Waar was je toen Heracles met 1-0 voorstond?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Roskoo het volgende:
1-0 voor Groningen. feyenoord heeft waarschijnlijk nog veel last van de Europa Cup wedstrijd van afgelopen week.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was hier samen met meer andere ajacieden. loop toch es niet zo te zeiken man,ik ga toch ook niet zeggen van he waar is jos opeens gebleven. fok is niet het enige wat een mens te doen heeft.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar was je toen Heracles met 1-0 voorstond?
Ow zo, nou ik 'fokte' al toen jij nog bezig was met de zindelijkheidstraining hoor.quote:
En waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik was hier samen met meer andere ajacieden. loop toch es niet zo te zeiken man,ik ga toch ook niet zeggen van he waar is jos opeens gebleven. fok is niet het enige wat een mens te doen heeft.
ik dacht ook dat Kuyt zich kiplekker voelde,zal wel een griepje zijn ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef tha_dark het volgende:
Pierre voor Kuyt, tot nu toe nog geen goede wissel gebleken
amenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik was hier samen met meer andere ajacieden. loop toch es niet zo te zeiken man,ik ga toch ook niet zeggen van he waar is jos opeens gebleven. fok is niet het enige wat een mens te doen heeft.
Waaom zou je je verdedigen tegenover zo'n figuur als Tomasso?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik reageer op je kansloze gezeur. ga je club aanmoedigen man en loop niet zo op anderen te zeuren.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Roskoo het volgende:
1-0 voor Groningen. feyenoord heeft waarschijnlijk nog veel last van de Europa Cup wedstrijd van afgelopen week.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Waaom zou je je verdedigen tegenover zo'n figuur als Tomasso?
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
je hebt gelijk,al even kansloos als Dirk Kuijt en Cherrymoontraxx.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Heet jij roskoo dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik reageer op je kansloze gezeur. ga je club aanmoedigen man en loop niet zo op anderen te zeuren.
Niet jouw forumquote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Messenga het volgende:
Voetbal mensen.
riep je?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Vraag me af voor wie.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
pierre van hooijdonk komt er nu in
Hou's opquote:Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je hebt gelijk,al even kansloos als Dirk Kuijt en Cherrymoontraxx.
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
pierre van hooijdonk komt er nu in
Ze lopen allemaal te mekkeren als geiten zodra ze aangevallen worden...quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Boter op je hoofd.De enige die constant zielig loopt te mekkeren ben jij.
De een is met carnaval bezig, dat konijn ligt nog in zijn hol en de ander zit bij de harde kern van Omniworld. Wat een modsquote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er is mij gevraagd hier even op te letten, niet piepen.
Voetbal
*negeer Tomasso,jos en cherrymoontrax modusquote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Houniet het volgende:
kom op frenzy2003, Grunn staat voorlaat ze lekker
Cornelisse gaat scoren
jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Ruudt het volgende:
Blessure voor Hofs?
Zou zuur voor em zijn ivm Oranje, was dat de vorige keer ook al niet?
Verrassend, lijkt me.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef jorienvdherik het volgende:
hofs er uit
Ah.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Ruudt het volgende:
Blessure voor Hofs?
Zou zuur voor em zijn ivm Oranje, was dat de vorige keer ook al niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |