gezien je verstijfde houding achterop een motor denk ik niet dat het jumpen word voor jequote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wil wel op de reservelijst, kijken of mijn broek bruin kleurt als ik in de buurt van dat ding ben of niet.
if broek.kleur = bruin then end
else goto bungee
Mijn arm is altijd nog in staat om mensen uit te lachen als ze vallen en glaasjes bier omhoog te tillen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
gezien je verstijfde houding achterop een motor denk ik niet dat het jumpen word voor je
Als wij nou samen springen?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:47 schreef Sanne het volgende:
Oh, dat lijkt me helemaal te gek, maar ik weet niet of ik durf.
Dat lijkt me geweldig.quote:
Moeder ompraten voor die toestemming en dan kun je ook nog met 40% korting met mij meereizenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef -Marlii- het volgende:
Hm, ben te jong, moet schriftelijke toestemming van mn ouders hebben. Lama zitten van mn moeder mag ik dus al nietHad anders best gewild
Behoorlijk jaquote:
Kun je ook mee en dan spring je gewoon naar benedenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Aventura het volgende:
Ik ga liever dood.
Ik kom graag kijken hoe jullie je broek onderschijten, dat welquote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kun je ook mee en dan spring je gewoon naar beneden
Mooi mooi.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik kom graag kijken hoe jullie je broek onderschijten, dat wel![]()
Het is een complot, ik zeg het je!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Aventura het volgende:
Wel toevallig, liep van de week met zus over de pier van Scheveningen en toen wees mijn zus dat bungeejump-gevaarte aan
Hee gezelligquote:Op zondag 26 februari 2006 18:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als ik tijd heb kom ik ook![]()
[..]
Moeder ompraten voor die toestemming en dan kun je ook nog met 40% korting met mij meereizen![]()
Of je laat iemand anders een briefje schrijvenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hee gezelligEn goedkoop
Ik ga mn best doen maar beloof niks
Zo leert ie zijn forum vriendjes beter kennen Snap dat nou domboquote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef Burbo het volgende:
Heb je zelf geen vrienden? Dat je op internet mensen gaat zoeken om met je mee te gaan
Ik moet alleen ook nog geld hebben en tijd hebbenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Of je laat iemand anders een briefje schrijven.
WHAHAHAHA WAT EEN LOLquote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zo leert ie zijn forum vriendjes beter kennen Snap dat nou dombo
Wanneer krijg je weer je rapport? Kun je ook de buren langsgaan enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik moet alleen ook nog geld hebben en tijd hebben
Met pasen pas, maar ik ga de buren niet rondquote:Op zondag 26 februari 2006 21:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wanneer krijg je weer je rapport? Kun je ook de buren langsgaan enzo.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |