dan gaan we weerquote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe wel mee hoor, dat mag je nu officieel tot dinsdag cool vinden
![]()
Ben vroeger vaak geweest ja, maar al 10 jaar niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ja carnaval zonder alcohol is een soort van vissen zonder haak he.. Ook vroeger nooit naar toe geweest? Wat zeggen de Venlonaren ervan? Is het niet een beetje uit de spuigaten aan het lopen qua grote?
Dat is gewoon om zichzelf in te likken, hij is geen knip voor de neus waard imhoquote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij stond vannacht vanmorgen toch achter jou
Bongie stelt zich jou gewoon voor met benen tot in je nek of was dat Doka of alletwee?quote:
Nou bong, zo laat je je wel weer kennen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:26 schreef BONG4002 het volgende:
Zoals ik het zeg
Jouw hele oeuvre zegt genoeg, gewoon verzuurde oldbie
Blijkbaar welDaar leef je van, IRL stel je denk ik namelijk geen dooie drol voor maar dat denk ik
![]()
![]()
Direct er bovenop zitten en waarschuwen zodat duidelijk wordt wanneer het te ver gaat. Smeken? Neuh....quote:Op zondag 26 februari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar hoe zou je dat als mod voor elkaar moeten krijgen behalve op je knietjes smekenJe kan het aangeven, maar meer niet, denk ik. En waar ligt die grens idd?
Moeilijk, maar misschien helpen interessante streams daar ook indertijd wel aan mee![]()
Maar met jou was het anders.quote:
Het blijkt dus dat er een aantal mensen wel problemen mee hebben, en als ik alle posts goed lees niet alleen de oldbies.quote:
moet je je vriendjes er eigenlijk nog niet bij halen?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou bong, zo laat je je wel weer kennen.
Maar jij hebt je kans gisteren gehad, ik heb niet zo'n zin in een herhaling van zetten.
Dat is het ook nooit geweest bij BB5 naar mijn idee, ik surf nu nog even mee op de laatste golf van BB. En bij BB6 ben ik er gewoon weer bij, heb me prima vermaakt hier en nog steedsquote:Op zondag 26 februari 2006 02:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die kunnen dan in samenwerking met de mods meteen keurig opgevoed worden, mits iedereen zich een beetje schikt en de mods prominet aanwezig zijn, zie ik geen enkele belemmering voor een goede beleving van BB6 voor iedereeen zowel de oude garde alswel de nieuwe generatie die BB leuk vindt.
Wat is sjunkelenquote:
Malle Henkquote:
Ik zal in ieder geval mocht er een BB6 komen, de eerste week de kat uit de boom kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Direct er bovenop zitten en waarschuwen zodat duidelijk wordt wanneer het te ver gaat. Smeken? Neuh....![]()
Je wíl gewoon geen herhaling, trouwens ik had niet begrepen dat een van ons "Schaakmat" stond of dat het remise was?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou bong, zo laat je je wel weer kennen.
Maar jij hebt je kans gisteren gehad, ik heb niet zo'n zin in een herhaling van zetten.
Waar niet deze komende dagen. Ik vind het leuk, maar ben ook weer blij als alles weer 'normaal' isquote:Op zondag 26 februari 2006 02:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben vroeger vaak geweest ja, maar al 10 jaar niet meer.
Het is hier altijd al druk geweest met deze dagen.
inhaken noemen ze boven de rivieren geloof ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat is sjunkelenIk doe graag mee maar wil weten waarmee
![]()
![]()
Maar wat wil je nu eigenlijk, dat alle slowchatters maar niet meer posten of zich aanpassen aan jouw wensen?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Andersom hoeft jouw probleem mijn probleem niet te zijn.
En ja, ik beweer dat de SC (want dat was het toen ook al) in het begin van BB5 een hoger niveau had dan nu. En dat klinkt misschien kut, maar dat maakt het niet minder waar.
Lees er maar een paar door, dan zie je het verschil.
En dat kan je weer lekker provocerend eigen geilerij noemen, en 'ik vind dat iedereen dat moet weten', maar dat is niet echt opbouwend. Ik snap wèl dat 'jullie' een andere smaak hebben, en dat dat niet de mjin is.
Oh please.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef melke het volgende:
Dat jullie oudjes er niet tegen kunnen dat jullie minder 'macht' hebben![]()
Zie je niet dat pinball in gesprek is met een paar mensen die het welliswaar niet met hem eens zijn, maar die er iig wel serieus over lullen?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
moet je je vriendjes er eigenlijk nog niet bij halen?
Armen in elkaar haken en op de muziek naar links en rechts bewegenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat is sjunkelenIk doe graag mee maar wil weten waarmee
![]()
![]()
Ik heb geen alcohol of vastelaovend nodig om gek te doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
[..]
Waar niet deze komende dagen. Ik vind het leuk, maar ben ook weer blij als alles weer 'normaal' is
Als je dat weet is er een hele makkelijke oplossing.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
Ik snap wèl dat 'jullie' een andere smaak hebben, en dat dat niet de mjin is.
Pulees! Alleen de rode en blauwe mannetjes en vrouwtjes hebben macht. Posters, oud of nieuw, nietquote:Op zondag 26 februari 2006 02:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh please.
Er is hier maar 1 oldbie met 'macht', en die heeft userid 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |