nou iddquote:Op zondag 26 februari 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:
Wordt Feyenoord een keer zeer waarschijnlijk 2e, moeten ze nog in de play-offs strijden met Ajax, AZ en waarschijnlijk Groningen/Utrecht om die CL voorronde plaats. Veel lulliger kan het niet vanuit Feyenoord-perspectief.
De Chinees betaalde beter dan de GKLquote:
sterf jij eens even een gruwelijk pijnlijke dood in je eigen topicjequote:
Kun je ook anders zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:34 schreef Fok_you het volgende:
[..]
sterf jij eens even een gruwelijk pijnlijke dood in je eigen topicje![]()
ik kan het beter aan een paar man vragen die niet genoeg ballen hebben voor feyenoord![]()
Wie dan wel? Bosschaart, ja. Kalou, ja... en dan?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Henk-B het volgende:
[[url=jpg]afbeelding[/url]]
ik zeg wat de mensen denkenquote:
Ik quote 'm maar even voor de adminsquote:
Hee weer een geval van censuur!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Henk-B het volgende:
Edit: En hier doen we niet aan.
iig kalou, bosschaart in iets mindere mate. ook castelen doet vaak genoeg niets goed, maar mist mijn inziens vooral agressie. Zelfs pierre valt me tegen, hij wordt regelmatig omver gelopen en mag dan best eens een rotschop terugverkopen. bahia en vlaar mogen wat mij betreft ook wel eens wat feller, en verder van het doel verdedigen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie dan wel? Bosschaart, ja. Kalou, ja... en dan?
Quote jij ff een stukkie waar staat dat wat ik deed niet mag!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees de Algemene policy er maar op na kerel.
Ik reageer even in FB.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Quote jij ff een stukkie waar staat dat wat ik deed niet mag!
Dat nu juist jij dit post.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Adios http://forum.fok.nl/user/logout
Mijn idee ook!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Fok_you het volgende:
overigens zwaar zielig dat je niets mag in de geest van joden verboden maar wel in de zin van kakkerlakken opgefuckt oidelke zwakbegaafde kan bedenken dat dit verwijst naar onze amsterdamse 'vrienden' in plaats van een bevolkingsgroep op de rand van het midden oosten. als je dan wil censureren doe het ook in het JODEN!-topic want zelf verwijzen ze er ook naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |