Nou, ErikT, je kan weer meedoen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:43 schreef ErikT het volgende:
....die gare kip van de Spurs...ik doe niet meer mee.
Het zou een goeie reden zijn om fan te wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks heeft Vasco en het beste shirt en het beste logo.
kookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef borisz het volgende:
Celtic & Vasco da gama
Die is heel mooi juistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap ook echt niet wat dat lelijke ding van AS Roma in de halve finale doet.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef Wessiej het volgende:
011 Celtic vs. 122 Liverpool
107 AS Roma vs. 072 Vasco da Gama
als hij het niet deed dan ik welquote:Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef Beschouw het volgende:
Het logo van Liverpool is in de nonimeerronde door meerdere fokkers voorgedragen. Venomsnake was de eerste. Daarna nooit meer iets van hem gehoord.....![]()
Gewoon, door meer stemmen te verzamelenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:23 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap idd niet hoe Roma van M.C.F.C heeft kunnen winnen...
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:41 schreef tha_dark het volgende:
Nu maar hopen dat Liverpool gaat winnen
Zo'n uitnodiging kan ik niet weerstaan. Maar Valencia's logo vind ik mooier dan iig 3 vd 4 finalistenquote:
Erg benieuwd wat er schuilging achter de rode kruisjes van ErikT.quote:
Speciaal voor jou nog een keerquote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
011 Celtic vs. 122 Liverpool
107 AS Roma vs. 072 Vasco da Gama
Dat gare Ajax logo er ook terecht uit.
tubgirl is nog beter.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer
[afbeelding]
Eerder had ik het volgende geschreven over het LFC logo.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:50 schreef Beschouw het volgende:
Wat was er eeder? Het zinnetje in het logo of de hit van Gerry & The Pacemaker?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
Over het LFC logo:
[afbeelding]
Het is een relatief nieuw logo dat gemaakt is na de Hillborough ramp. De vlammen links en rechts onderaan symboliseren de eeuwige vlam die brand in het Hillborough monument ter nagedachtenis van de 96 overleden supporters die 15 april 1989 stierven. Dit monument staat naast Shankly's gates. Bill Shankly wordt beschouwd als degene die het LFC zoals dat nu bestaat vorm heeft gegeven - dat waar Bill Shankly voor stond is dat wat Liverpool uit straalt / wil stralen. Boven op Shankly's gates staat ook het motto van het moderne Livepool FC "You'll never walk alone" dat nu dus ook in het logo zit. De rode Liverbird is al jaren het symbool van LFC. Deze mythische vogel is al heel lang verbonden met de stad Liverpool. Een van de statigste gebouwen in de stad is ook The Liverbuilding aan de waterkant van de Mersey, met daarboven op ook the Liverbird. Het logo bevat ook nog steeds de woorden "football club": iets wat in veel van de moderne Engelse logo's (zoals die van SCUM en THFC) verdwijnt omdat dat de marketing van het merk in de weg zou staan. Kortom om een logo vol symboliek, historie, passie en compassie.
Afsluiten:quote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef numero_uno het volgende:
Sluit maar af de finalisten zijn bekend
quote:Het is een relatief nieuw logo dat gemaakt is na de Hillborough ramp. De vlammen links en rechts onderaan symboliseren de eeuwige vlam die brand in het Hillsborough monument ter nagedachtenis van de 96 overleden supporters die 15 april 1989 stierven. Dit monument staat naast Shankly's gates. Bill Shankly wordt beschouwd als degene die het LFC zoals dat nu bestaat vorm heeft gegeven - dat waar Bill Shankly voor stond is dat wat Liverpool uit straalt / wil stralen. Boven op Shankly's gates staat ook het motto van het moderne Livepool FC "You'll never walk alone" dat nu dus ook in het logo zit. De rode Liverbird is al jaren het symbool van LFC. Deze mythische vogel is al heel lang verbonden met de stad Liverpool. Een van de statigste gebouwen in de stad is ook The Liverbuilding aan de waterkant van de Mersey, met daarboven op ook the Liverbird. Het logo bevat ook nog steeds de woorden "football club": iets wat in veel van de moderne Engelse logo's (zoals die van SCUM en THFC) verdwijnt omdat dat de marketing van het merk in de weg zou staan. Kortom om een logo vol symboliek, historie, passie en compassie.
kan je niet op stemmenquote:
Dat nieuwe logo had je zelf ook kunnen nomineren, Kluupkluup. Gemiste kans?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Jammer dat het oude logo van GAE in de voorronde zat..
Ik dacht dat er niks meer toegevoegd kan worden toen we al eenmaal aan het stemmen waren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat nieuwe logo had je zelf ook kunnen nomineren, Kluupkluup. Gemiste kans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |