Leuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
En heel de wereld weent met mij.
Haha aris saloniki was het ja. Ze hebben dan tenminste een flikker-logo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook al is het van de grootste kankerclub ooit, ik vind um best mooi ja.
.
Past prima bij de club en zijn supporters ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Haha aris saloniki was het ja. Ze hebben dan tenminste een flikker-logo.![]()
Heb ik gezegt dat ik het PSV logo zo mooi vindquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
TLK heeft liever dat prachtige psv logo
Ik snap echt niet dat mensen het Ajax logo niet mooi vinden, maar goed zal ook wel een beetje clubhaat bij zitten...
Geef het op, ik schat mensen uit de jostiband nog hoger in dan hem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
En heel de wereld weent met mij.
Lage Amsterdamse humor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geef het op, ik schat mensen uit de jostiband nog hoger in dan hem.
Ik ben bloedserieus hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lage Amsterdamse humor.
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
Over het LFC logo:
[afbeelding]
Het is een relatief nieuw logo dat gemaakt is na de Hillborough ramp. De vlammen links en rechts onderaan symboliseren de eeuwige vlam die brand in het Hillborough monument ter nagedachtenis van de 96 overleden supporters die 15 april 1989 stierven. Dit monument staat naast Shankly's gates. Bill Shankly wordt beschouwd als degene die het LFC zoals dat nu bestaat vorm heeft gegeven - dat waar Bill Shankly voor stond is dat wat Liverpool uit straalt / wil stralen. Boven op Shankly's gates staat ook het motto van het moderne Livepool FC "You'll never walk alone" dat nu dus ook in het logo zit. De rode Liverbird is al jaren het symbool van LFC. Deze mythische vogel is al heel lang verbonden met de stad Liverpool. Een van de statigste gebouwen in de stad is ook The Liverbuilding aan de waterkant van de Mersey, met daarboven op ook the Liverbird. Het logo bevat ook nog steeds de woorden "football club": iets wat in veel van de moderne Engelse logo's (zoals die van SCUM en THFC) verdwijnt omdat dat de marketing van het merk in de weg zou staan. Kortom om een logo vol symboliek, historie, passie en compassie.
Ik wilde toch even vermelden dat het Romulus en Remus zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
No shit Sherlock..
Ik dacht dat Remulus en Romelus twee stripfiguren waren joh.
Het heeft alleen niets met VOETBAL te maken, waar jij over begon.
Nergens zeg ik dat het nergens op slaat, ik weet prima waar het logo vandaan komt en wat de legende van Remulus en Romelus is.
Ik waardeer de symboliek, maar het levert een in mijn ogen te druk logo op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
-verhaal-
I agreequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik waardeer de symboliek, maar het levert een in mijn ogen te druk logo op.
Zonder twijfel het beste logo. Deze moet winnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
Over het LFC logo:
[afbeelding]
-verhaaltje-
De plaatjes doen het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Beschouw het volgende:
Overigens bestaat er in de logo-business aardig wat jatwerk.
Wat denken we hiervan van?
[afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |