Beide geen ervaring meequote:Op maandag 27 februari 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
On a totally different note:
Wat is Cache een kutfilm en ik houd van Peanut Butter M&M's!
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eergisteren trouwens Sin City gekeken. Superfilm!
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eergisteren trouwens Sin City gekeken. Superfilm!
quote:
Ja, die was ik even vergetenquote:
Maar wel een leuke en mooie jankhoer.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alexis was echt een jankhoer in de film
Eensch.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel een leuke en mooie jankhoer.
Wat een afschuwelijke fotoquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga vanavond naar De Wereld Draait Door met Claudia![]()
![]()
[afbeelding]
Wie, Alexisquote:Op maandag 27 februari 2006 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In ShowChat zei je dat je d'r niks vond!![]()
maar niets nuttigs hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi btw.
Weer discussies gemist zie ik
hoe bedoel je CDP?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben trouwens benieuwd waarom we afgelopen zaterdag allemaal applausjes moesten opnemen..we zouden het a.s. zaterdag wel zien werd er gezegd.
Oh ja, je vond het alleen een slechte foto...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie, Alexis? Echt niet, ik postte zelfs plaatjes van haar
Ja, voor 't begon moesten we steeds klappen enzo.. en dat gaan ze a.s zaterdag ergens voor gebruiken of zoiets dergelijksquote:
Haar oogjes lijken hier op die van Ellen (vooral bij die foto met die té rode lipstick).quote:
Dit is toch de blueroom?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Svensational het volgende:
En maar weer ontopic graag.
Whehe, dat is de grap juistquote:
Nee, op de een of andere manier werkte tinypic niet meer. Heb even ergens anders geupload.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef Svensational het volgende:
Ligt het trouwens aan mij dat je icon het niet doet?
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:31 schreef Svensational het volgende:
Ligt het trouwens aan mij dat je icon het niet doet?
Flauw.quote:
LEUKquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga vanavond naar De Wereld Draait Door met Claudia![]()
![]()
[afbeelding]
Dat is nooit aan de orde geweest, het ging erom dat Dizer zelf wou bepalen aan welke FOK!ker hij zijn kaarten ging geven, en dat de rest van de FOK!kers zich daar niet mee hoefde te bemoeien.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Het is dus logisch dat deze kaarten niet verkocht worden via marktplaats of whatever. De kaarten moeten gewoon naar een andere DIEhard IDO fokker.... en dat vind ik niet meer dan logisch.
dat weet ik ook wel... en ik heb hem dat ook gezegd op MSN.... dat ik er op tegen was.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:40 schreef BVO het volgende:
Joh, Dizer opent toch niet voor niets een topic erover?
Hij neemt het initiatief om zijn kaarten aan iemand anders te geven, en CDP bemoeit zich ermee en beslist even voor hem waar zijn kaarten heen gaan.
Dat slaat gewoon nergens op, de kaartjes komen sowieso wel goed terecht, Dizer kennende.
Maar das toch ook nooit aan de orde geweest?!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
maar ik vind het heel raar staan tegenover Mark als de kaarten opeen op marktplaats te vinden is.....
Mee eensquote:Wat ik ook jammer vind aan IDO, dat als er iets misgaat in het meettopic.... dat het gelijk op slot gegooid wordt..... erg kinderachtig. We zijn allemaal redelijk volwassen, geen breezahnivo, kunnen we er dan niet normaal over discussieren![]()
ik heb het woordje marktplaats wel een paar keer horen vallenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar das toch ook nooit aan de orde geweest?!.
[..]
Mee eens.
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het woordje marktplaats wel een paar keer horen vallen![]()
Das wel vaker zo, bij meetsquote:Op maandag 27 februari 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt wel een kaartenhuis was steeds verder instort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |