Ik gok, weet het natuurlijk niet zeker, dat ze voor de drie gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die pakken wel een punt. Groningen doet het goed dit seizoen.
Dusquote:
Ik zag hem zelf ook iets te laatquote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Snel even die opmerking over die spelfout wegeditten.
Nee, ga ergens anders knutselen, dit is het livescore topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er nog een leuk gifje van het doelpunt van Klaas Jan?
0-0 lijkt me daar een mooie uitslag..quote:Op zondag 26 februari 2006 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die pakken wel een punt. Groningen doet het goed dit seizoen.
Ohw, ik dacht dat dit het bier/rel/offtopic wasquote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zag hem zelf ook iets te laat.
Anyway, Eredivisieverslagen. Niks anders.
Hoe objectief weerquote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, ga ergens anders knutselen, dit is het livescore topic.
?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, ga ergens anders knutselen, dit is het livescore topic.
Wat voor dingquote:Op zondag 26 februari 2006 15:28 schreef nednil het volgende:
Laatste ANP-bericht :" Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen, dat er zo juist een toeringcar met Chinese supporters in de stad Groningen is aangekomen.".
bedoelde ook meer dat Heracles naast dat ze op 1-1 tegen Ajax staan ook nog goed staat te voetballen.. maar daar kun je tegen in brengen: je bent zo sterk als je tegenstander je toe laat...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
verrassend sterk op 1-1... ik denk meer dat het met ajax (dat gewoon kut is, en vandaag ook nog eens veel blessures heeft) te maken heeft dan met Heracles..
Gastquote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
2 - 1
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef Gizmo112 het volgende:
Op papier moet ajax sterker zijn, maar helaas spelen ze op kunstgras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |