Ontvangen en gelezen, ik wacht af...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:41 schreef FrancisC het volgende:
[..]
De mail is onderweg naar je .....
Net als het stuk uit de Elsevier, zeg je dus nu.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:51 schreef FrancisC het volgende:
Het bovenstaande artikel is geen bron - het is een artikel - wat erin opgenomen is komt voort uit de wisselwerking tussen de aan het woord zijnde partijen en de interpretatie van een journalist - het artikel op zich bewijst alleen het bestaan van de discussie maar vertelt niets over de waarachtigheid ervan ..... mee eens?
Noem je mij nou een fucking nobody?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef Manu82 het volgende:
Kan fucking niemand de posts van Francis even via een scriptje in 1 topic gooien, lijkt me een stuk makkelijker om je even in te lezen!!!!
Hier... En let op met dat broeder/zuster gebeuren, straks heb ik ook een tagquote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef FrancisC het volgende:
Zuster Flugeltje, waar zijt gij?
Je kunt het trekken, ik bedoel, je kunt op zijn minst de zaak Padberg Timmerman natrekken - als je steeds komt met, je kunt niets bewijzen, doe er dan wat mee - dit s niet kwaad bedoeld, maar je hebt nu bepaalde info die je na kunt trekken, nietwaar?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ontvangen en gelezen, ik wacht af...
Broeder Gert is het in dit geval zeker met je eens - ik zal ermee stoppen en wel nu!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier... En let op met dat broeder/zuster gebeuren, straks heb ik ook een tag
Ik kan idd e.e.a. natrekken, maar ik ga dat vandaag niet meer doen... Ben met van alles en nog wat bezig...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Je kunt het trekken, ik bedoel, je kunt op zijn minst de zaak Padberg Timmerman natrekken - als je steeds komt met, je kunt niets bewijzen, doe er dan wat mee - dit s niet kwaad bedoeld, maar je hebt nu bepaalde info die je na kunt trekken, nietwaar?
Jammer, mis je later de ontknoping ....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Net als het stuk uit de Elsevier, zeg je dus nu.![]()
![]()
Pfff wat een bullshit allemaal, ik houd dit topic voor gezien.
Waar, triest voor de slachtoffers - ziek van de heer Timmerman!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef RaisinGirl het volgende:
Ziek en triest. Van beide kanten.
Nee, ik schreef: van beide kanten.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:08 schreef FrancisC het volgende:
Waar, triest voor de slachtoffers - ziek van de heer Timmerman!
Mooi, heel mooi, succes met je kruistocht verder.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:02 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Broeder Gert is het in dit geval zeker met je eens - ik zal ermee stoppen en wel nu!
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jammer, mis je later de ontknoping ....
Er zijn daders en slachtoffers - ik vind slachtoffers triest, ziek niet - alsof zij de dader zouden hebben verzocht iets uit te halen - ziek vindt ik het dat je grappende wijze (zoals gert timmerman) op ernstige beschuldigingen ingaat - en aan publicaties hieromtrent geld in je zak steekt -quote:Op maandag 27 februari 2006 13:09 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Nee, ik schreef: van beide kanten.
Dank je wel - en zoasl je weet heeft Flugeltje nu info om bepaalde elementen van de zaak na te trekken - de zaak Padberg Timmerman bijvoorbeeld die, volgens jullie, niet eens bestond wegens "gebrek aan bewijs"bijvoorbeeld - evenveel succes met het ereherstel -quote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, heel mooi, succes met je kruistocht verder.
Ja, dag, we zijn geen detective bureau zeg, je podium is bij deze klaar en wordt afgebroken.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dank je wel - en zoasl je weet heeft Flugeltje nu info om bepaalde elementen van de zaak na te trekken - de zaak Padberg Timmerman bijvoorbeeld die, volgens jullie, niet eens bestond wegens "gebrek aan bewijs"bijvoorbeeld - evenveel succes met het ereherstel -
Hij gaat stoppen met mij zuster flugeltje te noemenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, heel mooi, succes met je kruistocht verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |