Idd. Emmen was in gesprek met Ajax over hem. Ajax zou wel akkoord willen gaan, maar Blind wou Timisela gebruiken voor de A-selectie, en dan houdt het op.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Zou een super verdediger zijn voor de GGD. Met afstand de beste.
Net zoals Aborah. Die mocht aan het begin van het seizoen ook niet hierheen. Na verloop van tijd wel weer, omdat Ajax hem niet echt meer nodig had voor de A-selectie. Voor de GGD zijn dat soort spelers gewoon hele goede versterkingen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd. Emmen was in gesprek met Ajax over hem. Ajax zou wel akkoord willen gaan, maar Blind wou Timisela gebruiken voor de A-selectie, en dan houdt het op..
Voorin wel, en tegen Inter was het ook niet bepaald de sterkste opstelling op papier.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze spelen straks niet bepaald in de sterkste opstelling.
De GGD zou helemaal opleven met zulke talenten.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Net zoals Aborah. Die mocht aan het begin van het seizoen ook niet hierheen. Na verloop van tijd wel weer, omdat Ajax hem niet echt meer nodig had voor de A-selectie. Voor de GGD zijn dat soort spelers gewoon hele goede versterkingen.
We kunnen toch niet andersquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Sjezus, wat een guppenelftal, hallo, je speelt niet meer in de junioren. Ik heb er geen vertrouwen in eigenlijk
Blind maakt vaak foute beslissingen, maar nu moet ie wel. Mede door veel spelers die auw hebben enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Sjezus, wat een guppenelftal, hallo, je speelt niet meer in de junioren. Ik heb er geen vertrouwen in eigenlijk
Yep. Een reserve die nooit aan de bak kwam bij Vitesse blijkt zelfs al een hele goede versterking te zijn (Davids). Volgend jaar weer terug naar Vitesse. Voor talenten is de GGD een prima leerschool, daar zijn genoeg voorbeelden van.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef pekel het volgende:
[..]
De GGD zou helemaal opleven met zulke talenten.. Eigenlijk zouden de topclubs de grote talenten niet in hun 2de elftal moeten laten rijpen, maar bij de GGD-clubs. Maakt het voetbal ook weer beter.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep. Een reserve die nooit aan de bak kwam bij Vitesse blijkt zelfs al een hele goede versterking te zijn (Davids). Volgend jaar weer terug naar Vitesse. Voor talenten is de GGD een prima leerschool, daar zijn genoeg voorbeelden van.
Punt is wel dat ik liever niet al teveel huurlingen zie in het elftal. Dat komt de continuďteit niet ten goede. Als je huurt moet je het goed doen en dan moet je dus spelers als Timisela en Aborah halen. Geen Buikema-figuren.
Omdat hij poep traint.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef 2Drix het volgende:
Waarom zet Blind dan ook Juan Fran op de bank![]()
Ik denk dat elke GGD-club Timisela er wel bij zou willen hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:35 schreef pekel het volgende:
[..]Ik heb genoeg vertrouwen in Jan van Dijk, zegt niet niks dattie voor de winterstop al interesse had in spelers als Timisela.
Maar goed, weer ontopic..
Omdat die er niets van kan.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef 2Drix het volgende:
Waarom zet Blind dan ook Juan Fran op de bank![]()
22quote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Kang-He het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd van vandaag?
Het CL "succes" jaar was ook een echt jong team. Dus wie weetquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:43 schreef kevin6188 het volgende:
en de gemiddelde leeftijd van de verdediging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |