quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:15 schreef just me het volgende:![]()
als ik kan ga ik wél kijken in Scheveningen !
Bedoel je Richard22mm? Die moet zeker mee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:56 schreef boebiedoe het volgende:
Richardnogwat
Die ja. Vraag jij Furby?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bedoel je Richard22mm? Die moet zeker mee.
Ja, ik zal ze iig op dit topic wijzen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:23 schreef boebiedoe het volgende:
Die ja. Vraag jij Furby?
Nee joh dan willen teveel mensen komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..].
Eigenlijk moeten we 'm weer omdopen naar de boebiedoe en nikky meet..
Precies, dan komen er helemaal alleen maar oldbies en daar zit niemand op te wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh dan willen teveel mensen komen
Ik snij nog liever m'n pik eraf dan dat ik daar vanaf springquote:Op zondag 26 februari 2006 19:55 schreef Boomlaars het volgende:
Heb het zelf op Kreta 3x gedaan. 1e x is fantastisch door de spanning en het onbekende.. 2e en 3e x hetzelfde gevoel als van een duikplank springen.. niets bijzonders meer dus. Het was echter wel 'maar' van ca 70 meter ofzo, dus misschien dat ik het ooit nog eens hier waag:
[afbeelding] De goldeneye-jump 220m hoog
Ik zal van de week eens bellen wanneer ze nou precies weer beginnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:28 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik hoop dat er nog meer mensen gaan komen, en dat het zonnetje flink zal gaan schijnen
Als ik betaald heb spring ik ook, kost vast nog wel een paar stuiversquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik snij nog liever m'n pik eraf dan dat ik daar vanaf spring![]()
Hoogtevrees enzo
Maar ik wil wel es zien of alle helden ook echt gaan springen
Vanzelfsprekend, vanzelfsprekend.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:41 schreef Casparovvv het volgende:
ik stel voor dat we het koppelen aan een terras-sessie achteraf begeleid door een legertje goudgele pretcylinders.
Tot aan 15 man hoeft er niet gereserveerd te worden. Begin april kijken we wel hoeveel mensen we hebben en of we daarmee een korting kunnen regelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt me chill die meet maar dan alleen omdat we met een flinke groep een waarschijnlijk wel een fikse korting moeten kunnen regelen. Volgens mij zijn er arrangementen dat als je over de 10 man zit dat je dan dik goedkoper uit bent.
Mits korting dus. Maar schrijf maar op.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef boebiedoe het volgende:
We zetten je er gewoon op..
Blinky?.
Alles goed en wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:39 schreef boebiedoe het volgende:
Wie gaat er mee in april/mei bungeejumpen in de buurt van schevingen. Locatie en tijd zijn nog onbekend maar dat komt vanzelf..
http://www.bungy.nl/nl/index.php.
Boebiedoe Salvad0r. Heatwave MeneerMuis Brechtje Piro. _Xbox_Master_ Casparovvv Litso Gizmore Blinky Sanne en Yvonne springen samen
Toeschouwers:Nitespeed Stinkie Brighteyes Cynix © Aventura Nikky
Pier, Scheveningen, Noordzee enzo...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Alles goed en wel.
Maar ik duik niet met mijn kop richting een steenachtige omgeving.
No way!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Pier, Scheveningen, Noordzee enzo... [afbeelding]
Meter of 5 á 10? Lijkt me wel genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
No way!
Weet je hoe ondiep het daar is?
Gast, als je op water klapt dan doet dat ook zeer. Maw: zeik niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
No way!
Weet je hoe ondiep het daar is?
Mij niet.quote:
Jij bent dus nog nooit an een elastiekje naar beneden gesprongen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, als je op water klapt dan doet dat ook zeer. Maw: zeik niet.
Jawel.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Jij bent dus nog nooit an een elastiekje naar beneden gesprongen.
In de prullenbak van je vader zeker.quote:
Dat ook. Maar dat was dan weer zonder elastiek.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In de prullenbak van je vader zeker.
Kom op held (in) meld je ff!quote:
Ga je mee springen Buzzer? Regel ik een speciaal elastiek voor jou.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef buzzer het volgende:
centraal topic ook
We gaan springen van 60 meter, dus 61 is ook goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef Aventura het volgende:
Een elastiek van 221 meter lang zeker.
Er zijn bij jouw drie bungeejump verenigingen in de buurt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef LostFormat het volgende:
Waarom speciaal in Scheveningen overigens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |