0,06 procent liet mn dvd al 2 x skippen enzo, da's nie chillquote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef bonke het volgende:
dan kopieer je die file gewoon ff en speelt em af
die paar tiendes van procenten zal je niet veel laten missen
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef tonks het volgende:
RIAA torrent
dan brand je et ff niet en speel je et zo afquote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
0,06 procent liet mn dvd al 2 x skippen enzo, da's nie chill
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:29 schreef jitzzzze het volgende:
Kijk maar uit, straks staat er een off-line detective op je stoep.
BBC-registratie van een concert van Big Country uit 1999.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef renz0r het volgende:
Welke?
Goed ideequote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef bonke het volgende:
dan kopieer je die file gewoon ff en speelt em af
die paar tiendes van procenten zal je niet veel laten missen
Het is nog niet compleet gedownload, het kan zijn dat fragmenten in een willekeurige volgorde afgespeeld worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:43 schreef Pitbulleke het volgende:
Die rotbritten van BBC mixen er af en toe wat doorheen (het eind van het concert?)
welk?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:29 schreef freiss het volgende:
Hier een spel op 98,9 % ;'(
RIAA torrent dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:20 schreef ChRoNiC het volgende:
Bij mij staat er eentje op 99.8.. Dan word je echt gefustreerd. Klote zooi.
Vind ik niet fijn werken. Niet handig als je even snel wat wilt zoeken en vooral nieuwe shit.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Razor21 het volgende:
Hoevaak moeten we het nog zeggen : USENET![]()
![]()
Nooit geen gedonder dat ie niet binnenkomt of maar half
Nieuwe shit is er gewoon snel af te halen hoor...quote:Op zondag 26 februari 2006 18:23 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn werken. Niet handig als je even snel wat wilt zoeken en vooral nieuwe shit.
Ik bedoel juist dat het primair nieuwe shit isquote:Op zondag 26 februari 2006 18:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nieuwe shit is er gewoon snel af te halen hoor...
30 dagen retentie nooit problemen, heb altijd wel het nieuwste..![]()
Recording Industry Association of Americaquote:
Meestal niet, en dat komt omdat een torrent cliënt standaard niet downloadt van het begin tot het eind, maar random stukjes bestand pakt. Deze worden achteraf dan aan elkaar geplakt tot 1 bestand, waar je wel iets mee kuntquote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef nubie het volgende:
Kun je een file gewoon afspelen als hij nog niet helemaal 100% gedownload is"?
Ik heb het geprobeerd in een vorig topic dat hier erg op leek, maar het is alleen goed als je gaat betalen...Anders is het echt niet de moeite waard....quote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef Razor21 het volgende:
Hoevaak moeten we het nog zeggen : USENET![]()
![]()
Nooit geen gedonder dat ie niet binnenkomt of maar half
Sommige spelers kunnen wel zo'n bestand afspelen, bv. VLC. Die zoekt t hele bestand gewoon lekker af tot ie iets afspeelbaars tegen komt, en skipt nog niet gedownloadde dingen gewoonquote:Op zondag 26 februari 2006 20:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Meestal niet, en dat komt omdat een torrent cliënt standaard niet downloadt van het begin tot het eind, maar random stukjes bestand pakt. Deze worden achteraf dan aan elkaar geplakt tot 1 bestand, waar je wel iets mee kunt
Je hebt helemaal gelijk: torrent is niet meer van deze tijd. Maar ja dat is dat concert ook niet, vandaar dat ik het van een muffe torrent moet halenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Usenet!
Heet je ma soms Verdonk?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Mijn torrents gaan gewoon klotetraag
En dan ook nog dat gezeik dat m'n ma ivm energieverbruik de pc elk moment uitzet (en 's nachts staat ie dus ook niet aan)... dan duurt 't helemaal een eeuwigheid!
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:52 schreef ixio het volgende:
[..]
Het is nog niet compleet gedownload, het kan zijn dat fragmenten in een willekeurige volgorde afgespeeld worden.
Maar het is toch geen originele DVD?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Recording Industry Association of America
Die plaatsen dus expres verneukte torrents online
Het gaat er om dat ze het systeem vervelend willen maken voor gebruikers.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:03 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Maar het is toch geen originele DVD?
Heb ze allemaal behalve FTA ?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef Camplo het volgende:
Whahaha torrents![]()
Hint:
FTD
Usenetserver
Nzb4u
Newsleecher
FTA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |