Jij bent uiteraard niet stomquote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar de SC begint uit te waaieren over heel BB... Het is voortaan een aaneenschakeling van zwaaiposts geworden in vrijwel álle topics...![]()
Ik heb hier ook een tijd geleden al aangegeven dat dit een beetje binnen de perken moet blijven. Helaas is daar niet op gereageerd verder... (alleen dat ik stom was)
Je lult als Viola en Henk Krol tegelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Het liefst zie ik natuurlijk dat alle users met zaagsel in hun kop van Fok verdwijnen. Echter besef ik me dat dit niet realiseerbaar is. Ik denk dat gewoon getracht moet worden om de sfeer van BB5 zoals in september terug te halen. Ik denk dat ook best mogelijk is met her en der wat enig streng (plus rechtvaardig) modwerk. Zo zou BB6 nog best heel jofel kunnen worden
Precies, moet ook gebeuren.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja nou en of, en een beetje de sociale contacten op peil brengen.![]()
2de glas wijn en dan de toetsen niet meer kunnen vinden?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is leuk avater tnxto frizti
en wijn zit pasaanmn 2de glad![]()
Hey, zet jij je avatar eens terug. Herken je zoo niet meerquote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is leuk avater tnxto frizti
en wijn zit pasaanmn 2de glad![]()
even zoeken om 19:00 uurquote:Op zondag 26 februari 2006 01:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Regenworm, ik had ff een vraagje, hoe laat wordt BB in Zweden uitgezonden?? lijkt me niet iets voor half 8, meer zo tegen Sluytingstijd![]()
filedump.nlquote:Op zondag 26 februari 2006 01:06 schreef Manu82 het volgende:
even snel en weet dat het waarschijnlijk al 1000 x gezegd is maar waar kan ik het best files plaatsen om hier te posten
* Sjet zet liever nogmaals Siberia aanquote:Op zondag 26 februari 2006 01:04 schreef frizti het volgende:
We gooien er nog maar een vastelaovend nummertje tegenaan:
beppie_kraft___de_nach_is_zoe_laank.mp3
Dat vind ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, er is niks mis hier, gewoon reuze gezellig
![]()
Ik geef je net de link naar de FAQ, die staat hier gewoon in het forum....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben het, gedeeltelijk, wel met je eens.
Streng en rechtvaardig modden kan alleen als iedereen die hier komt de mogelijkheid heeft om ergens te lezen wat wel en niet kan/gewenst is.Nu is dat blijkbaar niet duidelijk, tenminste, ik heb nergens gelezen wat wel of niet gewenst is.De SC is voor praat wat niet in andere topics thuishoort, voor BB5 en HBB heb ik nergens gelezen wat de regels zijn voor een SC.
Hoe kan je dan verwachten dat mensen gaan posten zoals sommigen het graag zouden zien?
Ik heb alle kritieken gelezen over de SC. Maar ik vind dat je pas kritiek mag leveren als het voor iedereen duidelijk is wat wel en niet is gewenst in de SC.
Want je hebt nu twee kanten, zeg maar de SC kant (kusjesbrigade ook wel genoemd) en de niet SC kant (de niet kusjesbrigade) maar wie heeft gelijk?
Mensen die al langer op fok komen?
Wat mij betreft niet altijd.
De newbies?
Ook niet altijd.
Het is de kunst om daar een middenweg in te vinden, zodat eventuele toekomstige SC's voor iedereen prettig zijn om te komen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening
Is het trouwens regenworm ook gelukt, dan kon ik niet terugvinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben ook officieel geregisteerd op het bbz forum![]()
Precies dat.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:55 schreef Falco het volgende:
Het liefst zie ik natuurlijk dat alle users met zaagsel in hun kop van Fok verdwijnen. Echter besef ik me dat dit niet realiseerbaar is. Ik denk dat gewoon getracht moet worden om de sfeer van BB5 zoals in september terug te halen. Ik denk dat ook best mogelijk is met her en der wat enig streng (plus rechtvaardig) modwerk. Zo zou BB6 nog best heel jofel kunnen worden
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:04 schreef frizti het volgende:
We gooien er nog maar een vastelaovend nummertje tegenaan:
beppie_kraft___de_nach_is_zoe_laank.mp3
Even wat anders Flugel, ik vindt het jammer voor je dat het gouden-pak-mannetje een creep bleek te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef je net de link naar de FAQ, die staat hier gewoon in het forum....
Daar sta ik dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef je net de link naar de FAQ, die staat hier gewoon in het forum....
bedoel je deze http://www.alltomtv.se/f137.htmlquote:Op zondag 26 februari 2006 01:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben ook officieel geregisteerd op het bbz forum![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
Is het trouwens regenworm ook gelukt, dan kon ik niet terugvinden.
Ben aangeschoten wilaf en toe te snelquote:Op zondag 26 februari 2006 01:07 schreef frizti het volgende:
[..]
2de glas wijn en dan de toetsen niet meer kunnen vinden?![]()
ja het is mij gelukt hebben uren moeten wachten tot mijn account actief was.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
Is het trouwens regenworm ook gelukt, dan kon ik niet terugvinden.
tsjekquote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedoel je deze http://www.alltomtv.se/f137.html
Liefquote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben aangeschoten wilaf en toe te snel![]()
waar ? bij alltomtv ?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja het is mij gelukt hebben uren moeten wachten tot mijn account actief was.![]()
![]()
Ik geloof niet dat dit alle HBB-SC-users aangerekend kan worden omdat niet alle users zich hier aan schuldig maken. Het "probleem" is dat als één van ons zich durft te vertonen in één van de desbetreffende topics (omdat wel al vanaf het begin meelurken en ook een mening hebben) die finaal onderuit gehaald word onder het mom van: ah daar heb je er weer één van de kusjes brigadequote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar de SC begint uit te waaieren over heel BB... Het is voortaan een aaneenschakeling van zwaaiposts geworden in vrijwel álle topics...![]()
Ik heb hier ook een tijd geleden al aangegeven dat dit een beetje binnen de perken moet blijven. Helaas is daar niet op gereageerd verder... (alleen dat ik stom was)
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
De plank mis.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef Arliator het volgende:
Want je hebt nu twee kanten, zeg maar de SC kant (kusjesbrigade ook wel genoemd) en de niet SC kant (de niet kusjesbrigade) maar wie heeft gelijk?
Toch nog iemand die de streams aan heeft staan.quote:
quote:
Die dag moet ik nog meemaken, waarschijnlijk is dan de Apocalyps al eeuwen achter de rugquote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
die finaal onderuit gehaald word onder het mom van: ah daar heb je er weer één van de kusjes brigade![]()
Dat doe ik niet voor mijn lol nee.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Hey Pinball, jij bent echt wanhopig, dat je nu toch hier komt![]()
daar zit ik nog steeds te wachten op meel , maar kan wel gewoon inloggen en kiekenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
http://www.alltomtv.se/t50889.html jammer dan de meeste filmpjes bij rapidshare zijn verwijderd.
En kan ju nu meer dan ongeregistreerde of maakt het niet uit?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja het is mij gelukt hebben uren moeten wachten tot mijn account actief was.![]()
![]()
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
De plank mis.
Ik wil wel SC, maar zonder dat hersenloos gelul wat de SC sinds halverwege BB5 domineert.
En het is geen kwestie van 'gelijk' maar van smaak, opleidingsniveau, whatever.
Je hoeft het niet te lezen, als je het niks vindt of jezelf beter/hoger/anders vindt ga je toch ergens anders lullen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
De plank mis.
Ik wil wel SC, maar zonder dat hersenloos gelul wat de SC sinds halverwege BB5 domineert.
Is waar en er worden topics geopend waar ik het totaal niet eens benquote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Toch nog iemand die de streams aan heeft staan.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef odie22 het volgende:
zit er ergens toevallig een functie-knop hier om iemand onzichtbaar te maken ???
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef odie22 het volgende:
zit er ergens toevallig een functie-knop hier om iemand onzichtbaar te maken ???
ehhhquote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, als je het niks vindt of jezelf beter/hoger/anders vindt ga je toch ergens anders lullen.
Wat een onzin. Als jij ergens je mening komt verkondigen kan dat altijd. Het probleem is dat die 'mening' vaak bestaat uit 1 smiley en 1 woord. Dat is waar ik meestal aan refereer als: "inhoudloos".quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ik geloof niet dat dit alle HBB-SC-users aangerekend kan worden omdat niet alle users zich hier aan schuldig maken. Het "probleem" is dat als één van ons zich durft te vertonen in één van de desbetreffende topics (omdat wel al vanaf het begin meelurken en ook een mening hebben) die finaal onderuit gehaald word onder het mom van: ah daar heb je er weer één van de kusjes brigade![]()
Het is beter niet meer op dat soort reacties te reageren, zou me niet verbazen als er nog meer van dat soort users opduiken om dat soort commentaar te leveren en te provoceren en als de sfeer dan goed verziekt is met verwijten en ruzies, komt er een FA die de boel dichtsmijt onder het mom van zo gaat het niet langer.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Hey Pinball, jij bent echt wanhopig, dat je nu toch hier komt![]()
Je krijgt over een aantal uren een bevestigs e-mail en dan ben je gewoon userquote:Op zondag 26 februari 2006 01:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar zit ik nog steeds te wachten op meel , maar kan wel gewoon inloggen en kieken![]()
Jij bent gek, zit je hier tegen je zin?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat doe ik niet voor mijn lol nee.
ik had me gister al geregistreerdquote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je krijgt over een aantal uren een bevestigs e-mail en dan ben je gewoon user
Heb vaak meerdere woorden en 1 smily maardat was ook niet goed:?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als jij ergens je mening komt verkondigen kan dat altijd. Het probleem is dat die 'mening' vaak bestaat uit 1 smiley en 1 woord. Dat is waar ik meestal aan refereer als: "inhoudloos".
Dat slaat nergens op, er wordt genoeg inhoudelijk gereageerd, je post slaat als een lul op een drumstelquote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als jij ergens je mening komt verkondigen kan dat altijd. Het probleem is dat die 'mening' vaak bestaat uit 1 smiley en 1 woord. Dat is waar ik meestal aan refereer als: "inhoudloos".
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, als je het niks vindt of jezelf beter/hoger/anders vindt ga je toch ergens anders lullen.
Je leven bestaat toch niet alleen uit het FOK forum Muerte, deze week heb ik drie forums ruzie zien schoppen tegen elkaar en met elkaar en het einde van dit verhaaltje is, dat er nu op alledrie de forums geen hond meer komt, die zijn gewoon verkast.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
FA die de boel dichtsmijt onder het mom van zo gaat het niet langer.
Zou namelijk niet de eerste keer zijn op FOK! dat zoiets gebeurd.
Proost Muertequote:Op zondag 26 februari 2006 01:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies, moet ook gebeuren.
Ga even naar beneden een wijntje scoren, misschien helpt dat mijn stemming een beetje te verbeteren.
Als jij die wijze les nou gewoon op mijn posts toepast, heof je meteen je hersentjes niet te breken over de betekenis van al die woorden.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef frizti het volgende:
Daar zou je best wel eens gelijk in hebben, het valt wel op dat binnen een uurtje 2 proberen de boel op te naaien.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is beter niet meer op dat soort reacties te reageren, zou me niet verbazen als er nog meer van dat soort users opduiken om dat soort commentaar te leveren en te provoceren en als de sfeer dan goed verziekt is met verwijten en ruzies, komt er een FA die de boel dichtsmijt onder het mom van zo gaat het niet langer.
En bedankt.... dus ik heb voor niks geprobeerd nog iets te maken van de SV.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om![]()
Hij geeft toch z'n eigen mening over het geheel en persoonlijk vind ik het in de SC wel kunnen, maar verder als dat moet het inderdaad ook niet gaan. Hier zit ik vooral bij langere afwezigheid me vaak te ergeren aan het postgedrag hier, als je dan bij wilt lezen (vaak ook bij gebrek aan SV) kom je nauwelijks iets tegen over HBB. Gisteravond had ik het er per MSN nog met iemand over, volop geblaat hier. Maar over iets wat in het hotel gebeurde pagina's lang niks (op de caps tussendoor na dan)
Klopt maar ik heb geen zin in dat gezeur.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:21 schreef Athalon het volgende:
[..]
Je leven bestaat toch niet alleen uit het FOK forum Muerte, deze week heb ik drie forums ruzie zien schoppen tegen elkaar en met elkaar en het einde van dit verhaaltje is, dat er nu op alledrie de forums geen hond meer komt, die zijn gewoon verkast.![]()
Nee Tanja topic zit/zat op slotquote:Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij bent gek, zit je hier tegen je zin?![]()
Is het toch een goeie fles gewordenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik snap je punt, ik snap ook dat je dat wilt. Ik stoor me er niet zo aan, maar kan me voorstellen dat andere mensen dat wel hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
De plank mis.
En nu je toch meeleest, let je even op hoe vriendelijk ik hier ontvangen word?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ik geloof niet dat dit alle HBB-SC-users aangerekend kan worden omdat niet alle users zich hier aan schuldig maken. Het "probleem" is dat als één van ons zich durft te vertonen in één van de desbetreffende topics (omdat wel al vanaf het begin meelurken en ook een mening hebben) die finaal onderuit gehaald word onder het mom van: ah daar heb je er weer één van de kusjes brigade![]()
Helaas is er hier geen ignore list, dat zou al een stuk schelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als jij die wijze les nou gewoon op mijn posts toepast, heof je meteen je hersentjes niet te breken over de betekenis van al die woorden.
Was prima tot een uurtje geleden.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Proost Muerte [afbeelding]
Hoezo is je stemming niet goed?
Zo'n gevoel had ik al....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is beter niet meer op dat soort reacties te reageren, zou me niet verbazen als er nog meer van dat soort users opduiken om dat soort commentaar te leveren en te provoceren en als de sfeer dan goed verziekt is met verwijten en ruzies, komt er een FA die de boel dichtsmijt onder het mom van zo gaat het niet langer.
Nou Pinball, ik ben het wel met SuperMOM eens hoor, er hing in het Tanja-topic een behoorlijk vijandige sfeer, en mensen die niet actief mee deden, werden niet echt vriendelijk ontvangen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
top hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is het toch een goeie fles geworden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |