Beste mensen,
ik weet niet waar ik mijn verhaal kwijt kan, vandaar dat ik het hier wil neerzetten in de hoop dat ik een goed advies kan krijgen..
14 maart heb ik 4 jaar een goede relatie met mijn vriend. Onze relatie is altijd heel goed geweest. we hadden wel eens ruzie maar heel weinig en als we ruzie hadden was t erg heftig. Daarna was t weer super goed.
Mijn probleem nu is dat ik me al bijna 2 weken niet meer echt geliefd voel door hem. Ik heb echt alles voor hem gedaan. Hij wilde dat ik me minder sexie ging kleden, mijn shirtjes en truitjes moesten over mijn bilen vallen, en geen lage shirtjes...
Ik ga altijd voor hem afwassen schoonmaken, proberen zovaak mogelijk eten op tafel te zetten. We zijn allebij full time studenten. Financieel help ik hem ook zoveel ik kan.
Eergisteren was ik jarig, de dag ervoor had ie me naar de kapper gebracht..dat was mijn verjaardagskado..ik natuurlijk heel blij... Maar bij de kapper werd ie gebeld door collega's dus zette hij me onderweg af, ik ben met de bus naar zijn huis gegaan. Heb daar schoongemaakt en wachtte op hem, na 2 uur kwam hij pas thuis..
Op mijn verjaardag, de dag er na, zijn we naar leenbakker gegaan, hij had spullen voor zijn huis nodig. Thuis aangekomen vroeg hij me of ik 2 pizza's wilde bakken want zijn vriendjes zouden in t weekend komen en hij wilde geld besparen..
Over die vriendjes kan ik ook zoveel vertellen, ik haat die ene gozer..HIj is echt een hoerenloper. HIj heeft t al met zoveel vrouwen gedaan dat t een wonder is dat zijn lul er nog hangt. Mijn angst was altijd dat hij mijn vriend mee zou sleuren in dat vieze leventje van hem. Mijn vriend had me paar maanden terug beloofd dat die gozer nooit in huis zou komen. Nou, dit weekend is die lul toch bij hem thuis.
En ik heb moeten boenen en schoonmaken en 2 pizza's voor die lul moeten bakken. Je kan je misschien wel voorstellen dat ik erg sagerijnig werd...OP mijn verjaardag poetsen en bakken. Die vriend van mij zei dat ie om 21.00 uur 's avonds nog naar een restaurent wilde gaan om zogenaamd mijn verjaardag te vieren, maar hij had niet gereserveerd, we zouden t op goed gelukt proberen.
Ik werd echt zo boos, t voelde opeens aan alsof ik helemaal niet meer van hem hield.
MIjn vriend woont al 2 jaar opzichzelf, omdat zijn ouders hem in de steek hebben gelaten in Nederland. Zijn gezin woont in Irak. Hij heeft ze vergeven. Familiecontact is gelukkig allemaal goed.
Maar mijn probleem is dat ik t gevoel heb dat hij niet meer van me houdt. Ik voel me niet geliefd. Die lul van een vriend van mij is vandaag thuis met die hoerenloper..Ik heb niet eens een zielig smsje ontvangen laat staan een belletje. Ik had hem gebeld en dan heeft ie ook nog eens een grote bek tegen me.
Ik hou echt ongelooflijk veel van hem, maar ik heb t gevoel dat onze liefde voorelkaar er gewoon niet meer is. Hij zeurt over teveel dingen die niet goed zijn bij me. Ik weet niet meer wat ik nog meer voor hem kan doen. Ik leer zijn taal..ik doe alles en dan dit..
ik voel me de laaste 2 weken niet meer zo goed als gewoonlijk. Ik heb hem gevraagd mij meer affectie te geven, ik heb dat echt nodig. Maar t is er niet....
ik vole me gewoon erg kut....