quote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij houd niet van het SC gebeuren zoals het nu gaat, denk dat ie het te dom vind ofzo![]()
Iig gewoon negeren, als het Falco niet bevalt dan tieft ie maar op
ZOu dus maar uitkijken met wat je allemaal roept, anders geen BB topic voor jouquote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, ben jij de baas dat wist ik niet![]()
![]()
![]()
Gelukkig vind 99% het hier wel leuk en gezellig.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Het liefst zie ik natuurlijk dat alle users met zaagsel in hun kop van Fok verdwijnen. Echter besef ik me dat dit niet realiseerbaar is. Ik denk dat gewoon getracht moet worden om de sfeer van BB5 zoals in september terug te halen. Ik denk dat ook best mogelijk is met her en der wat enig streng (plus rechtvaardig) modwerk. Zo zou BB6 nog best heel jofel kunnen worden
Het probleem is als de SC gaat uitlekken naar andere topics. Zie bijvoorbeeld de Tanjatopicsquote:Op zondag 26 februari 2006 00:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja..... maar...... daar staat toch dat 'SC' voor....![]()
Dat lijkt me ookquote:Op zondag 26 februari 2006 00:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook weer niet , hij kan een apart topic openen voor hemzelf en als zijn vrienden die wel normaal zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij houd niet van het SC gebeuren zoals het nu gaat, denk dat ie het te dom vind ofzo![]()
Iig gewoon negeren, als het Falco niet bevalt dan tieft ie maar op
Klopt, maar de SC begint uit te waaieren over heel BB... Het is voortaan een aaneenschakeling van zwaaiposts geworden in vrijwel álle topics...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
was ook de enigequote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jammer, ik zag net wel eentje in de douche![]()
![]()
Voor zover ik weet postte hij tijdens BB5 vaak mee in de SC toendertijdquote:
Nou die ene onder douche was al meer als in heel BB5quote:Op zondag 26 februari 2006 00:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Yolande
Heb nog weinig filmpjes met blote mannen gezien.
Oeps klinkt niet goed, heel rustig blijven wijsvinger naar je duim brengen, ogen sluiten en OEHHMMM zeggen wordt je rustig vanquote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou en of, helemaal uitgerust na vandaag en zo opstandig als de ******!![]()
dat is toch precies wat ik even terug aankaartte ? je mag hier maar over een onderwerp praten , anders beginnen mensen al weer te zeiken dat het niet het juiste topic is , als je dus andere dingen wil bespreken ga je naar een ander topic , daar begroet je elkaar dus ook , zo ga je van kwaad tot erger etc etc etcquote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar de SC begint uit te waaieren over heel BB... Het is voortaan een aaneenschakeling van zwaaiposts geworden in vrijwel álle topics...![]()
Ik heb hier ook een tijd geleden al aangegeven dat dit een beetje binnen de perken moet blijven. Helaas is daar niet op gereageerd verder... (alleen dat ik stom was)
Ja nou en of, en een beetje de sociale contacten op peil brengen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Lekker he, kom je helemaal tot rust en heb je tijd voor allerlei leuke dingen.
Je bent lief Flugeltje en je hebt een moeilijke baan en ik bewonder je inzet.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar de SC begint uit te waaieren over heel BB... Het is voortaan een aaneenschakeling van zwaaiposts geworden in vrijwel álle topics...![]()
Ik heb hier ook een tijd geleden al aangegeven dat dit een beetje binnen de perken moet blijven. Helaas is daar niet op gereageerd verder... (alleen dat ik stom was)
Aha, dat weet ik niet, want kwam nooit op de BB topics, dus is het eigenlijk verder van geen enkel belangquote:Op zondag 26 februari 2006 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet postte hij tijdens BB5 vaak mee in de SC toendertijd
Hoi Lovebear, ik herkende je haast nietquote:
Gelukkig hoef ik me dat niet aan te trekken daar ik nooit in dat topic kom.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Het probleem is als de SC gaat uitlekken naar andere topics. Zie bijvoorbeeld de Tanjatopics. Gelukkig is Flugel het nu ook een beetje beu geloof ik
.
Is leuk avater tnxto friztiquote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Lovebear, ik herkende je haast nietnu moest ik leven om je te herkennen
![]()
Alles gaat nog goed met de wijn? Zo te zien wel![]()
![]()
Ik ben het, gedeeltelijk, wel met je eens.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Het liefst zie ik natuurlijk dat alle users met zaagsel in hun kop van Fok verdwijnen. Echter besef ik me dat dit niet realiseerbaar is. Ik denk dat gewoon getracht moet worden om de sfeer van BB5 zoals in september terug te halen. Ik denk dat ook best mogelijk is met her en der wat enig streng (plus rechtvaardig) modwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |