Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
PUB is eigenlijk best wel doodgebloed. Het enige wat hier nog een beetje loopt is de SC, best suf eigenlijk.
Logotopic liep wel leuk, en hier en daar andere topics wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
PUB is eigenlijk best wel doodgebloed. Het enige wat hier nog een beetje loopt is de SC, best suf eigenlijk.
Dat is al vanaf het begin zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen.
Open een goed topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is al vanaf het begin zo.
Het enige topic wat ongeveer evenveel views trok was het GewaagdePuberMeisjes-topic.
Je bedoeld dat dát topic ongeveer evenveel views trok als heel PUB.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het enige topic wat ongeveer evenveel views trok was het GewaagdePuberMeisjes-topic.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logotopic liep wel leuk, en hier en daar andere topics wel.
Wij verzinnen iig wel wat ludieks![]()
Ik denk ook niet dat het echt drukker gaat worden dan het nu is, dit subforum.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg er dan niets over als je het toch niet bevaltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.
Morgen jeweetquote:
Toen MaRySe en Imberr ermee stopten wel jah.quote:
waarom ben je hier dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.
Zondagquote:
Echt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
We gaan een snopp topic openen
In het schamele begin van PUB heb ik hier best heel wat topics geopend. Maar ik weet niet, ik denk dat het concept te vaag is. Ik denk dat het gewoon een soort Fok! in een notendop is, want het gaat echt overal over hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |