*zucht*quote:Op zondag 26 februari 2006 19:37 schreef Manu82 het volgende:
Pinball flikker op man lamzak!
Hej Fiztiquote:
quote:
Dat hij een irritant mannetje isquote:Op zondag 26 februari 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
*zucht*
Djeez man...wat is nou weer het probleem ? Wat denk jij nou dat pinball met die post wil duidelijk maken?
Manuquote:
Dit waren ze van mij allemaal. Het 'samenvatten' was dat ik de posts van andere users eruit heb gehaald.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als dat een samenvatting was.
Hoeveelheb je er daar dan achter elkaar gezet
Manu echt....neem je zelf toch eens wat minder serieus....jij post daarstraks een link van de ledenlijst van sgop als reactie van een link die door "easy-going" word neergezet. "easy-going" is niet eens een user van sgop n.b. ........daar ga ik mezelf toch ook niet druk over maken.quote:
ik laat me niet opnaaien, ben erg vrolijk op dit moment eigenlijk, probeer gewoon even een punt te maken wat Pinball en Jappie ook willenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Manu![]()
Laat je niet zo opnaaien joh
Stel je niet aan, klein kind.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:37 schreef Manu82 het volgende:
Pinball flikker op man lamzak!
Ik weet wat hij duidelijk wil mijken lees de FB eens door zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
*zucht*
Djeez man...wat is nou weer het probleem ? Wat denk jij nou dat pinball met die post wil duidelijk maken?
Dat heb ik gedaan en juist daardoor snap ik wat ermee bedoeld wordt; maar laat het ook eik maar zitten........ik ben bang dat het onomkeerbaar is.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik weet wat hij duidelijk wil mijken lees de FB eens door zou ik zeggen.
Verder intereseert het me geen ene bal![]()
En t had ook ingekort kunnen worden in de quotes dit is ook erg iritant
Hey lieverdquote:Op zondag 26 februari 2006 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, BEW
Btje erg gaar op het moment
Maar ik ben er nog net wel![]()
Joh je meent tquote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dit waren ze van mij allemaal. Het 'samenvatten' was dat ik de posts van andere users eruit heb gehaald.
Dan heb je ook gelezen wat ik geprobeerd heb uit te leggenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en juist daardoor snap ik wat ermee bedoeld wordt; maar laat het ook eik maar zitten........ik ben bang dat het onomkeerbaar is.![]()
ik neem mezelf absoluut niet serieus en jou zo af en toe nog wel redelijk, heb die link daarom ook aangepast, we verschillen gewoon van mening over bepaalde zaken en daar is niks mis meequote:Op zondag 26 februari 2006 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Manu echt....neem je zelf toch eens wat minder serieus....jij post daarstraks een link van de ledenlijst van sgop als reactie van een link die door "easy-going" word neergezet. "easy-going" is niet eens een user van sgop n.b. ........daar ga ik mezelf toch ook niet druk over maken.
Jij bent momenteel echt aan het zoeken naar spijkers op laag water.....laat het los voordat het aan je gaat vreten!
quote:
Geef toch nietquote:Op zondag 26 februari 2006 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ben echt knetterduf dus niet op zijn scherpst vandaag![]()
![]()
Ik heb het vannacht de hele nacht geprobeerd, en af en toe kreeg ik ook dat idee.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en juist daardoor snap ik wat ermee bedoeld wordt; maar laat het ook eik maar zitten........ik ben bang dat het onomkeerbaar is.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht de hele nacht geprobeerd, en af en toe kreeg ik ook dat idee.
Maar ik blijf het nog even proberen. Er waren ook mensen die wèl voor rede vatbaar waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |