Heet jij static?quote:
Sorry hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heet jij static?
Heet jij boebiedoe?
Nee? Dan kijk jij hier dus niet, ja!.
Ach die kutmod kon zijn knopdrukvinger niet in bedwang houden.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heet jij static?
Heet jij boebiedoe?
Nee? Dan kijk jij hier dus niet, ja!.
Je zou er bijna knopdrukvingerrsi aan overhouden.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach die kutmod kon zijn knopdrukvinger niet in bedwang houden.![]()
Mooi. Wat leven in de brouwerij is wat we nodig hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:21 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik denk dat Fok de nieuwe antichrist is...
eh, nee. Ondanks dat dat natuurlijk wel heel interessant is om te weten.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn theorie is dat Buzzer het kind van Lord Dreamer is. Of bedoelde je dat niet?.
Buzzer is het kind van amadeus de doofstomme.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn theorie is dat Buzzer het kind van Lord Dreamer is. Of bedoelde je dat niet?.
En wiens suffe kutkloon ben jij?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:24 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Buzzer is het kind van amadeus de doofstomme.
Gezien de sufheid alles behalve interessant.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wiens suffe kutkloon ben jij?
Het gaaaaat hier helemaal njiet om, sufkut. Het gaat om echte info!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
jullie zijn allemaal kneus dat jullie je leven invullen met dit soort info.
Mmarssu had ruzie met Frenzy2003 in fotoboek
Mmarssy zegt hoer sterf of iets in die strekking
Toen is ie zonder uitleg op zwart gezet.
Nou Boo Fucking Hoo .
Als mod heb je je als een Gestapo-officier te gedragen . Simpel .
Een pakje chesterfield gaat er veels te snel doorheen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het gaat om echte info!
Jouw username is gaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het gaaaaat hier helemaal njiet om, sufkut. Het gaat om echte info!
Check z'n homepage urlquote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En wiens suffe kutkloon ben jij?
Kijk, jij snapt het. Daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een pakje chesterfield gaat er veels te snel doorheen..
Bijvoorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |