0,06 procent liet mn dvd al 2 x skippen enzo, da's nie chillquote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef bonke het volgende:
dan kopieer je die file gewoon ff en speelt em af
die paar tiendes van procenten zal je niet veel laten missen
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef tonks het volgende:
RIAA torrent
dan brand je et ff niet en speel je et zo afquote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
0,06 procent liet mn dvd al 2 x skippen enzo, da's nie chill
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:29 schreef jitzzzze het volgende:
Kijk maar uit, straks staat er een off-line detective op je stoep.
BBC-registratie van een concert van Big Country uit 1999.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef renz0r het volgende:
Welke?
Goed ideequote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef bonke het volgende:
dan kopieer je die file gewoon ff en speelt em af
die paar tiendes van procenten zal je niet veel laten missen
Het is nog niet compleet gedownload, het kan zijn dat fragmenten in een willekeurige volgorde afgespeeld worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:43 schreef Pitbulleke het volgende:
Die rotbritten van BBC mixen er af en toe wat doorheen (het eind van het concert?)
welk?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:29 schreef freiss het volgende:
Hier een spel op 98,9 % ;'(
RIAA torrent dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:20 schreef ChRoNiC het volgende:
Bij mij staat er eentje op 99.8.. Dan word je echt gefustreerd. Klote zooi.
Vind ik niet fijn werken. Niet handig als je even snel wat wilt zoeken en vooral nieuwe shit.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Razor21 het volgende:
Hoevaak moeten we het nog zeggen : USENET![]()
![]()
Nooit geen gedonder dat ie niet binnenkomt of maar half
Nieuwe shit is er gewoon snel af te halen hoor...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:23 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn werken. Niet handig als je even snel wat wilt zoeken en vooral nieuwe shit.
Ik bedoel juist dat het primair nieuwe shit isquote:Op zondag 26 februari 2006 18:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nieuwe shit is er gewoon snel af te halen hoor...
30 dagen retentie nooit problemen, heb altijd wel het nieuwste..![]()
Recording Industry Association of Americaquote:
Meestal niet, en dat komt omdat een torrent cliënt standaard niet downloadt van het begin tot het eind, maar random stukjes bestand pakt. Deze worden achteraf dan aan elkaar geplakt tot 1 bestand, waar je wel iets mee kuntquote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef nubie het volgende:
Kun je een file gewoon afspelen als hij nog niet helemaal 100% gedownload is"?
Ik heb het geprobeerd in een vorig topic dat hier erg op leek, maar het is alleen goed als je gaat betalen...Anders is het echt niet de moeite waard....quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Sommige spelers kunnen wel zo'n bestand afspelen, bv. VLC. Die zoekt t hele bestand gewoon lekker af tot ie iets afspeelbaars tegen komt, en skipt nog niet gedownloadde dingen gewoonquote:Op zondag 26 februari 2006 20:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Meestal niet, en dat komt omdat een torrent cliënt standaard niet downloadt van het begin tot het eind, maar random stukjes bestand pakt. Deze worden achteraf dan aan elkaar geplakt tot 1 bestand, waar je wel iets mee kunt
Je hebt helemaal gelijk: torrent is niet meer van deze tijd. Maar ja dat is dat concert ook niet, vandaar dat ik het van een muffe torrent moet halenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Usenet!
Heet je ma soms Verdonk?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Mijn torrents gaan gewoon klotetraag
En dan ook nog dat gezeik dat m'n ma ivm energieverbruik de pc elk moment uitzet (en 's nachts staat ie dus ook niet aan)... dan duurt 't helemaal een eeuwigheid!
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:52 schreef ixio het volgende:
[..]
Het is nog niet compleet gedownload, het kan zijn dat fragmenten in een willekeurige volgorde afgespeeld worden.
Maar het is toch geen originele DVD?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Recording Industry Association of America
Die plaatsen dus expres verneukte torrents online
Het gaat er om dat ze het systeem vervelend willen maken voor gebruikers.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:03 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Maar het is toch geen originele DVD?
Heb ze allemaal behalve FTA ?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef Camplo het volgende:
Whahaha torrents![]()
Hint:
FTD
Usenetserver
Nzb4u
Newsleecher
FTA
Die mening was ik ooit ook toebedeeld totdat ik een payserver nam. Mening is 100% omgedraaid. Usenet is de beste optie die er is en niet bij een beetje maar echt bij een straatlengte.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef Zyggie het volgende:
Usenet is het kutste wat er bestaat, mag zeker opgedoekt worden. Verzamelplaats van illegale zooi. Maarja, ik heb Wanadoo.![]()
Dat is een misverstand. Downloaden mag, uploaden nietquote:
Wanadoo is zoooo legaalquote:Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef Zyggie het volgende:
Usenet is het kutste wat er bestaat, mag zeker opgedoekt worden. Verzamelplaats van illegale zooi. Maarja, ik heb Wanadoo.![]()
Yep. 30 euro per 3 maanden. Plus usenet licensie van 29.99 u$ per jaar. + 20 euro NZB4u.com per jaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die mening was ik ooit ook toebedeeld totdat ik een payserver nam. Mening is 100% omgedraaid. Usenet is de beste optie die er is en niet bij een beetje maar echt bij een straatlengte.
22,- per jaarquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Camplo het volgende:
Yep. 30 euro per 3 maanden. Plus usenet licensie van 29.99 u$ per jaar. + 20 euro NZB4u.com per jaar.
Ook dat was eerst mijn mening toen iemand begon over het betalen voor zoiets maar het is het meer dan waardquote:Op zondag 26 februari 2006 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Ja okay. Maar hier willen mensen alleen maar ding gratis, en dus niet payen.
Het aantal dagen dat een "artikel" op de server blijft staan. Met 30 dagen retentie kan je dus nog bestanden terug halen die 30 dagen geleden gepost zijn. Bij de meeste ISP heb je een retentie van een paar dagen waardoor je dus erg goed moet opletten wil je de bestanden kunnen downloaden.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Mikkie het volgende:
Wat houdt die retentie precies in eigenlijk
Als er IETS wel oud is, dan is het usenet welquote:Op zondag 26 februari 2006 20:45 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk: torrent is niet meer van deze tijd. Maar ja dat is dat concert ook niet, vandaar dat ik het van een muffe torrent moet halen![]()
blijkbaar in elk topic aangezien die idiote torrent gebruikers nog steeds niet snappen dat bittorrent een grote waardeloze teringzooi is. lol trouwens bij usenet komen ze soms ook met beschadigingen binnen maar daar heb je die magische par bestanden voorquote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Razor21 het volgende:
![]()
gelukkig delen we niet allemaal jou idiote meningquote:Op maandag 27 februari 2006 09:33 schreef thedude0 het volgende:
[..]
blijkbaar in elk topic aangezien die idiote torrent gebruikers nog steeds niet snappen dat bittorrent een grote waardeloze teringzooi is. lol trouwens bij usenet komen ze soms ook met beschadigingen binnen maar daar heb je die magische par bestanden voor![]()
Of gewoon private ftps, nergens last van.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:33 schreef thedude0 het volgende:
[..]
blijkbaar in elk topic aangezien die idiote torrent gebruikers nog steeds niet snappen dat bittorrent een grote waardeloze teringzooi is. lol trouwens bij usenet komen ze soms ook met beschadigingen binnen maar daar heb je die magische par bestanden voor![]()
Inderdaad, usenet is erg omslachtig en ik heb er nog nooit iets kunnen vinden.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:02 schreef bonke het volgende:
[..]
gelukkig delen we niet allemaal jou idiote mening
voor iemand met geduld is torrent gewoon lekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 10:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, usenet is erg omslachtig en ik heb er nog nooit iets kunnen vinden.
ik hem me er nooit in verdiept omdat ik genoeg heb aan torrentsquote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef thedude0 het volgende:
die snikkels die hier zeiken over hoe kut usenet wel niet is snappen er gewoon niets van
Onzin, ik snap het wel maar de dingen die ik zoek zijn er gewoon niet. Als je spelletjes, software, of de nieuwste populaire Hollywoodmeuk zoekt is het verder goed te doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef thedude0 het volgende:
die snikkels die hier zeiken over hoe kut usenet wel niet is snappen er gewoon niets van
Die sukkels die klagen over bittorrent weten ook niet waar ze het over hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef thedude0 het volgende:
je betaalt een extreem laag bedrag per maand aan een server zoals eweka zodat je toegang hebt tot 90 (40 keer 2,3 terabyte die er per dag ongeveer binnen komt) terabyte aan warez. dan dl je een client en stel je de server in.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef bonke het volgende:
[..]
ik hem me er nooit in verdiept omdat ik genoeg heb aan torrents
maar leg es ff in et simpel uit hoe usenet werkt
misschien kan je me overhalen
tenzij je extreem veel moeite wilt doen om ergens een invite vandaan te halen voor een private tracker "If you don't know any trackernaam member who could invite you, you're probably out of luck for an account." gaat helemaal niets in een vloek en een zucht bij mij.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Die sukkels die klagen over bittorrent weten ook niet waar ze het over hebben![]()
Ik heb ook nooit zin gehad om me te verdiepen in Usenet. Mijn Wannadoonieuwsgroepen zijn gecapped op 50 kb/s, en extra betalen doe ik niet. Ik heb toch genoeg aan bittorrent; al mn favoriete series zijn in een vloek en een zucht binnen
heb jij zin dan om een week te wachtenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, dat heeft temaken met het feit, dat waarschijnlijk niemand op dat moment die torrent meer dan 97,4 % heeft, als je een week later weer even kijkt, is de kans groter dat iemand hem alwel helemaal 100 % heeft![]()
Nee, maarja, het kan niet anders hehquote:Op maandag 27 februari 2006 10:30 schreef thedude0 het volgende:
[..]
heb jij zin dan om een week te wachtenik helemaal niet namelijk.
Dat is het hele idee van bittorrent klaplul.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef thedude0 het volgende:
Tevens vind ik die ratiozooi rete-irritant, leuk een halve week al je torrents openhouden omdat je verplicht bent een ratio van 1 te hebben
das knap. ik haalde altijd een max van 80kb/squote:Op maandag 27 februari 2006 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van bittorrent klaplul.
Best leuk verder hier al die usenet huggers, maar ik trek met bittorrent doorgaans al mijn downloads binnen met snelheden varierend tussen 700 en 1200 kb/s.
Hmm.. mja ik heb thuis dan ook een 20 mbit connectie liggenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
das knap. ik haalde altijd een max van 80kb/s![]()
ik heb ook een 20mbit verbinding en haal met usenet nu gewoon volledige snelheid.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmm.. mja ik heb thuis dan ook een 20 mbit connectie liggenIk cap het af op 1,2 MB/s omdat er nog 3 andere mensen in het huis internetten
Tevens is het ook vaak een kwestie van je bittorrent client juist configureren en de juiste poort in je (hardware) firewall open te slingeren
daarom vind ik bittorrent ook kut. ik heb helemaal geen zin om voor al mijn downloads de client nog eens tig jaar open te houdenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een account bij filelist.org, die is echt ideaal qua seeders. Snelheden van +-800 k/s zijn geen uitzondering. Tvtorrents en newnova bevallen ook prima, zeker nieuwe content is echt snel binnen. Een afleveringetje The Shield (350MB) is in 20 minuutjes binnen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:45 schreef thedude0 het volgende:
En die snelheid die jij haalt, zijn dat dan meerdere torrents ? ik haal nooit een snelheid boven de 100 kbs tenzij het legale torrents zijn. en ik heb toch echt alles goed ingesteld
gratisquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
22,- per jaarvoor 30 dagen retentie.
Hey, ik heb daar ook een accountquote:Op maandag 27 februari 2006 11:08 schreef HassieBassie het volgende:
Ik heb een account bij filelist.org,
Ik zoek vooral games en dvd's. Toen ik een tijd terug nog bittorrent gebruikte had ik me wel aangemeld bij een paar private trackers maar een paar gb downloaden gaat gewoon totaal niet via bittorrent, het duurt echt veel te lang met de snelheden die ik haalde. Maar goed, het kutste van allemaal vind ik nog het ratio, waardoor je al die gb's ook nog eens op een nog lagere snelheid moet uploaden.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik heb een account bij filelist.org, die is echt ideaal qua seeders. Snelheden van +-800 k/s zijn geen uitzondering. Tvtorrents en newnova bevallen ook prima, zeker nieuwe content is echt snel binnen. Een afleveringetje The Shield (350MB) is in 20 minuutjes binnen.
lekker netwerken hier op Fok! dan krijg je vanzelf wel een x een invite aangebodenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef thedude0 het volgende:
[..]
tenzij je extreem veel moeite wilt doen om ergens een invite vandaan te halen voor een private tracker "If you don't know any trackernaam member who could invite you, you're probably out of luck for an account." gaat helemaal niets in een vloek en een zucht bij mij.
Snap dat nou eens, dat is allemaal om jullie te stangenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
lol ik heb dat ook, free fighter van najib amhali loopt ook niet meer. hij zit nu al dagen op 95,5%![]()
bastards!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Snap dat nou eens, dat is allemaal om jullie te stangen
oh dan heb ik hem binnen 5 weken binnenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal hem volgende week ofzo weer even aanzettenKrijg je er weer een procentje bij
Jaa, blijf daar maar in gelovenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh dan heb ik hem binnen 5 weken binnen![]()
waar haal jij je torrent vandaan? welke site?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:38 schreef Badabingea het volgende:
Heeft iemand dan tips om mijn Bittorrents sneller te maken? Want 20 kb/s is me iets te veel van het goeie
Newnova is anders best te doen, zeker voor een publieke tracker. Je moet dan wel alleen de dingen downloaden die genoeg seeders hebben (en weinig downloaders). Fulldls is ook best een goede public tracker.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dat zijn slechte sites. je moet je torrents van een site halen waar je eerst moet aanmelden. daar haal je veel hogere snelheden. niet van die "openbare" sites gebruiken
bij mij is het meestal niet te doen, bij zo'n publieke tracker haal ik meestal max. 150 kb/s (nieuwe release, veel seeds) terwijl ik bij een private tracker met gemak zo'n 650 kb/s haalquote:Op maandag 27 februari 2006 12:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Newnova is anders best te doen, zeker voor een publieke tracker. Je moet dan wel alleen de dingen downloaden die genoeg seeders hebben (en weinig downloaders). Fulldls is ook best een goede public tracker.
Wat stoer, mag ik je aanraken?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
bij mij is het meestal niet te doen, bij zo'n publieke tracker haal ik meestal max. 150 kb/s (nieuwe release, veel seeds) terwijl ik bij een private tracker met gemak zo'n 650 kb/s haal
Heel stoer, waar kan ik zoiets kopen?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
stoer he![]()
nee je mag me niet aanraken, ben je homo ofzo![]()
staat deze week in de lidl krantjequote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel stoer, waar kan ik zoiets kopen?
Nee, ik ben geen homo
Naast de lingerie zeker? En de onder de medewerker van de maand?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
staat deze week in de lidl krantje![]()
ja daarzo en niet stiekem weer naar die lingerie dames kijken hequote:Op maandag 27 februari 2006 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Naast de lingerie zeker? En de onder de medewerker van de maand?![]()
Ik ga het proberen, maar je merkt het vanzelf. Als ik ineens met onnoemlijk veel typfouten begin te posten weet je genoeg...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja daarzo en niet stiekem weer naar die lingerie dames kijken he![]()
is goet, ik zal er op lettenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, maar je merkt het vanzelf. Als ik ineens met onnoemlijk veel typfouten begin te posten weet je genoeg...
ik heb hem als achtergrondt gebruiktquote:Op maandag 27 februari 2006 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leg dat Lidl krantje nou eens weg![]()
![]()
Ik zie het..quote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb hem als achtergrondt gebruikt![]()
Tja ik met usenet en chello met 20 mbit, zonder dat ik daarna 4 dagen moet biljven seeden nadat je m in een half uur binnen hebt.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Best leuk verder hier al die usenet huggers, maar ik trek met bittorrent doorgaans al mijn downloads binnen met snelheden varierend tussen 700 en 1200 kb/s.
Ik laat mn pc gewoon snachts aanstaan, en sochtends is mijn download binnen en mn ratio >1quote:Op maandag 27 februari 2006 13:12 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Tja ik met usenet en chello met 20 mbit, zonder dat ik daarna 4 dagen moet biljven seeden nadat je m in een half uur binnen hebt.
Filelistquote:Op maandag 27 februari 2006 11:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik heb een account bij filelist.org, die is echt ideaal qua seeders. Snelheden van +-800 k/s zijn geen uitzondering. Tvtorrents en newnova bevallen ook prima, zeker nieuwe content is echt snel binnen. Een afleveringetje The Shield (350MB) is in 20 minuutjes binnen.
met kleine bestanden zeker, als ik een dvd probeer te downloaden moet ik dat ding een paar dagen achter elkaar aan laten staan.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik laat mn pc gewoon snachts aanstaan, en sochtends is mijn download binnen en mn ratio >1![]()
aha, betalenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
je betaalt een extreem laag bedrag per maand aan een server zoals eweka zodat je toegang hebt tot 90 (40 keer 2,3 terabyte die er per dag ongeveer binnen komt) terabyte aan warez. dan dl je een client en stel je de server in.veel mensen haken af omdat je moet betalen maja, dan dl je maar verder met je langzame p2p netwerken eh, terwijl je ook gewoon op volle snelheid van je internet verbinding kan downloaden
![]()
Ik heb een maand lang iedere dag gecheckt, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 27 februari 2006 13:27 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Filelist![]()
![]()
Ik moest wel 2 weken ofzo wachten, voordat ze accounts gingen wissen, maar het was het wachten waard. Snelheden van 500-600 kb/s.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef bonke het volgende:
[..]
aha, betalen
ik ben hollander weetjewel
Filemp3 staat soms wel wat leuks op ja, Filepornquote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik heb een maand lang iedere dag gecheckt, maar dan heb je ook watFilemp3 en fileporn zijn net zo relaxed
![]()
nee, want dat is veel te duurquote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja precies, dan kun je het net zo goed in de winkel kopen.
Dat zijn torrents ook, en de rommel is sinds kort verdwenen =)quote:Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef Zyggie het volgende:
Dan moet je een paar weken wachten, dan gooien ze weer accounts weg.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
filelist:
The current user account limit (0) has been reached. Inactive accounts are pruned all the time, please check back again later...
![]()
Niet zoveel als op empornium ofquote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Filemp3 staat soms wel wat leuks op ja, Filepornheel veel
.
`quote:Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef Camplo het volgende:
Whahaha torrents![]()
Hint:
FTD
Usenetserver
Nzb4u
Newsleecher
FTA
prcs, zo gebruik ik torrentleech en ik moet echt m'n netlimier aanzetten om niet m'n hele lijn dicht te slurpen. de snelheden van populaire torrents zijn echt maximaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:27 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Filelist![]()
![]()
Ik moest wel 2 weken ofzo wachten, voordat ze accounts gingen wissen, maar het was het wachten waard. Snelheden van 500-600 kb/s.
quote:Ratio: 1.362 Uploaded: 86.05 GB Downloaded: 63.18 GB
quote:Join date 2005-05-17 10:00:59 (40 weeks ago)
wat is er nou weer slecht aan ftdquote:Op maandag 27 februari 2006 13:54 schreef ChRoNiC het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik usenet helemaal niet fijn... Zoals ik al eerder zei. Zelfs in combinatie met het flutprogramma FTD niet.
Moet je daarvoor betalen?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
Even pimpen met mn filelist.org ratio
[..]
[..]1,2 MB/s downloadsnelheden
yup, maandelijks 10 euro naar mijn rekening overmaken. Mail me ff voor m'n reknr.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
Even pimpen met mn filelist.org ratio
[..]
[..]1,2 MB/s downloadsnelheden
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
yup, maandelijks 10 euro naar mijn rekening overmaken. Mail me ff voor m'n reknr.
Echt welquote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie zijn echt stoer met die snelheden
en ratio's.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie zijn echt stoer met die snelheden
15 DVD's per dag binnentrekken, dat zullen vast allemaal topfilms zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
Mensen die zeggen dat Usenet zijn zijn echt achterlijke paupers (7,95 per maand voor een 30 dagen retentie van tweaknews). Maargoed, blijf maar lekker weg van Usenet, dan blijft de community leuk en lang bestaan!
En blijf ik lekker een 15tal dvd's per dag binnentrekken, terwijl jullie 4 dagen mogen wachten op 1 film met dat achterlijke torrenten.
Usenet![]()
![]()
Bittorrent
Wat moet je met zoveel porno?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
Mensen die zeggen dat Usenet zijn zijn echt achterlijke paupers (7,95 per maand voor een 30 dagen retentie van tweaknews). Maargoed, blijf maar lekker weg van Usenet, dan blijft de community leuk en lang bestaan!
En blijf ik lekker een 15tal dvd's per dag binnentrekken, terwijl jullie 4 dagen mogen wachten op 1 film met dat achterlijke torrenten.
Usenet![]()
![]()
Bittorrent
Ik ga niet betalen voor een fatsoenlijke usenet server, dan download ik wel wat langer over een torrent. Ik heb @home en dan zijn de standaard nieuwsgroepen dus gewoon kut.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef Camplo het volgende:
Whahaha torrents![]()
Hint:
FTD
Usenetserver
Nzb4u
Newsleecher
FTA
joepieeeeeeeeeeeee 15 dvd`s per dag is zo`n 22/5 uur film die je toch niet kijktquote:Op maandag 27 februari 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
Usenet![]()
![]()
Bittorrent
Dat komt omdat jij geen 20mbit lijn hebt en zeer waarschijnlijk geen Usenet gebruikt.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef bonke het volgende:
[..]
joepieeeeeeeeeeeee 15 dvd`s per dag is zo`n 22/5 uur film die je toch niet kijkt
dan nog ff branden a 75 cent per dvd en tis helemaal feest voor die 7,95
kijk mij es flink doen met 15 dvd`s op een dag![]()
ps:ik geloof er trouwens geen ene ruk van
GoTters stoer vinden.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen 20mbit lijn hebt en zeer waarschijnlijk geen Usenet gebruikt.
Kijk maar eens op www.ftaclub.net, www.x2l.nl, www.usenet2day.com, www.ftrforum.nl, wat dáár allemaal gepost wordt. Oh, en FTD kende je waarschijnlijk ook al?
Okay, 15 is misschien iets te veel, maar 8 tot 10 films trek ik er inderdaad per dag binnen.
Dan heb je nog alt.binaries.anime en alt.binaries.anime.repost die ik elke dag leegtrek... maargoed! Jij zal het wel weten
Vraag elke usenetter maar hoeveel ze leechen. Sommigen op GoT leechen bijna 3 terabyte per maand.
En 75 cent per dvd? pfff... prutser... www.iwonatec.de, dan spreken we over 22 cent per DVD, van een goed merk.
De algemene GoT'ter is anders flink te waarderen hoor. Zeker 90% van deze forumkneuzen mag de GoT'ters dankbaar zijn dat zij de PC'tjes weer eens herinstalleren als ze weer een debiele kneuzenfout hebben begaan.quote:
kan jij jezelf niet ff lekker begraven onder 3 terrabite aan rommel?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De algemene GoT'ter is anders flink te waarderen hoor. Zeker 90% van deze forumkneuzen mag de GoT'ters dankbaar zijn dat zij de PC'tjes weer eens herinstalleren als ze weer een debiele kneuzenfout hebben begaan.
Daarnaast ben ik ze dankbaar dat ze me aan usenet hebben geïntroduceerd.![]()
tuurlijk 1 keer schudden met zo'n dvdtje en alle gaatjes vallen deruitquote:En 75 cent per dvd? pfff... prutser... www.iwonatec.de, dan spreken we over 22 cent per DVD, van een goed merk.
dude, als je ze uit het buitenland bestelt zijn ze echt wel zo goedkoop hoor, en dan heb je gewoon een goed merk.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef bonke het volgende:
[..]
kan jij jezelf niet ff lekker begraven onder 3 terrabite aan rommel?
[..]
tuurlijk 1 keer schudden met zo'n dvdtje en alle gaatjes vallen deruit
kneus
Hij betaald voor zn warez, dat zegt toch wel genoeg over die rukker of niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef bonke het volgende:
[..]
joepieeeeeeeeeeeee 15 dvd`s per dag is zo`n 22/5 uur film die je toch niet kijkt
dan nog ff branden a 75 cent per dvd en tis helemaal feest voor die 7,95
kijk mij es flink doen met 15 dvd`s op een dag![]()
ps:ik geloof er trouwens geen ene ruk van
tis gewoon een sneu ventjequote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dude, als je ze uit het buitenland bestelt zijn ze echt wel zo goedkoop hoor, en dan heb je gewoon een goed merk.
Voorlopig lijk jij me eerder triest, zo spreken over een persoon die je niet eens kent....quote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef bonke het volgende:
[..]
tis gewoon een sneu ventje
eerst opscheppen over zijn 20mbit providertje
dan zeggen dat ie 15 dvd`s per dag binnenhaalt ( het werden er later 8 )
maar ow ow ow wat zijn we blij met al die dvdtjes waar je geneens tijd voor hebt om ze te kijken
tis dus gewoon een stoer sukkeltje met een klein pikkie
Qua energie haal je de kosten er alweer bijna uit. De kosten die ik in de nacht betaalde aan stroom voor mijn PC, is al de helft van de kosten dekkend van de nieuwsgroepen, namelijk 4 euro per maand.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij betaald voor zn warez, dat zegt toch wel genoeg over die rukker of niet?
Exactly my point. Maargoed, laat hem maar lekker betalen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dude, als je ze uit het buitenland bestelt zijn ze echt wel zo goedkoop hoor, en dan heb je gewoon een goed merk.
Of je betaald niet voor je downloadsquote:Op maandag 27 februari 2006 16:32 schreef Agiath het volgende:
Betalen voor downloaden, nee dan koop ik gewoon liever DVD's
Zoals gezegd, met de energiekosten haal je het er makkelijk uit. Verkoop desnoods 2 DVD'tjes door aan een kennis ofzo voor 2 euro en je hebt de kosten er uit.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:32 schreef Agiath het volgende:
Betalen voor downloaden, nee dan koop ik gewoon liever DVD's
Kijk, dus je betaalt om illegaal bezig te zijn. Kansloos jongen, kansloos.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zoals gezegd, met de energiekosten haal je het er makkelijk uit. Verkoop desnoods 2 DVD'tjes door aan een kennis ofzo voor 2 euro en je hebt de kosten er uit.
volgens mij snap je ook niet dat de energie die je gebruikt ook betalen moetquote:Qua energie haal je de kosten er alweer bijna uit. De kosten die ik in de nacht betaalde aan stroom voor mijn PC, is al de helft van de kosten dekkend van de nieuwsgroepen, namelijk 4 euro per maand.
Weet je welke mensen pas stumperig zijn? Die met 20KB/s gaan lopen binnentrekken, waardoor de PC 24/7 aan moet staan, om 1 film binnen te krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of je betaald niet voor je downloads
Echt. Mensen die betalen om te kunnen downloadenStumperds, te triest voor woorden
![]()
Puur kostendekkende verkoop, uitgaande van een print, hoesje en DVD'tje. Niets winst dus, en derhalve niet illegaal in de vorm dat ik er winst op maak. Okay, ik verspreid films, en dat is illegaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, dus je betaalt om illegaal bezig te zijn. Kansloos jongen, kansloos.
how sad can you bequote:Op maandag 27 februari 2006 16:35 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Weet je welke mensen pas stumperig zijn? Die met 20KB/s gaan lopen binnentrekken, waardoor de PC 24/7 aan moet staan, om 1 film binnen te krijgen.
De energie die dit vreet is genoeg om een abonnementje te nemen op een nieuwsserver!.
Ondertussen download je wel alles wat je wilde hebben, in tegenstelling tot het frustrerende, langzame bittorrent, waar je ook nog zit met het gekut van private trackers en een RATIO.
JA! Want IK hoef NIET te uploaden. Sukkeltje.
Volgens mij snap jij niet dat mijn punt is, dat je met het langzame torrent-systeem je PC 24/7 aan moet laten om te downloaden, wat veel energie vreet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:34 schreef bonke het volgende:
volgens mij snap je ook niet dat de energie die je gebruikt ook betalen moet
overdag en snachts
Roflmao. Ik download wat ik wil, maar illegaal bezig zijn doe ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 16:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Puur kostendekkende verkoop, uitgaande van een print, hoesje en DVD'tje. Niets winst dus, en derhalve niet illegaal in de vorm dat ik er winst op maak. Okay, ik verspreid films, en dat is illegaal.
Maar je wilde toch niet beweren dat je dat niet doet met bittorrent?.
En ik kán eventueel nog wel legaal bezig zijn, omdat IK niet hoef te uploaden met Usenet.
Ik download enkel filmtitels die familieleden of ikzelf wil zien. Zoals ik al zei, is er geen film onbenut gebleven en wordt daadwerkelijk alles gekeken en gewaardeerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:38 schreef bonke het volgende:
[..]
how sad can you be
ik download geen 10 dvds perdag sufferd
als ik iets zie wat de moeite waard is dan ga ik es zoeken
maar jij download natuurlijk gewoon alles wat los en vast zit, gewoon omdat je een 20mbit provider hebt
95 % van wat je download is dus gewoon troep waar je voor betaald
mij mij zal het ongeveer 5 % aan troep zijn wat ik binnenhaal
Ahh, private FTP's. Inderdaad ook ontzettend handig, goede herinneringen aan de FXP-tijden, heb nog gewerkt met FlashFXP 1.2.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Roflmao. Ik download wat ik wil, maar illegaal bezig zijn doe ik niet. Anyways, laten we maar stoppen met deze mijn-pikkie-is-langer-dan-jouw-pikkie contest, want dat schiet niet op. Feit blijft dat P2P en dat soort rommel het niet kan winnen van (private) ftp`s.
Tja FXP-kiddies zijn ook niet je van het, gelukkig is het tegenwoordig een stuk volwassener geworden en is de beveiliging stukken beterquote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ahh, private FTP's. Inderdaad ook ontzettend handig, goede herinneringen aan de FXP-tijden, heb nog gewerkt met FlashFXP 1.2.
Ja, daarmee trek je als je wilt inderdaad ook een gig of 50 binnen per dag, maar ik ben gestopt na het downgaan van Unknownnet, een van de grotere private-FTP groepen, die opgerold werd en waarvan de servers onder de bedden van de Universiteit Twente werden getrokken.
Waarom wil je in gods naam 50 gig per dag binnen "trekken"...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ahh, private FTP's. Inderdaad ook ontzettend handig, goede herinneringen aan de FXP-tijden, heb nog gewerkt met FlashFXP 1.2.
Ja, daarmee trek je als je wilt inderdaad ook een gig of 50 binnen per dag, maar ik ben gestopt na het downgaan van Unknownnet, een van de grotere private-FTP groepen, die opgerold werd en waarvan de servers onder de bedden van de Universiteit Twente werden getrokken.
mijn pik is toch groter dan de jouwequote:Op maandag 27 februari 2006 16:41 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En dat is inderdaad een heel stuk beter dan P2P.
Als jij enkel download (wat me sterk lijkt gezien je niet zomaar in een private-team komt), is er inderdaad geen probleem. Dan ben je lekker legaal bezig ja.
Je bent iig. niet zo'n sukkel als die bonke, dat blijkt wel..
Ik kom nog uit de tijd ver vóór de scannertjes die massaal op de SQL, Webdav of IIS bakken gingen zitten, en als gekken gingen exploiten en alle 100mbit en 1gbit lijnen verneukten, omdat de mensen die deze lijnen gebruikten natuurlijk ook niet gek waren en de boel veilig dicht gingen stoppen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja FXP-kiddies zijn ook niet je van het, gelukkig is het tegenwoordig een stuk volwassener geworden en is de beveiliging stukken beter![]()
Wat jij wilt jongen. Wat jij wilt.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:45 schreef bonke het volgende:
[..]
mijn pik is toch groter dan de jouwe
das mooi voor jequote:Op maandag 27 februari 2006 16:47 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen. Wat jij wilt.
Feit is wel dat ik elke dag jouw wijf neuk, met mijn kleinere. En beter ook.![]()
Wat, je hebt haar bij deze vermoord, uit frustratie voor je eigen onkunde?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef bonke het volgende:
[..]
das mooi voor je
doe je der naderhand ook weer ff terug in der kist ?
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef Murray het volgende:
Wat een stoere mensen in dit topic, ik durf er haast niet meer in te posten...
Goed hequote:Op maandag 27 februari 2006 16:56 schreef thedude0 het volgende:
wat is dit topic naar de tering gegaan zeg
Of www.yabse.nlquote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Merkie het volgende:
Usenet. Slappe smoes om te zeggen dat je betaalt voor warez. Ik heb de nieuwste games en films in anderhalf uur binnen, met torrents doe je er een week over. En als je meerdere DVD's per week downloadt is 't wel fijn als het snel gaat. Verder download ik series, in 10 minuten een aflevering binnen.
En ik snap niet waarom www.binsearch.info niet eerder genoemd werd.
Ach, af en toe is er iets te vinden wat je niet op FTD ziet, niet vaak, maar toch... Zijn leuke plaatsen hoor!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:04 schreef Merkie het volgende:
Ken ze al, maar heb er nog nooit wat gevonden wat ik niet op FTD zag. En ik ben meer een leechert pur sang, dus ik houd het lekker bij FTD.
Van die webportals ben ik wel een fan eigenlijk. Zouden ze bij FTD ook moeten doenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ach, af en toe is er iets te vinden wat je niet op FTD ziet, niet vaak, maar toch... Zijn leuke plaatsen hoor!.
FTA is anders ook een lekkere hoor!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van die webportals ben ik wel een fan eigenlijk. Zouden ze bij FTD ook moeten doen.
volgens mij was ftd vroeger zo'n webachtig iets. toen kopieerden tig sites in een keer het idee en nu is ftd een programmaquote:Op maandag 27 februari 2006 17:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van die webportals ben ik wel een fan eigenlijk. Zouden ze bij FTD ook moeten doen.
Klopt volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
volgens mij was ftd vroeger zo'n webachtig iets. toen kopieerden tig sites in een keer het idee en nu is ftd een programma
Wat is FTA dan precies??quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
FTA is anders ook een lekkere hoor!
Forgive Them All is een websitequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |