Is wel vaker gedaan, voorsteltopics, maar meestal verzanden ze weer. Maar probeer het maar gewoon weer opnieuw, waarom nietquote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi Remko, welkomeindelijk iemand die iets boeiends te melden heeft, wellicht?
En geloof ik de eerste die zich normaal voorstelt![]()
Kan daar geen aparte topic voor geopend worden Iteejer? Moet ik 'm maken? Waar mensen zich kunnen voorstellen, vertellen wie je bent en wat je bezig houdt en zo?
Nee hoor, waarom zou iemand jou moeten overtuigen? Waarom jou?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:01 schreef bonke het volgende:
hoi, hopelijk weet jij mij te overtuigen want ik geloof geen hol van het parnormale gebeuren
voor sommigen weliswaar soms wat deprimerendquote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
ja, en dat is altijd van amusant tot verbazingwekkend.
ja maar dat kan klavertjes-vier zoeken voor sommigen al zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
voor sommigen weliswaar soms wat deprimerend
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef Entiteit het volgende:
Zo dat gaat snel hier. En zoals al is gezegd, ik ga niemand overtuigen oid,
dat laat ik aan jezelf over, of niet. Er zijn mensen die zo erg overtuigd zijn
van hún feit dat er niets is dat, ook al zien ze een complete verschijning
voor hun neus, ze dat ook weer weerleggen.Ik zal later in de middag, in
een ander topic) meer melden over wat ik doe etc.
Ik ga eerst even eten![]()
Rem
vooral als je er eentje vindt nadat je er op bent gaan staanquote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
ja maar dat kan klavertjes-vier zoeken voor sommigen al zijn.
Je voorspelling is uitgekomen, gefeliciteerdquote:Op zondag 26 februari 2006 14:56 schreef Aarde het volgende:
ik doe een voorspelling
ik ga hier raaskallen
dat kan natuurlijk nooit een echt klavertje -b vier zijn geweest.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
vooral als je er eentje vindt nadat je er op bent gaan staan
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je voorspelling is uitgekomen, gefeliciteerd
toen was de gele langer ongeveer 1.13 onderquote:Op zondag 26 februari 2006 15:10 schreef zoalshetis het volgende:
dat kan natuurlijk nooit een echt klavertje -b vier zijn geweest.![]()
guus geluk vindt ook geen miljoen terwijl hij er tien verliest.
het is bijgeloofstechnisch onmogelijk om op een klavertje vier te gaan staan als je er een zoekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
toen was de gele langer ongeveer 1.13 onder
oftewel
ik snap m niet
dat is een bijbijgeloof. het kan wel degelijk namelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
het is bijgeloofstechnisch onmogelijk om op een klavertje vier te gaan staan als je er een zoekt.
ok. jij wint.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
dat is een bijbijgeloof. het kan wel degelijk namelijk.
klikken vind ik makkelijker. trouwens ik schrijf voor mijn werk, dus is het logisch dat ik op vakantie alleen maar kaartjes verstuur waarop staat:quote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
of course![]()
hoofdletters kosten teveel tijd, maar smilies niet..? hoe doe je dat..?
humor heb je alquote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je voorspelling is uitgekomen, gefeliciteerd
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Aarde het volgende:
[..]
humor heb je alnu nog wat realiteitswaanzin
![]()
Was geen humor, maar een beleefde vertroosting voor alles wat jij niet ziet en ervaart. Gelukkig kun je hier meelezen en zo wellicht toch nog iets er van meekrijgenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Aarde het volgende:
humor heb je alnu nog wat realiteitszin
![]()
Nee, ik zal aardig tegen je blijven, anders raak je weer zo overstuur. Hier heb je wat mentaal voer dat je gedurende het lezen hier wat houvast kan geven: 2 X 2 = 4. 1 + 1 = 2.quote:
dank je wel voor die gelegenheid ookquote:Op zondag 26 februari 2006 16:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Was geen humor, maar een beleefde vertroosting voor alles wat jij niet ziet en ervaart. Gelukkig kun je hier meelezen en zo wellicht toch nog iets er van meekrijgen
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:22 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, ik zal aardig tegen je blijven, anders raak je weer zo overstuur. Hier heb je wat mentaal voer dat je gedurende het lezen hier wat houvast kan geven: 2 X 2 = 4. 1 + 1 = 2.
soms is 1 + 1 =3quote:
linkje naar Rude?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |