ja dat zei ikquote:Op zondag 26 februari 2006 16:31 schreef tonks het volgende:
Uhm aan het weer te zien regende het..
non-believerquote:Op zondag 26 februari 2006 16:42 schreef frankium het volgende:
Dat is gewoon een regenboog.
dat lijkt op casper het vriendelijke spookje... maar hij lijkt wat uit zijn doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef frankium het volgende:
ik heb hem door photoshop gehaald en er een paar filters gebruikt maar er komt iets heel bijzondes uit.
[afbeelding]
Je krijgt wel een troostend klopje op je kruin (om het chakra aldaar wat te openen)quote:Op zondag 26 februari 2006 16:46 schreef Aarde het volgende:
[..]
dat lijkt op casper het vriendelijke spookje... maar hij lijkt wat uit zijn doen.
maar terug on topic; mede tru-ers, HUG me
wel hoor.... mijn klopje was heel warmquote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Aarde het volgende:
ik wil toch even kwijt dat ik in mijn mede TRU-ers een beetje teleurgesteld begin te raken... ik stel me zo open, doe zo mijn best, en wat krijg ik ervoor terugnix... geen aanmoediging, geen warm welkom
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent lief als pinjoquote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wel hoor.... mijn klopje was heel warmzie je... je gloeit er helemaal van.
Da's schijn. Als een fata morgana. De harde realiteit is net ff andersquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's schijn. Als een fata morgana. De harde realiteit is net ff anders![]()
Nokwanda to aarde Nokwanda to aarde...... het is maar schijn, het is maar schijn. Stalk deze vrouw niet... gevaar gevaar. Detour aheadquote:Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef Aarde het volgende:
[..]convince me of je hebt jezelf er zojuist een stalker bijgekregen
![]()
ook nog een gevoel voor humorquote:Op zondag 26 februari 2006 17:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nokwanda to aarde Nokwanda to aarde...... het is maar schijn, het is maar schijn. Stalk deze vrouw niet... gevaar gevaar. Detour ahead
[afbeelding]
Boodschap van boven
Jaaaa, humor. Maar daardoor heb ik lachrimpels. Heeeeeel veel lachrimpels. Die zie je op de foto niet. Stilstaand beeld.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
ook nog een gevoel voor humor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aarde to nokwanda aaarde to nokwanda ... messege received, mission continues... repeat... mission is NOT aborted... mission continued... please confirm...
liever ?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, humor. Maar daardoor heb ik lachrimpels. Heeeeeel veel lachrimpels. Die zie je op de foto niet. Stilstaand beeld.
Er is me in korte tijd al een paar keer verteld dat ik in het echie echt heeeel anders ben.
Die wel jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef Aarde het volgende:
[..]
liever ?![]()
![]()
op 108413_blacky2.jpg zit er een orb op je hoofd![]()
edit: lachrimpeltjes zijn zoooooooo sexy![]()
als ik MOD powers had zou ik ze niet zo misbruiken als jij dat doet... dat is gewoon machtsmisbruikquote:
de topictitel is in overeenstemming gebracht met de inhoudquote:Op zondag 26 februari 2006 18:08 schreef Aarde het volgende:
ej opsen die mijn topics aanpassen zijn ZO 2005
edit: en dan ook nog eens niet de ballen hebben om het hier ff te zeggen
zwak hoor![]()
geen misbruik maar verduidelijkingquote:Op zondag 26 februari 2006 18:10 schreef Aarde het volgende:
als ik MOD powers had zou ik ze niet zo misbruiken als jij dat doet... dat is gewoon machtsmisbruikmaar vooruit je doet maar wat je niet laten kunt
![]()
ik heb mijn pinjo gevonden dat maakt alles weer goed
Nu in ieder geval welquote:Op zondag 26 februari 2006 18:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
de topictitel is in overeenstemming gebracht met de inhoud
zwak hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 18:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
geen misbruik maar verduidelijking
wat je ook post ik blijf je charmant vindenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu in ieder geval wel
[afbeelding]
Isn't she lovely?![]()
Zie die zwoele blik. Liefdevol.
TRU - Aarde's officiele introductiequote:Op zondag 26 februari 2006 18:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
heb je een andere titel in gedachten dan?
waarom off... ik ben toch netjes, beleefd?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:25 schreef iteejer het volgende:
introductie? als dit zo blijft wordt dat een evacuatie van jou
tru off
je hebt een vreemde smaak lieve vogelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |