of nu nog 2 korte nummers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:44 schreef Svensational het volgende:
Ik denk toch maar twee nummers...
Ze zijn al drie kwartier bezig nu, en nog drie kwartier te gaan...
Misschien straks 2 direct achter elkaar, zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:45 schreef Lynx666 het volgende:
Maar ze zingen dus gewoon 2 nummers vandaag?
(aan de tijd te zien)
Dan klopt dat bericht van VK ook niet, dat zei dat al vaststond dat Floortje wint en Angelique 2equote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:45 schreef superhero87 het volgende:
De jury zei ook niks slechts over raffaela... ze willen duidelijk van Angelique af![]()
Raffaela zong een paar keer vals, vergat haar tekst... en daar zegt de jury natuulrijk niks van!![]()
drie sterren en rafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel duidelijk dat we met vier sterren over gebleven zijn.
Bupaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die KD-reclame is echt vreselijk..
Want raf is inderdaad een superstarquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
drie sterren en raf Floortje
Jaa, maar dat betekent niet dat Angelique er vanavond uit gaatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan klopt dat bericht van VK ook niet, dat zei dat al vaststond dat Floortje wint en Angelique 2e
Die nare s van haar kwam ook weer lekker naar boven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Floortje deed echt pijn aan m'n oren.
Ik ben er nu zeker van: zingen kan ze, maar ze heeft gewoon een vervelend stemgeluid. Een tweede Jim dus.
Is die niet ingesprokenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die KD-reclame is echt vreselijk..
BVO geweldig verwoordquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Ik ben er nu zeker van: zingen kan ze, maar ze heeft gewoon een vervelend stemgeluid. Een tweede Jim dus.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Euh, heb je een andere zender opstaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Begint weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |