONG4002 het volgende:
Holt baalt als een stekker, er is nog steeds geen geluid
Toch wel leuk. Best groot ook. Nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik wil van de ene kant nog wel de kroeg in gaan, maar van de andere kant ook weer niet...quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen, en ik slaap altijd goed.
Thuis blijven en een flesje opentrekken.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:53 schreef melke het volgende:
[..]
Toch wel leuk. Best groot ook. Nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik wil van de ene kant nog wel de kroeg in gaan, maar van de andere kant ook weer niet...
CW back... in effectquote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt ik pas voor die inhoudelijk discussie, dat wordt namelijk nummer weet ik veel.
Aangezien de 2 kampen nogal ver elkaar liggen qua mening, wordt een compromis erg moeilijk.
Als er een BB6 komt, lijkt het wel van wezelijk belang dat er een of meerdere mod aanwezig zijn,
die vanaf het begin de regels strak hanteerd.
Dat voelt ook zo loserigquote:Op zondag 26 februari 2006 21:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Thuis blijven en een flesje opentrekken.![]()
ik voel me door niemand aangesproken tenzij ik een mail hebquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is de enige groep waar ik me toe aangesproken voel...
Misschien wel misschien niet...zolang we het niet proberen zullen we het nooit te weten komen denk je niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt ik pas voor die inhoudelijk discussie, dat wordt namelijk nummer weet ik veel.
Aangezien de 2 kampen nogal ver elkaar liggen qua mening, wordt een compromis erg moeilijk.
Als er een BB6 komt, lijkt het wel van wezelijk belang dat er een of meerdere mod aanwezig zijn,
die vanaf het begin de regels strak hanteerd.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... ik kijk ff in het Talpa dagboek en zie daar een foto staan. Er vielen met gelijk 3 foto's op. Namelijk precies dezelfde momenten als de caps die ik heb gemaakt. Ik beweer niet dat Talpa mijn caps gebruikt (hoewel het wel kan). Maar ik trek hierbij wel hun eigen creativiteit in twijfel.
[afbeelding]
Mijn caps:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg Jappie, hoe is de discussie eigenlijk ontstaan?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet...zolang we het niet proberen zullen we het nooit te weten komen denk je niet?
Zeker, het valt altijd te proberen natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet...zolang we het niet proberen zullen we het nooit te weten komen denk je niet?
Soms moet je er even om vragenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat niemand op mijn eerdere post heeft gereageerd...
[..]
Ach...geef het beessie een naampie...zo belangrijk is dat toch niet. Als er iemand is die niet in die termen denkt ben ik het wel, ik krijg het alleen wel steeds als verwijt naar mijn kop geslingerd.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is de enige groep waar ik me toe aangesproken voel...
FB, ik denk dat ze de caps van jou pikkenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat niemand op mijn eerdere post heeft gereageerd...
[..]
quote:
Lijkt me heel simpel Jappie, daar hoef je geen discussie over te houden, gewoon splitsen in 2 groepen:quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...dat heb je verkeerd begrepen en bovendien heeft Yvonne....welke we alhier op Fok toch wel als een van de meest gezaghebbende figuren mogen aanschouwen voorgesteld om er nadat HBB is afgelopen eens met zijn "allen" over te praten hoe we het "iedereen" zo veel mogelijk naar de zin kunnen maken tijdens BB6.
Ik denk dus het laatste... ook omdat ze zo geknipt zijn dat je het Talpa logo niet ziet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Soms moet je er even om vragen, maar zat me idd te verwonderen dat ze bijzonder veel leken op jou caps, 2 opties of jij moet worden gevraagd in het team bij HBB of ze jatten je caps gewoon
Ja dat is waar. Maar ja, ik ben nogal zwart wit ingesteld. Foute instellingquote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Waarom, carnaval duurt toch meerdere dagen![]()
Dat denk ik dus ook... was me al eerder opgevallen... maar toen werd ik voor gek versleten... maar 3 caps in 1 plaatje valt toch echt wel opquote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef cuall het volgende:
[..]
FB, ik denk dat ze de caps van jou pikken![]()
vergeet niet dat we niet alleen dom zijn maar volgens goeroe Yvonne ook nog een zwaai en breikliekjequote:Op zondag 26 februari 2006 21:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En de dommen: want ja zo werden we bestempeld, die ook met de streams bezig zijn, maar dan op een iets lossere manier, het grote verschil is dat ze elkaar steeds en steeds beter zijn gaan leren kennen, en nog een beetje geinteresseerd zijn inelkaar, en ja dat gebeurt met een knuffeltje een zoentje en een gekkigheidje, ik noem dat meestal belangstelling in je medemens hebben. gewoon op een leuke losse manier waarbij er geen mensen de grond in worden geboord, omdat ze niet zoals wordt beweerd interlectueel zijn![]()
dus mijn standpunt is duidelijk topic of geen topic ik discuseer iig niet mee.
Het is natuurlijk wel lullig FB, maar het is nu eenmaal vrij normaal, het hele Internet hangt van gejatte dingen aan elkaar en daar doe je niets aan, ik kom ook regelmatig caps van mezelf tegen en soms nog met de originele filenaam, zijn ze zelfs te beroerd geweest om ze te hernoemen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar woont die Yvonne... vind ze haar auto morgen op zeepkistjesquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vergeet niet dat we niet alleen dom zijn maar volgens goeroe Yvonne ook nog een zwaai en breikliekje
Je bent belangrijkquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel lullig FB, maar het is nu eenmaal vrij normaal, het hele Internet hangt van gejatte dingen aan elkaar en daar doe je niets aan, ik kom ook regelmatig caps van mezelf tegen en soms nog met de originele filenaam, zijn ze zelfs te beroerd geweest om ze te hernoemen.
Falco deed het op het BB5 weblog en Scanman plaatste mijn caps op Mokkels.nl, nou ze doen hun best maar, als ze blij worden van het materiaal van een ander.
Whahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vergeet niet dat we niet alleen dom zijn maar volgens goeroe Yvonne ook nog een zwaai en breikliekje
nou aangezien het werk wat jullie verrichten zou ik het op z'n minst netjes en aardig vinden als ze de bron er even bij zettenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel lullig FB, maar het is nu eenmaal vrij normaal, het hele Internet hangt van gejatte dingen aan elkaar en daar doe je niets aan, ik kom ook regelmatig caps van mezelf tegen en soms nog met de originele filenaam, zijn ze zelfs te beroerd geweest om ze te hernoemen.
Falco deed het op het BB5 weblog en Scanman plaatste mijn caps op Mokkels.nl, nou ze doen hun best maar, als ze blij worden van het materiaal van een ander.
Gewoon doen waar jezelf zin in hebt, schijt aan anderen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ja, ik ben nogal zwart wit ingesteld. Foute instelling![]()
Ik ga gewoon niet, fuck het maar, ga morgen of overmorgen welDaarbij heb ik gister en eergister ook al de hort op geweest
en ik doe het nu ook caps van BB Zweden.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking... ik heb er niks op tegen dat mijn caps worden gebruikt in de SV of ergens anders opduiken op het net. Ik had alleen van Talpa zelf wel verwacht dat ze zelf creatief genoeg waren. Dit valt me tegen van hun.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet tegen jou toch als jij je geile exemplaren van sweden hier neerproptquote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
Klachten over zwaaien, smiley's enz enz graag bespreken in FB daar is deze topic voor.
Dan kunnen wij gezellig verder met het afzeiken van Kliko
Word onquote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
Klachten over zwaaien, smiley's enz enz graag bespreken in FB daar is deze topic voor.
Dan kunnen wij gezellig verder met het afzeiken van Kliko
Kickuh... heb je een link?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef Athalon het volgende:
Trouwens er is net een capprogramma uit, dat een digitaal merk in je caps zet![]()
Niet echt belangrijk, in feite jatten wij bij het maken van een cap de content van talpa.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef Athalon het volgende:
Trouwens er is net een capprogramma uit, dat een digitaal merk in je caps zet![]()
Welnee, ik kon tijdens BB5 erg veel tijd besteden aan het cappen en ik keek zo intensief naar de streams dat ik toen eigenlijk alleen maar caps plaatse en me nauwelijks bezig hield met de discussies.quote:
Dat is waar...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk, in feite jatten wij bij het maken van een cap de content van talpa.
Goeie vraag... lolquote:Op zondag 26 februari 2006 21:56 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg Jappie, hoe is de discussie eigenlijk ontstaan?
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ja, ik ben nogal zwart wit ingesteld. Foute instelling![]()
Ik ga gewoon niet, fuck het maar, ga morgen of overmorgen welDaarbij heb ik gister en eergister ook al de hort op geweest
Boeit me weinig, ik vind het gewoon heel erg leuk om te doen en zou het ook jammer vinden als het cappen straks aan banden wordt gelegd, want het plaatsen van caps wordt ook al als storend ervaren en voor mij is het pure afleiding en vermaak, heb in het dagelijkse leven al genoeg aan mijn Hoofd.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nou aangezien het werk wat jullie verrichten zou ik het op z'n minst netjes en aardig vinden als ze de bron er even bij zetten
Het is wel zo als er users bezwaren maken dan hou ik er rekening mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet tegen jou toch als jij je geile exemplaren van sweden hier neerpropt![]()
Dat is zeker waar. Naar mijn mening krijg je online maar 10 % van het geheel. Dat heeft me al vaak genoeg lastig online situaties bezorgdquote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goeie vraag... lol![]()
Ik hou het erop dat de mensen die elkaar al wat langer kennen na verloop van tijd losser met elkaar gaan posten en sneller zien wanneer iemand serieus is of niet. Communicatie irl is soms al verwarrend als je elkaar niet kent, maar op het net wordt dat alleen nog maar moeilijker omdat je mensen hun mimiek er niet bij ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |