abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 12:12:58 #1
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_35505604
Ik ben hier nieuw, ik weet niet zo goed wat de mores zijn, maar t lijkt erop dat dit een forum waar mensen met een IQ posten (vrij naar H Brusselmans).
Anyway ik ben de zeeeer trotse vader van een tweeling die 7 weken te vroeg geboren zijn. De eerste weken zijn echt een hel geweest, stress, naar t ziekenhuis heen en weer rijden, en angst voor de toekomst.
Ik wil echter iedereen een hart onder de riem steken, ze zijn nu nruim een jaar, eten en drinken, slapen en kruipen, trekken zich op en beginnen te brabbelen, t zijn nu net echte kinderen.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  zondag 26 februari 2006 @ 12:15:18 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_35505671
dat klinkt goed slaveloos meisjes? jongetjes? namen? en rugnummers
stormy waters...
sailin'
  zondag 26 februari 2006 @ 12:18:31 #3
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_35505752
2 meisjes, Rosa en Amber, beide gebaseerd op natuurlijke stoffen en kleuren, en de eerste letter van de een is de laatste van de ander (en andersom ook natuurlijk) Ze slapen nu, en mama is een dagje bjoetieen in een groot saunacomplex. dat heeft ze wel verdiend ook.
Geen rugnummers, wel allebei de S van Supergirl op de kleine borst
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  zondag 26 februari 2006 @ 12:21:47 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35505852
Hoi slaveloos!
Welkom hier en gefeliciteerd met je 2 meiden!

Ik ga wel gelijk heel onaardig je topic sluiten want het gaat niet echt specifiek ergens over, behalve dan over je dochters, maar dat kan dan ook prima in dit topic: Het grote kleine babietjes topic deel 72 samen met de andere ouders van babietjes.

Althans, ik zie geen specifieke vraag oid staan waarom het een apart topic zou moeten zijn. No offence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')