Kölle Alaaf.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:52 schreef henk.jansen het volgende:
Nu is het echt carnaval op de Nederlands/ Duitse manier op WDR Duitsland 3
De Honer met puntjes boven de O
Hallo allemaal
Ik sta achter jequote:Op zondag 26 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou i.v.m. met de nogal bloten caps wil ik eerst duidelijke afspraken maken.
Om later geen discussie te krijgen daar heb ik geen zin in.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik lees dit soort berichten al langer, is het misschien een idee om een volgende keer (BB6) in het kort een beleid aan te maken wat iedereen kan lezen?
Zo wordt het voor de mod's makkelijker om te modden.
Als dat geen oplossing is, hoe zou jij het dan oplossen?
quote:Slowchat
Er is één slowchattopic, te herkennen aan de [SC] tags in de titel. Slowchat in andere topics wordt zoveel mogelijk verwijderd en je wordt dan verwezen naar het SC-topic.
Het liefst zie ik natuurlijk dat alle users met zaagsel in hun kop van Fok verdwijnen. Echter besef ik me dat dit niet realiseerbaar is. Ik denk dat gewoon getracht moet worden om de sfeer van BB5 zoals in september terug te halen. Ik denk dat ook best mogelijk is met her en der wat enig streng (plus rechtvaardig) modwerk. Zo zou BB6 nog best heel jofel kunnen wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik lees dit soort berichten al langer, is het misschien een idee om een volgende keer (BB6) in het kort een beleid aan te maken wat iedereen kan lezen?
Zo wordt het voor de mod's makkelijker om te modden.
Als dat geen oplossing is, hoe zou jij het dan oplossen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan sta je toch echt aan het verkeerde deurtje te kloppen![]()
Lekker he, kom je helemaal tot rust en heb je tijd voor allerlei leuke dingen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja we hebben een weekendje vrij, maandagavond pas weer beginnen![]()
Komt goed hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:39 schreef frizti het volgende:
Moeten we weer een nieuwe plek vinden om elkaar te blijven ontmoeten.
Jammer, ik zag net wel eentje in de douchequote:Op zondag 26 februari 2006 00:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Yolande
Heb nog weinig filmpjes met blote mannen gezien.
Adem innnnnnn.....adem uittttttttttttttttquote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou en of, helemaal uitgerust na vandaag en zo opstandig als de ******!![]()
En jij bent nog hierquote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Het liefst zie ik natuurlijk dat alle users met zaagsel in hun kop van Fok verdwijnen.
Wat is er mis met de sfeer hier dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Het liefst zie ik natuurlijk dat alle users met zaagsel in hun kop van Fok verdwijnen. Echter besef ik me dat dit niet realiseerbaar is. Ik denk dat gewoon getracht moet worden om de sfeer van BB5 zoals in september terug te halen. Ik denk dat ook best mogelijk is met her en der wat enig streng (plus rechtvaardig) modwerk. Zo zou BB6 nog best heel jofel kunnen worden
Ja........ ze zal die appel ook eens goed recht op haar hoofd houden he? Kan zij dan helemaal niks?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:56 schreef Athalon het volgende:
Ach god Anita is geraakt door de pijlen van willem tell![]()
[afbeelding]
Hij houd niet van het SC gebeuren zoals het nu gaat, denk dat ie het te dom vind ofzoquote:
Ik besef me?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Het liefst zie ik natuurlijk dat alle users met zaagsel in hun kop van Fok verdwijnen. Echter besef ik me dat dit niet realiseerbaar is. Ik denk dat gewoon getracht moet worden om de sfeer van BB5 zoals in september terug te halen. Ik denk dat ook best mogelijk is met her en der wat enig streng (plus rechtvaardig) modwerk. Zo zou BB6 nog best heel jofel kunnen worden
Ik heb de dinges in, James Last wil niet spelen op de HD en ook niet vanaf mijn computerquote:Op zondag 26 februari 2006 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yolande en Henk ook een goeden avond deze avond![]()
, Henk niet in Zweden
![]()
flugelquote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FAQ en Policy en Stream adressen.
[..]
Ja..... maar...... daar staat toch dat 'SC' voor....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij houd niet van het SC gebeuren zoals het nu gaat, denk dat ie het te dom vind ofzo![]()
Iig gewoon negeren, als het Falco niet bevalt dan tieft ie maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |