Nou ja, dat is nooit echt serieus geweest iig. En ik heb dat meettopic dichtgegooid, zodat CDP zijn kaarten niet te snel weg zou geven, en zodat Dizer rustig kon bepalen aan wie hij zijn kaarten ging geven. Zoals in dat topic ook al staat, het gaat wel weer open...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het woordje marktplaats wel een paar keer horen vallen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef chansadres het volgende:
Nu allemaal ophouden en van elkaar houden![]()
![]()
Dat vind ik echt grote onzin.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, dat is nooit echt serieus geweest iig. En ik heb dat meettopic dichtgegooid, zodat CDP zijn kaarten niet te snel weg zou geven, en zodat Dizer rustig kon bepalen aan wie hij zijn kaarten ging geven. Zoals in dat topic ook al staat, het gaat wel weer open...
ok dan heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, dat is nooit echt serieus geweest iig. En ik heb dat meettopic dichtgegooid, zodat CDP zijn kaarten niet te snel weg zou geven, en zodat Dizer rustig kon bepalen aan wie hij zijn kaarten ging geven. Zoals in dat topic ook al staat, het gaat wel weer open...
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
HIJ HEEFT ALLES GEREGELD VOOR ONS![]()
Wat precies?quote:
Wat jij zegt dus.quote:
jah maar wie heeft het gevraagd aan MArk? Wie heeft onze adressen doorgemaild?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]Zonder Mark hadden jullie die kaartjes nooit gehad hoor
.
ik dus ookquote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Even door alle onzin heen, CDP gaat gewoon mee. Klaar.![]()
Ik niet, als dat topic open was gebleven er het gekibbel tussen CDP en Dizer door was blijven gaan, had CDP misschien wel écht zijn kaartjes weggegeven, en dat moesten we niet hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat jij zegt dus.
De reden om dat topic te sluiten.
Jij moet mee, net als CDP.quote:
Hij is toch oud en wijs genoegquote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik niet, als dat topic open was gebleven er het gekibbel tussen CDP en Dizer door was blijven gaan, had CDP misschien wel écht zijn kaartjes weggegeven, en dat moesten we niet hebben.
quote:nou nou dido wat een mooie site! krijg je toch nog alle aandacht. je weet dat ik op het eindfeest iets tegen jou heb gezegd en dat meen ik nog steeds. normaal neem ik nooit de tijd om iets te schrijven en dat verdien je ook niet,maar bij deze wilde ik en ook namens ruud kwijt dat wij jouw foto in de fhm echt heel erg lelijk vinden,je lijkt wel een vent.
met vriendelijke groeten Bridget Maasland en Ruud.
ps. Je kan dit berichtje wissen,maar vraag maar aan dido wat ik op het eindfeest tegen haar heb gezegd,dan weet ze dat ik het ben!"
Alle IDO'ers massaal naar het FB topicquote:Op maandag 27 februari 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, einde discussie hier, dit is slowchat, voor de rest kom je maar naar het FB-topic.
Breng de meute nou niet op ideeenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:56 schreef chansadres het volgende:
Zucht, dadelijk moeten we kijken hoe we naast elkaar gaan zitten.
DIe wil niet naast die en die weer niet bij hem![]()
Jawel, in het FB topic. Dus de discussie verhuist gewoon.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:58 schreef sbientje het volgende:
wat een onzin zeg.. nu mogen we er ook al niet mere over praten...
Uit hetquote:
Mark, misschien is het wat ondergesneeuwd in de hele discussie, maar er wordt gewaardeerd wat er allemaal geregeld is hoor!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik verwacht jullie ALLE 30 a.s. zaterdag gewoon op de afgeplakte stoelen met de gevraagde ster van je Idool in je handen. Nu kappen zeg, zal nog eens iets regelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |