Koud inderdaad, maar heerlijk verder!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Net bij ons over de brug gelopen met de hond. Heerlijk zonnetje en een koude wind
Lekker
Ik ben er gewoon hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef clauwheee het volgende:
Bijna een uur niet gepost, waar is iedereen? Van het weer genieten? Voetbal?
Wij moeten nog ff geduld hebben.
Uit de wind dan neem ik aan?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zwaait ook even, ik ga buiten koffie drinken nuHeerlijk zacht zonnetje
Ja, beschut onder het balkon op het terras...poes aan het tuigje, boekje, crackertje, koffiequote:
jessica albaquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik fiets zo richting sportcentrum, we hebben de 2e voorronde van een zaalvoetbaltoernooi. Eerste voorronde in december met 15 uit 5 gewonnen, nu wordt het wat lastiger
Anyway, ik wou jullie de geniaalste quote die ik in tijden op het internet ben tegengekomen niet onthouden, komt ie dan
- Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits -
Oe klinkt wel heeel aantrekkelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, beschut onder het balkon op het terras...poes aan het tuigje, boekje, crackertje, koffie
Kom je?
Forza Rodaquote:
OK Clau! Ik ga dan uit van Utreg's eigen krachtquote:Op zondag 26 februari 2006 14:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Forza Roda
Eilandje, je weet toch, niet naar andere clubs kijken, uitgaan van je eigen kracht!
Goezzo! Veel plezierquote:Op zondag 26 februari 2006 14:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK Clau! Ik ga dan uit van Utreg's eigen kracht
* Eilanden is er vandoor!
Laterz!
Hup Grunnquote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef clauwheee het volgende:
Zo maar eens richting de Euroborg. Kijken of we mee kunnen komen met Feijenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |