Nee, dat begrijp ik ook wel, maar ik heb de afgelopen jaren hier gelezen en nooit geschreven, dan de laatste 4 weken. Maar als het zo is wat Falco en Pinball zeggen dan hadden ze heel FOK al kunnen afvoeren, want er wordt onzettend slap gelult over heel FOK. en al jarenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb geen zin in dat gezeur.
Je hebt gelijk Muertequote:Op zondag 26 februari 2006 01:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is beter niet meer op dat soort reacties te reageren, zou me niet verbazen als er nog meer van dat soort users opduiken om dat soort commentaar te leveren en te provoceren en als de sfeer dan goed verziekt is met verwijten en ruzies, komt er een FA die de boel dichtsmijt onder het mom van zo gaat het niet langer.
Zou namelijk niet de eerste keer zijn op FOK! dat zoiets gebeurd.
Gisteren??? Heb ik me de pl**ris lopen typen in de SV en met hoofdtelefoon opgezeten om maar iets op te vangen dat ik in de SV kon plaatsen!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om![]()
Hij geeft toch z'n eigen mening over het geheel en persoonlijk vind ik het in de SC wel kunnen, maar verder als dat moet het inderdaad ook niet gaan. Hier zit ik vooral bij langere afwezigheid me vaak te ergeren aan het postgedrag hier, als je dan bij wilt lezen (vaak ook bij gebrek aan SV) kom je nauwelijks iets tegen over HBB. Gisteravond had ik het er per MSN nog met iemand over, volop geblaat hier. Maar over iets wat in het hotel gebeurde pagina's lang niks (op de caps tussendoor na dan)
Hoi Melkequote:
ik post daar als een gek , daar wordt tenminste niet gezeurd over slowchats en te veel gezwaaiquote:Op zondag 26 februari 2006 01:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
nou dan is alles oke
ga jij daar nog posten of alleen maar plaatjes kijken
Hej Melkequote:
Het is toch werkelijk niet te geloven, het lijkt wel of ze helemaal niets goed kan doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef frizti het volgende:
Viool heeft voor de zoveelste keer een glas gesloopt.
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik post daar als een gek , daar wordt tenminste niet gezeurd over slowchats en te veel gezwaai
alleen niemand die me begrijpt
Was gisteren dan toch pas de voorbereidingquote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Melke
Ja de sfeer is wat minder, bepaalde oldbies willen de boel verstoren
Dat ging de laatste tijd redelijk idd, waarvoor huldequote:Op zondag 26 februari 2006 01:22 schreef frizti het volgende:
[..]
En bedankt.... dus ik heb voor niks geprobeerd nog iets te maken van de SV.
Dat is al moeilijk genoeg met de ellende die HBB is de laatste tijd.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
Zo daar ben ik al weer?
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik post daar als een gek , daar wordt tenminste niet gezeurd over slowchats en te veel gezwaai
Ja ik las het, laat jullie toch niet zo opfokken!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Melke
wat is dit voor lulkoek?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:35 schreef frizti het volgende:
Zucht, ik lees net in een ander topic dat de hele HBB sectie volgende week waarschijnlijk in het archief wordt gedumd. Is het de oldies toch weer gelukt.
relnichtenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Melke
Nee gisteren had ik het per MSN over de SC, niet over de SV. Sorry, was niet helemaal duidelijk inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gisteren??? Heb ik me de pl**ris lopen typen in de SV en met hoofdtelefoon opgezeten om maar iets op te vangen dat ik in de SV kon plaatsen!
Ach komt nog wel, als je er wat langer post. Dan hebben ze de vertaalsite Ned/Zweeds gevonden.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ook door hersenloze mensen zoals wij ?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In de dag topic wordt best veel gepost
Perfect verwoord, Snap.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om![]()
Hij geeft toch z'n eigen mening over het geheel en persoonlijk vind ik het in de SC wel kunnen, maar verder als dat moet het inderdaad ook niet gaan. Hier zit ik vooral bij langere afwezigheid me vaak te ergeren aan het postgedrag hier, als je dan bij wilt lezen (vaak ook bij gebrek aan SV) kom je nauwelijks iets tegen over HBB. Gisteravond had ik het er per MSN nog met iemand over, volop geblaat hier. Maar over iets wat in het hotel gebeurde pagina's lang niks (op de caps tussendoor na dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |