ja het is mij gelukt hebben uren moeten wachten tot mijn account actief was.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
Is het trouwens regenworm ook gelukt, dan kon ik niet terugvinden.
tsjekquote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedoel je deze http://www.alltomtv.se/f137.html
Liefquote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben aangeschoten wilaf en toe te snel![]()
waar ? bij alltomtv ?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja het is mij gelukt hebben uren moeten wachten tot mijn account actief was.![]()
![]()
Ik geloof niet dat dit alle HBB-SC-users aangerekend kan worden omdat niet alle users zich hier aan schuldig maken. Het "probleem" is dat als één van ons zich durft te vertonen in één van de desbetreffende topics (omdat wel al vanaf het begin meelurken en ook een mening hebben) die finaal onderuit gehaald word onder het mom van: ah daar heb je er weer één van de kusjes brigadequote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar de SC begint uit te waaieren over heel BB... Het is voortaan een aaneenschakeling van zwaaiposts geworden in vrijwel álle topics...![]()
Ik heb hier ook een tijd geleden al aangegeven dat dit een beetje binnen de perken moet blijven. Helaas is daar niet op gereageerd verder... (alleen dat ik stom was)
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben aangeschoten wilaf en toe te snel![]()
De plank mis.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef Arliator het volgende:
Want je hebt nu twee kanten, zeg maar de SC kant (kusjesbrigade ook wel genoemd) en de niet SC kant (de niet kusjesbrigade) maar wie heeft gelijk?
Toch nog iemand die de streams aan heeft staan.quote:
quote:
Die dag moet ik nog meemaken, waarschijnlijk is dan de Apocalyps al eeuwen achter de rugquote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
die finaal onderuit gehaald word onder het mom van: ah daar heb je er weer één van de kusjes brigade![]()
Dat doe ik niet voor mijn lol nee.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Hey Pinball, jij bent echt wanhopig, dat je nu toch hier komt![]()
daar zit ik nog steeds te wachten op meel , maar kan wel gewoon inloggen en kiekenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
http://www.alltomtv.se/t50889.html jammer dan de meeste filmpjes bij rapidshare zijn verwijderd.
En kan ju nu meer dan ongeregistreerde of maakt het niet uit?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja het is mij gelukt hebben uren moeten wachten tot mijn account actief was.![]()
![]()
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
De plank mis.
Ik wil wel SC, maar zonder dat hersenloos gelul wat de SC sinds halverwege BB5 domineert.
En het is geen kwestie van 'gelijk' maar van smaak, opleidingsniveau, whatever.
Je hoeft het niet te lezen, als je het niks vindt of jezelf beter/hoger/anders vindt ga je toch ergens anders lullen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
De plank mis.
Ik wil wel SC, maar zonder dat hersenloos gelul wat de SC sinds halverwege BB5 domineert.
En het is geen kwestie van 'gelijk' maar van smaak, opleidingsniveau, whatever.
Is waar en er worden topics geopend waar ik het totaal niet eens benquote:Op zondag 26 februari 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
Klopt, maar de SC begint uit te waaieren over heel BB... Het is voortaan een aaneenschakeling van zwaaiposts geworden in vrijwel álle topics...![]()
Ik heb hier ook een tijd geleden al aangegeven dat dit een beetje binnen de perken moet blijven. Helaas is daar niet op gereageerd verder... (alleen dat ik stom was)
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Toch nog iemand die de streams aan heeft staan.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef odie22 het volgende:
zit er ergens toevallig een functie-knop hier om iemand onzichtbaar te maken ???
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef odie22 het volgende:
zit er ergens toevallig een functie-knop hier om iemand onzichtbaar te maken ???
ehhhquote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, als je het niks vindt of jezelf beter/hoger/anders vindt ga je toch ergens anders lullen.
Wat een onzin. Als jij ergens je mening komt verkondigen kan dat altijd. Het probleem is dat die 'mening' vaak bestaat uit 1 smiley en 1 woord. Dat is waar ik meestal aan refereer als: "inhoudloos".quote:Op zondag 26 februari 2006 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ik geloof niet dat dit alle HBB-SC-users aangerekend kan worden omdat niet alle users zich hier aan schuldig maken. Het "probleem" is dat als één van ons zich durft te vertonen in één van de desbetreffende topics (omdat wel al vanaf het begin meelurken en ook een mening hebben) die finaal onderuit gehaald word onder het mom van: ah daar heb je er weer één van de kusjes brigade![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |