Nee, we zijn toen 's avonds niet weggegaan...we kregen ruzie....quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
Leuke vriend om je op je verjaardag zo te commanderen. En is hij nu diezelfde avond met zijn vrienden op stap gegaan of zijn jullie nog naar dat restaurant gegaan?
Hoe dan ook lijkt me dat jij wel wat meer van je af mag bijten. Of misschien zelfs wel eens heel goed moet nadenken wat jij nog voor positiefs uit deze relatie haalt?
Laat staan het niet waardeert als je sexy kleren draagt...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef liefie_ het volgende:
als iemand mij zou vertellen wat te dragen en me als schoonmaakster/kok zou gebruiken was ik al weg geweest maja
waaromquote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
Ik hou echt ongelooflijk veel van hem
ja psiesquote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Laat staan het niet waardeert als je sexy kleren draagt...
Tuurlijk zijn er dingen die volgens de ander te ver gaan, daar valt altijd over te praten, maar zoals je het schets overdrijft 't vriendje nogal.
Ga je wel eens met jouw vrienden/vriendinnen op stap trouwens?
Omdat ik hem wilde helpen, hij heeft geld problemen... T gekke is wel dat hij ging skieeen in Zoetermeer met die lullo's...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef R_ON het volgende:
"2 pizza's moeten bakken..." dat vind ik het interessantste gedeelte uit deze tekst.
Waarom doe je dat dan als je dat niet wilt?
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
[..]
Omdat ik hem wilde helpen, hij heeft geld problemen... T gekke is wel dat hij ging skieeen in Zoetermeer met die lullo's...
ja joh? op mij komt het namelijk over dat jij hem helpt, en dat hij jou bevelen geeft en als een hond behandeld.quote:Ik heb veel voor hem over, we helpen elkaar altijd.
je hoeft toch niet met hem te praten? je kunt toch ook zeggen bak zelf maar ik ga lekker wat anders doen of naar huis...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
[..]
Omdat ik hem wilde helpen, hij heeft geld problemen... T gekke is wel dat hij ging skieeen in Zoetermeer met die lullo's...
Ik heb veel voor hem over, we helpen elkaar altijd.
Ik maakte t ook niet met plezier..Ik was ook erg boos en teleurgesteld...
Ik wilde gewoon niet meer praten. Als ik aan t bakken ben ben ik bezig en hoef ik niet met hem te gaan praten. Als ik zou gaan praten zou ik in huilen uitbarsten..
radicaliseren bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Lexie het volgende:
Als je iemand uit Irak als vriend neemt vraag je er ook wel een beetje om. Wanneer ga je je bekeren?
En je ziet nog steeds niet in dat hij je slechts gebruikt?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
[..]
Komt er ooit wat van zijn kant?quote:Ik heb veel voor hem over, we helpen elkaar altijd.
Je kunt ook je verdriet een nuttige besteding geven en het omzetten in een flinke schop onder zijn kont... Lost meer op dan maar weer twee pizzas bakkenquote:Ik maakte t ook niet met plezier..Ik was ook erg boos en teleurgesteld...
Ik wilde gewoon niet meer praten. Als ik aan t bakken ben ben ik bezig en hoef ik niet met hem te gaan praten. Als ik zou gaan praten zou ik in huilen uitbarsten..
wel toevallig trouwens, ik ben gisteren zelf nog gaan snowboarden bij SnowWorld in Zoetermeer, dat kostte me zo'n 35 euro ofzo. Daar kun je een prima pizza voor kopenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
[..]
Hij helpt me ook als ik ernaar vraag hoor...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En je ziet nog steeds niet in dat hij je slechts gebruikt?
[..]
Komt er ooit wat van zijn kant?
[..]
Je kunt ook je verdriet een nuttige besteding geven en het omzetten in een flinke schop onder zijn kont... Lost meer op dan maar weer twee pizzas bakken
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wel toevallig trouwens, ik ben gisteren zelf nog gaan snowboarden bij SnowWorld in Zoetermeer, dat kostte me zo'n 35 euro ofzo. Daar kun je een prima pizza voor kopen![]()
hmz niet lullig bedoeld maar ik vind jou een typisch gevalletje enorm-bord-voor-je-kopquote:Op zondag 26 februari 2006 15:36 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
[..]
Hij helpt me ook als ik ernaar vraag hoor...
Het is niet zo dat ik in mijn uppie schoon maak,hij was ook aan t schoonmaken. We waren samen aan t werk.
Ik weet dat hij van me houdt, ik weet dat hij t beste voor me wil..
Als je later samenwoont behoor je toch ook samen schoon te maken, eten maken voor elkaar. Als ik geldproblemen zou hebben zou hij me ook daarbiij helpen..Dat weet ik echt zeker...
Wat we ook zeggen, ze blijft die kerel toch wel verdedigen....quote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz niet lullig bedoeld maar ik vind jou een typisch gevalletje enorm-bord-voor-je-kop
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat we ook zeggen, ze blijft die kerel toch wel verdedigen....![]()
ja preciesquote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het uitmaken.....dat is het enige goede advies of gewoon een grote bek geven en laten zien dat je meer bent dan een voetveeg en sloof. Maar uitmaken blijft de beste oplossing, maar dat ga je toch niet doenquote:ik weet niet waar ik mijn verhaal kwijt kan, vandaar dat ik het hier wil neerzetten in de hoop dat ik een goed advies kan krijgen..
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz niet lullig bedoeld maar ik vind jou een typisch gevalletje enorm-bord-voor-je-kop
Precies!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef mirannie het volgende:
Heb jij geen zelfrespect? Dit klinkt echt als Middeleeuwse tafferelen: jij maakt zijn huis schoon, jij maakt zijn eten, enz enz enz, kortom, jij bent zijn sloofje. Dit heeft echt niks met een relatie te maken hoor. Deze man heeft echt nul komma nul respect voor jou! Wegwezen nu je nog kan! Valt me als weer mee dat je mag studeren van hem, maar reken er niet op dat als jullie later samenwonen jij ook mag werken. Je kent het wel: "het enige recht van een vrouw is het aanrecht". Zo zal jouw leven er uit gaan zien, sterker nog, zo is het al. Jij mag dit niet en jij moet dat... waarom laat je dit toe?
Juist! Ze wil het dus echt zelf, dus nu niet meer klagenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
linkje - not without my daughterquote:Op zondag 26 februari 2006 15:43 schreef mirannie het volgende:
Ja, helemaal mee eens. Aan de antwoorden te zien vind je het trouwens gewoon heerlijk dat ie je commandeert. Dus klaag er dan niet over. Ken je die film "not without my daughter"? Dit is waarschijnlijk zo ongeveer wat je te wachten staat als je zo over je heen laat lopen...
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:42 schreef OoAstridoO het volgende:
Het uitmaken.....dat is het enige goede advies
Dat je het nog goed wil praten zeg...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:36 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
[..]
Hij helpt me ook als ik ernaar vraag hoor...
Het is niet zo dat ik in mijn uppie schoon maak,hij was ook aan t schoonmaken. We waren samen aan t werk.
Ik weet dat hij van me houdt, ik weet dat hij t beste voor me wil..
Als je later samenwoont behoor je toch ook samen schoon te maken, eten maken voor elkaar. Als ik geldproblemen zou hebben zou hij me ook daarbiij helpen..Dat weet ik echt zeker...
En heb jij wél stappen ondernomen, of zit je nog in die relatie?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:50 schreef lelibel het volgende:
He Mrs.Fougaizee, ik zou het wel fijn vinden contact met je hebben want ik herken je verhaal. Voeg mijn e-mail maar toe aan je msn!
Ik zit erin en ik ben haar vriend in feite, dus ik kan haar misschien uitleggen hoe dat werkt. Ik werk er al tijden aan om dit bij mezelf beter te krijgen en mijn vriend en ik gaan al 2,5 jaar met elkaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef Frezer het volgende:
En heb jij wél stappen ondernomen, of zit je nog in die relatie?
wat een kwatsquote:Op zondag 26 februari 2006 15:54 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ik zit erin en ik ben haar vriend in feite, dus ik kan haar misschien uitleggen hoe dat werkt. Ik werk er al tijden aan om dit bij mezelf beter te krijgen en mijn vriend en ik gaan al 2,5 jaar met elkaar.
Ongeacht of je jezelf weet te veranderen, je gaat er van uit dat hij zal veranderen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:54 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ik zit erin en ik ben haar vriend in feite, dus ik kan haar misschien uitleggen hoe dat werkt. Ik werk er al tijden aan om dit bij mezelf beter te krijgen en mijn vriend en ik gaan al 2,5 jaar met elkaar.
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef liefie_ het volgende:
wat een kwats
dat jij zo doet om een bepaalde reden wil niet zeggen dat haar vriend dat ook doet om die reden
ga haar vooral op msn aanpraten dat ie t zo niet bedoeld en het haar schuld niet is
Waarom moet hij veranderen? Het komt toch van mijn kant?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Frezer het volgende:
Ongeacht of je jezelf weet te veranderen, je gaat er van uit dat hij zal veranderen?
Je vind dus dat jij er mee moet leren leven dat je wordt gecommandeerdquote:Op zondag 26 februari 2006 15:56 schreef lelibel het volgende:
[..]
Waarom moet hij veranderen? Het komt toch van mijn kant?
letterlijk niet neequote:
Ik zei hiervoor ik ben haar vriend in feite, oftewel ik ben degene die loopt te commanderen, hoewel dit relatief wel iets minder is want ik zou dat echt niet zo flikken als met die verjaardag en zulke vrienden ga ik al helemaaaal niet mee om..quote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef Frezer het volgende:
Je vind dus dat jij er mee moet leren leven dat je wordt gecommandeerd![]()
Btw kun je er idd niet van uit gaan dat hij zal veranderen.
precies (kan het wel met je vinden vandaag haha)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |