Ze zijn dood...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef wobbel het volgende:
Godverdomme, das nou al de 2e maxtor dit jaar die (gaat) overlijden.
No way maxtor voor mij
Godverdomme, moet je weer 200 gieg aan scripties en zelf gemaakte foto's backuppen...met een 4x dvd brander ja
Aaach fuck you maxtor!!!! dood aan jullieeeeee
Mmm, en door wie? Dan boycot ik dat kutmerk ook!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze zijn dood...overgenomen althans...
Seagate dacht ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:35 schreef wobbel het volgende:
[..]
Mmm, en door wie? Dan boycot ik dat kutmerk ook!!!
Hitachi here I come
Ik ook niet, en ik heb er 4.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef multi-tool het volgende:
Wat doe jij met je harde schijven :| ik heb nog nooit een maxtor gehad die is gecrashed...![]()
Hebben ze niet. Heb hier 3 maxtors 24 uur per dag draaien met 0 koeling. Doen het al jarenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef Lippie85 het volgende:
Vergeet de volgende keer niet dat een harde schijf ook koeling nodig heeft![]()
hij heeft het enkelequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:06 schreef longinus het volgende:
Voor echt belangrijke gegevens eerst je hd testen met een burn in programma, en dit enkele keren herhalen.
Wtf, 200GB aan documenten en foto's?! Je bedoelt je pr0n collectie zekerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef wobbel het volgende:
Godverdomme, moet je weer 200 gieg aan scripties en zelf gemaakte foto's backuppen...met een 4x dvd brander ja
Gewoon een fan op je Hd richten bedoel je..alle HD merken zijn prima.. jullie zijn gewoon nabs...quote:
quote:
quote:
zelfde hierquote:Op zondag 26 februari 2006 01:52 schreef Kazu het volgende:
Ik heb al 5 jaar 3 Maxtor HDD's en ze doen 't prima, nooit problemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |