Heet jij static?quote:
Sorry hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heet jij static?
Heet jij boebiedoe?
Nee? Dan kijk jij hier dus niet, ja!.
Ach die kutmod kon zijn knopdrukvinger niet in bedwang houden.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heet jij static?
Heet jij boebiedoe?
Nee? Dan kijk jij hier dus niet, ja!.
Je zou er bijna knopdrukvingerrsi aan overhouden.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach die kutmod kon zijn knopdrukvinger niet in bedwang houden.![]()
Mooi. Wat leven in de brouwerij is wat we nodig hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:21 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik denk dat Fok de nieuwe antichrist is...
eh, nee. Ondanks dat dat natuurlijk wel heel interessant is om te weten.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn theorie is dat Buzzer het kind van Lord Dreamer is. Of bedoelde je dat niet?.
Buzzer is het kind van amadeus de doofstomme.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn theorie is dat Buzzer het kind van Lord Dreamer is. Of bedoelde je dat niet?.
En wiens suffe kutkloon ben jij?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:24 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Buzzer is het kind van amadeus de doofstomme.
Gezien de sufheid alles behalve interessant.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wiens suffe kutkloon ben jij?
Het gaaaaat hier helemaal njiet om, sufkut. Het gaat om echte info!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
jullie zijn allemaal kneus dat jullie je leven invullen met dit soort info.
Mmarssu had ruzie met Frenzy2003 in fotoboek
Mmarssy zegt hoer sterf of iets in die strekking
Toen is ie zonder uitleg op zwart gezet.
Nou Boo Fucking Hoo .
Als mod heb je je als een Gestapo-officier te gedragen . Simpel .
Een pakje chesterfield gaat er veels te snel doorheen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het gaat om echte info!
Jouw username is gaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het gaaaaat hier helemaal njiet om, sufkut. Het gaat om echte info!
Check z'n homepage urlquote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wiens suffe kutkloon ben jij?
Kijk, jij snapt het. Daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een pakje chesterfield gaat er veels te snel doorheen..
Bijvoorbeeld.quote:
Ehm nee, er was al een voorgeschiedenis wat betreft Mmarssu hoor.... denk aan het openen van een onzintopic in R&P dat gesloten werd en op eigen houtje heropend werd in ONZ waarna meneer verder ging modden/berichten ging editten omdat het 'm niet aanstond wat er gezegd werd... voor de schermen openlijk z'n medecrewleden afvallen... (pussydeluxe-shit)... dit was duidelijk een druppel/emmer gevalletje.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
jullie zijn allemaal kneus dat jullie je leven invullen met dit soort info.
Mmarssu had ruzie met Frenzy2003 in fotoboek
Mmarssy zegt hoer sterf of iets in die strekking
Toen is ie zonder uitleg op zwart gezet.
Nou Boo Fucking Hoo .
Als mod heb je je als een Gestapo-officier te gedragen . Simpel .
Er is GVD helemaal NIKS mis met username. Zelfs nadat ik de tel ben kwijtgeraakt hoeveel bier ik achter m'n kiezen heb, kan ik hem nog prima intikken om in te loggenquote:
Je username is een figuur uit een germaans spel .quote:Op zondag 26 februari 2006 02:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er is GVD helemaal NIKS mis met username. Zelfs nadat ik de tel ben kwijtgeraakt hoeveel bier ik achter m'n kiezen heb, kan ik hem nog prima intikken om in te loggen.
Is 250 Euro OK? Vooropgesteld dat jij degene bent die zegt dat-ie uit LotR komt natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja man.
hoeveel wedden dat het van lord of the rings is
Kutnaamquote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je username is een figuur uit een germaans spel .
Ik vind het meer zo'n naam die je alleen kan uitspreken tijdens een orgasme.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je username is een figuur uit een germaans spel .
Is die Patatkraam nog open?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef Koenholio het volgende:
Nee, ze zijn toevallig ontstaan. Namelijk doordat ik naar de patatkraam ben gelopen, daar een heerlijk patatje met mayo kocht en het meenam naar huis. Daar aangekomen gooide ik lekker mijn benen op de bank en begon met eten, waarna ik een biertje pakte.
Maar o, o, o! Daar lag nog een patatje op de bank!
En ik dacht "Nee, dat kan niet, ik kan dat goudgebruinde rakkertje niet aan zijn lot over laten"
Dus pakte ik hem bij zijn knapperige gefrituurde hoofdje en wilde hem naar mijn mond sturen, toen hij plots uit mijn hand floepte en in mijn bier viel!!![]()
Ik dacht "Sjtraatlevuh, maar dat drink ik niet op, yo, swa."
De volgende ochtend bleek dat er een biochemische reactie had plaatsgevonden! Toen ik met een vermoeid, slaapdronken eierkopje naar beneden sjokte kon ik nog nét twee goudgele staartjes naar buiten zien slippen, voordat de deur met een angstaanjagende klap dichtsloeg.
Dat is er gebeurt!
Nja.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:31 schreef iddqd het volgende:
[..]
Ehm nee, er was al een voorgeschiedenis wat betreft Mmarssu hoor.... denk aan het openen van een onzintopic in R&P dat gesloten werd en op eigen houtje heropend werd in ONZ waarna meneer verder ging modden/berichten ging editten omdat het 'm niet aanstond wat er gezegd werd... voor de schermen openlijk z'n medecrewleden afvallen... (pussydeluxe-shit)... dit was duidelijk een druppel/emmer gevalletje.
I second that...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
allemaal van die ultieme suckersforlove die kansloos voor haar op de foto gaan en shit.
hehehe.
Hey MissBliss! Alles OK ten zuiden van R'dam?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey MissBliss! Alles OK ten zuiden van R'dam?
Afgezien van het alcoholpecentage welquote:
Whehehe, ja ik moet ook mn berichten controleren op spelfouyten nuquote:Op zondag 26 februari 2006 02:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Afgezien van het alcoholpecentage wel.
Je sig..... come on.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe, ja ik moet ook mn berichten controleren op spelfouyten nu
Ik zie geen spelvaut....quote:
De grote hoeveel-heb-jij-gezopen-poll...quote:Op zondag 26 februari 2006 02:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Afgezien van het alcoholpecentage wel.
Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Danny het volgende:quote:Op zondag 26 februari 2006 02:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zie geen spelvaut....
WAT??quote:
Hey, als ik iets zou willen winnen dan deed ik wel meequote:Op zondag 26 februari 2006 02:45 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
De grote hoeveel-heb-jij-gezopen-poll...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |