quote:Milan geen interesse meer in Sneijder
MILAAN, 26 februari 2006 13:00 - AC Milan heeft de interesse voor Ajax-middenvelder Wesley Sneijder op een laag pitje gezet. Volgens de Serie A-club komt een transfer aan het eind van het seizoen niet aan de orde. De club van Clarence Seedorf en Jaap Stam is van mening dat Sneijder zich eerst nog verder moet ontwikkelen, alvorens hij rijp is voor het Italiaanse voetbal.
Officiele.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat de officiele opstelling of je eigen opstelling?
Die willen zich natuurlijk ook bewijzen. Zal nog wel leuk worden vandaag. Gelukkig is het maar tegen Heracles. Straks stond je zo tegen psvquote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Nashje het volgende:
Toch nog een redelijke opstelling denk ik zo. De defensie is wel heel erg jong. Ben benieuwd wat zij er van gaan bakken.
Dat zit er wel een beetje in..quote:Op zondag 26 februari 2006 13:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die willen zich natuurlijk ook bewijzen. Zal nog wel leuk worden vandaag. Gelukkig is het maar tegen Heracles. Straks stond je zo tegen psv.
Thuis tegen Heracles speelde Ajax 0 - 0, dus dit lijkt me niet het moment om Heracles te onderschatten.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die willen zich natuurlijk ook bewijzen. Zal nog wel leuk worden vandaag. Gelukkig is het maar tegen Heracles. Straks stond je zo tegen psv.
Dat meen je niet. Zou een super verdediger zijn voor de GGD. Met afstand de beste.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Timisela, als Ajax hem dit seizoen niet gebruikte was hij uitgeleend aan Emmen..
Het gaat nu natuurlijk wel iets beter me Ajax.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Thuis tegen Heracles speelde Ajax 0 - 0, dus dit lijkt me niet het moment om Heracles te onderschatten.
Ze spelen straks niet bepaald in de sterkste opstelling.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het gaat nu natuurlijk wel iets beter me Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |