Als je eenmaal in een bepaald ritme zit met een aantal vaste bekenden, dat lijkt het al snel voor iemand die komt binnenvallen alsof we aan de stamtafel in de kroeg zitten.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ging de laatste tijd redelijk idd, waarvoor hulde![]()
Maar neemt niet weg, dat het zwaar irriterend is als je niet actief deelneemt aan het geklets. Ga er zelf ook in mee hoor, daar niet van. Als je wel mee aan het posten bent is het vaak de gezelligeheid en het vaste groepje waardoor je er aan mee doet.
Opleiding, smaak, whatever. Daarmee geef ik al aan dat ik niet precies weet wat het is, en ik vermeed 'intelligentie' nog wel speciaal.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:24 schreef Arliator het volgende:
Ik vind niet dat opleidingsniveau ertoe doet, maar smaak wel.
Ik denk niet dat dat de oplossing is. Ik heb al vaker gezegd dat de SC zoals die nu is wat mij betreft prima kan bestaan, want daar is blijkbaar vraag naar. Maar er zijn ook een hele hoop users die liever een wat meer substantiele SC hebben waar dat smiley gegooi en gezwaai gewoon overgeslagen wordt.quote:Zal beginnen om de newbie's de FAQ te laten lezen. Denk ik
Pfff schrok alquote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee gisteren had ik het per MSN over de SC, niet over de SV. Sorry, was niet helemaal duidelijk inderdaad.
Helaas bestaat er geen tekst vertaalsite ned/zweedsquote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach komt nog wel, als je er wat langer post. Dan hebben ze de vertaalsite Ned/Zweeds gevonden.![]()
Jij hebt echt super typ-werk verrichtquote:Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gisteren??? Heb ik me de pl**ris lopen typen in de SV en met hoofdtelefoon opgezeten om maar iets op te vangen dat ik in de SV kon plaatsen!
Dat is FOKquote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik las het, laat jullie toch niet zo opfokken!!!
Wat een overdreven toestand zeg... Sorry hoor. Volwassen mensen die zich irriteren aan zwaaismileys.. Hoezo komischquote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Perfect verwoord, Snap.![]()
Het lijkt of de streams nog amper worden gevolgd, en wat mij ook enorm stoort is het cónstante gezwaai en gekus, dit beslaat vaak 3/4 van het topic... dat daar nu commentaar op komt verbaast me niks.
Om dit nu nog om te turnen is te laat, 9 dagen voor het einde. Maar toch is het goed dat dit ter sprake komt, dan is de verbazing minder groot als bij een evt. BB6 de regels flink worden aangescherpt.
Als ik hiermee tegen zere benen schop: het zij zo.
Viool heeft ook wel genoeg te drinken gehadquote:Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef frizti het volgende:
Viool heeft voor de zoveelste keer een glas gesloopt.
[afbeelding]
Is dat codetaal?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef cuall het volgende:
Je hebt gelijk Muerteik heb de boodschap begrepen
![]()
He eindelijk weer eens een zinnige postquote:Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef regenworm het volgende:
In Zweden zit het zaagsel op een andere plek
[afbeelding]
Ach wie weetquote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
ook door hersenloze mensen zoals wij ?
ze moeten het toch ergens over hebben als ze voor de rest niks te oden hebenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Wat een overdreven toestand zeg... Sorry hoor. Volwassen mensen die zich irriteren aan zwaaismileys.. Hoezo komischLees er dan gewoon overheen....
Dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai melkewe maken geen ruzie hoor, we discussieren
![]()
Ja dan zal het wel wat langer duren voordat ze reageren op je, maar maakt toch niet uit kan je ook geen commentaar krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas bestaat er geen tekst vertaalsite ned/zweeds
Ok het is op de streams gewoon saai tijdens BB5 werd er gewoon veel geluld en gediscuseerd over de streams.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Opleiding, smaak, whatever. Daarmee geef ik al aan dat ik niet precies weet wat het is, en ik vermeed 'intelligentie' nog wel speciaal.
[..]
Ik denk niet dat dat de oplossing is. Ik heb al vaker gezegd dat de SC zoals die nu is wat mij betreft prima kan bestaan, want daar is blijkbaar vraag naar. Maar er zijn ook een hele hoop users die liever een wat meer substantiele SC hebben waar dat smiley gegooi en gezwaai gewoon overgeslagen wordt.
Daarbij hoort ook vaak een wat andere humor, wat vanmiddag weer even bleek in het Tanja topic toen APK F_L 'beledigde'. De helft van de mensen hadden gewoon niet door dat dat een grap was.
Nu kunnen die nergens terecht, want hier in deze SC is het echt niet te harden. Dus misschiem moeten er wel 2 SC reeksen komen bij BB6, zodat de wat verschillende persoonlijkheden allemaal hun ei kunnen leggen zonder elkaar in de weg te zitten.
Nee hoor ik heb geen zere benen, dus je schopt maar een eind weg, maar mischien ligt het toch niet helemaal aan de users alleen en had er van de blauwen en roden ook wat meer actieve response uit kunnen gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Perfect verwoord, Snap.![]()
Het lijkt of de streams nog amper worden gevolgd, en wat mij ook enorm stoort is het cónstante gezwaai en gekus, dit beslaat vaak 3/4 van het topic... dat daar nu commentaar op komt verbaast me niks.
Om dit nu nog om te turnen is te laat, 9 dagen voor het einde. Maar toch is het goed dat dit ter sprake komt, dan is de verbazing minder groot als bij een evt. BB6 de regels flink worden aangescherpt.
Als ik hiermee tegen zere benen schop: het zij zo.
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
He eindelijk weer eens een zinnige post![]()
![]()
Ik dacht dat je niet naar HBB keek, waarom wil je dan wel een eigen SC hebben in die sectie?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nu kunnen die nergens terecht, want hier in deze SC is het echt niet te harden. Dus misschiem moeten er wel 2 SC reeksen komen bij BB6, zodat de wat verschillende persoonlijkheden allemaal hun ei kunnen leggen zonder elkaar in de weg te zitten.
Even offtopic maar houd je van een beetje trance? Ik weet wel een leuk nummertje voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |