PSV kon het bijv nietquote:
http://www.ajax.nl/upload(...)int_apart_150805.jpgquote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
Zucht... ik maak wel weer een paintgoal. Hoe ziet die gast eruit trouwens?
quote:Michael Timisela kwam op dertienjarige leeftijd naar Ajax. De rechtsback kwam over van Abcoude en ging in de C1 van de Amsterdamse club voetballen. De Amsterdammer, wiens snelheid een van zijn kwaliteiten is, maakte de voorbereiding op het seizoen met Jong Ajax mee, maar speelde de meeste wedstrijden met de A1. Wel mocht hij al een paar keer plaatsnemen op de bank bij het team van John Van den Brom, tot een invalbeurt leidde het vooralsnog niet.
Timisela hoopte al op een contract bij Ajax. ,,Ik had al iets gehoord van Danny Blind, dus een klein vermoeden had ik wel. Maar dan nog weet je het natuurlijk niet zeker." Voor Timisela gaat een droom in vervulling. ,,Ik speelde vroeger met Abcoude wel eens tegen Ajax. Dan droom je ervan om ooit daar te voetballen. Dat ik er nu een contract teken, is erg mooi'', aldus de verdediger.
Goh ik dacht dat Ajax je niks kon schelen?quote:
hij ziet er iig beter uit dan Bahia. dit is ook geen goede foto van hem,quote:Op zondag 26 februari 2006 16:12 schreef -jos- het volgende:
wtf is dat voor harige bosturk?
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:13 schreef Urquhart het volgende:
Timisela eruit, Boakey erin
Rosenberg was moe van het verdedigenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:11 schreef s0k het volgende:
hoezo werd rosenberg vervangen door harry?
Doen PSV AZ etc ons niet na :xquote:
Lijkt op Midoquote:Op zondag 26 februari 2006 16:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hij ziet er iig beter uit dan Bahia. dit is ook geen goede foto van hem,
[afbeelding]
lolquote:Op zondag 26 februari 2006 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
afbeelding
ehm. hij moet toch juist aanvallenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rosenberg was moe van het verdedigen.
een publiekswisselquote:Op zondag 26 februari 2006 16:13 schreef Urquhart het volgende:
Timisela eruit, Boakey erin
Ook mee verdedigen, zoals tegen Interquote:
Dat laatste irriteert me meer ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goh ik dacht dat Ajax je niks kon schelen?
Of gaat het over Heerenveen...
noemde je dat meeverdedigen? Vond hem behoorlijk passief tegenover zanetti hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 16:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ook mee verdedigen, zoals tegen Inter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |