1 2 3 4 5 6 7 8 | 1. Phil Taylor 3 3 0 0 6 24 11 13 2. Raymond van Barneveld 2 2 0 0 4 16 5 11 3. Roland Scholten 3 2 0 1 4 20 16 4 4. Colin Lloyd 2 1 0 1 2 9 14 -5 5. Peter Manley 2 0 0 2 0 10 16 -6 6. Wayne Mardle 2 0 0 2 0 10 16 -6 7. Ronnie Baxter 2 0 0 2 0 5 16 -11 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1. Phil Taylor 3 3 0 0 6 24 11 13 2. Raymond van Barneveld 2 2 0 0 4 16 5 11 3. Roland Scholten 3 2 0 1 4 20 16 4 4. Colin Lloyd 2 1 0 1 2 9 14 -5 5. Peter Manley 2 0 0 2 0 10 16 -6 6. Wayne Mardle 2 0 0 2 0 10 16 -6 7. Ronnie Baxter 2 0 0 2 0 5 16 -11 |
als het 7-7 is dan is het gelijk spelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:53 schreef nightfall het volgende:
het is "first 2 eight",. hoe kunnen ze dan gelijk spelen?
Nou... het spelletje stopt zodra er iemand 8 legs heeft, of er totaal 14 legs gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef nicomart het volgende:
wel raar.. een best of 14 maar wel als je er 8 wint dat je gewonnen hebt![]()
is een soort mix ofzo van first to 8 en best of 14
blijkbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... het spelletje stopt zodra er iemand 8 legs heeft, of er totaal 14 legs gespeeld zijn.
Het is een hele nieuwe variant! *oh* *ah*
Och, opzich dwingt het wel een break af. Doe je het niet op deze manier, is degene die start altijd in het voordeel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
blijkbaarmaar toch vind ik het een rare uitvinding.
![]()
Nee, betaalzender van UPC begreep ik?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Joene het volgende:
Sport1 is dat die belgische zender ???
Oh dus het is niet te volgenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, betaalzender van UPC begreep ik?
een samenvatting vind ik altijd zon dood doener dan weet je de uitslagen al en dan ga je het nog is mooi zitten bekijken , of live of nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:04 schreef huupia34 het volgende:
op de site van pdc kan je kijken.kost wel centjes
voor de samenvatting kan je kijken vrijdag avond op sbs6 "de goudengids divisie"
heb je gelijk in, ik kijk expres niet niet naar de uitslag zodat ik het vrijdag onbevangen kan kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:09 schreef Joene het volgende:
[..]
een samenvatting vind ik altijd zon dood doener dan weet je de uitslagen al en dan ga je het nog is mooi zitten bekijken , of live of nietalleen ik ga geen duur sport kanaal abbo nemen om ome barney te zien verliezen van phil taylor
ik ga het vanavond wel live volgen via het web ofzo. bah , ik dacht barney heeft sbs contract die gaan het lekker live uitzenden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:12 schreef huupia34 het volgende:
[..]
heb je gelijk in, ik kijk expres niet niet naar de uitslag zodat ik het vrijdag onbevangen kan kijken.
Het is alleen tegen betaling live te volgen denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga het vanavond wel live volgen via het web ofzo. bah , ik dacht barney heeft sbs contract die gaan het lekker live uitzenden.
ah , is kijken wat die link doet vanavondquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is alleen tegen betaling live te volgen denk ik
Ow, wel op dsf: http://www.dsf.de/de/prog(...)/darts-exklusiv.html
dat lukt mij ook nog wel denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef kollie het volgende:
Lloyd-Baxter 3-8
Lloyd een finish-percentage van 13 procent![]()
hij heeft iig een leg te pakkenquote:
Leuke pot. Vond Baxter vanavond eindelijk eens goed gooien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef borisz het volgende:
the power heeft ook gewonnen
1 2 3 4 5 6 7 | Raymond van Barneveld 3 3 0 0 +16 7 6 Roland Scholten 4 2 0 2 -9 9 4 Peter Manley 3 1 0 2 -3 6 2 Ronnie Baxter 4 1 0 3 -10 4 2 Colin Lloyd 3 1 0 2 -10 3 2 Wayne Mardle 3 0 0 3 -9 4 0 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1. Phil Taylor 4 4 0 0 8 32 15 +17 2. Raymond van Barneveld 3 3 0 0 6 24 8 +16 3. Roland Scholten 4 2 0 2 4 23 24 -1 4. Peter Manley 3 1 0 2 2 18 21 -3 5. Colin Lloyd 3 1 0 2 2 12 22 -10 6. Ronnie Baxter 4 1 0 3 2 17 27 -10 6. Wayne Mardle 3 0 0 3 0 15 24 -9 |
ik gooi 30 gemiddeld(maar dat is dan met american darts(softtip) is iets makkelijkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:19 schreef Joene het volgende:
26 per pijl, damn er zijn dagen bij dat ik dat ook gooi
Waar speel je? En softtip is wat mij betreft echt wel moeilijker. Of speel je met zo'n bull van een halve meter doorsnee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik gooi 30 gemiddeld(maar dat is dan met american darts(softtip) is iets makkelijker
steelen rond de 20 schat ik
je hebt ook is op een verjaardag gehoord dat ze over darten aan het praten waren ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef yvette1982 het volgende:
nou het is duidelijk dat Phil en Barney de twee besten ter wereld zijn, maar dat is niks nieuws. Dat gemiddelde van Phil is weer indrukwekkend. Maar hij is dan ook echt veruit de beste en dat is wel jammer aangezien de kracht gewoon te groot is tussen Phil en de rest.
jij zal wel niet van de slimste zijn. Ik heb contact via mijn werk met de manager van Barney. En ik was dan ook al 3 maanden lang op de hoogte dat Barney naar de PDC ging. Dus lul nu geen onzin als je het behoorlijk af moet leggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:20 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt ook is op een verjaardag gehoord dat ze over darten aan het praten waren ?![]()
PDCquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jij zal wel niet van de slimste zijn. Ik heb contact via mijn werk met de manager van Barney. En ik was dan ook al 3 maanden lang op de hoogte dat Barney naar de PDO ging. Dus lul nu geen onzin als je het behoorlijk af moet leggen.
ik heb in de straat gewoond bij cesar zuiderwijk, en ik zat trouwens vroeger ook bij dezelfde sportvereniging als leontien van moorselquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jij zal wel niet van de slimste zijn. Ik heb contact via mijn werk met de manager van Barney. En ik was dan ook al 3 maanden lang op de hoogte dat Barney naar de PDC ging. Dus lul nu geen onzin als je het behoorlijk af moet leggen.
Yvette1982 zei het tijden terug al en het blijkt wel waar te zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:22 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik heb in de straat gewoond bij cesar zuiderwijk, en ik zat trouwens vroeger ook bij dezelfde sportvereniging als leontien van moorsel
hoeft ze nog niet de omhooggevallen bitch uit te gaan hangenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yvette1982 zei het tijden terug al en het blijkt wel waar te zijn.
Ach, het is maar net waar je je druk om maakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:25 schreef nightfall het volgende:
[..]
hoeft ze nog niet de omhooggevallen bitch uit te gaan hangen
Daarvoor riep ook iedereen het al welke een klein beetje kijk op darts had dat die kans erg groot was.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat viel wel mee hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarvoor riep ook iedereen het al welke een klein beetje kijk op darts had dat die kans erg groot was.
Nou nee hoor. Er werd al maanden over een overstap gespeculeerd.quote:
Nou, ik heb hier ook tijden terug al gepost dat die dikke pad ook weleens wat meer zou willen halen uit zijn naam en prestaties en dus over zou gaan stappen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Er werd al maanden over een overstap gespeculeerd.
Specifieke Barney haters dachten inderdaad dat het niet zo zou zijn omdat 'die dikke pad' toch niet tegen 'the power' zou durven spelen
Al lang voordat yvette er mee kwam, waren de roddels en sterke geruchten er al. En toen yvette ermee kwam, lachtte veel mensen haar uit omdat die het allang hadden gehoord en yvette dacht dat ze de eerste was die erover begon....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
wat een gelul zeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Er werd al maanden over een overstap gespeculeerd.
Specifieke Barney haters dachten inderdaad dat het niet zo zou zijn omdat 'die dikke pad' toch niet tegen 'the power' zou durven spelen
En dan heb je gelijk verstand van darts ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jij zal wel niet van de slimste zijn. Ik heb contact via mijn werk met de manager van Barney. En ik was dan ook al 3 maanden lang op de hoogte dat Barney naar de PDC ging. Dus lul nu geen onzin als je het behoorlijk af moet leggen.
Beetje moeite met begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:39 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat een gelul zeg.
Geef me toch gewoon de credit omdat ik het wist. Het was namelijk ook zo dat Barney eigenlijk niet de laatste embassy mocht spelen vanwege zijn transfer. Maar na lang gezeik mocht het wel nog, dat wist ook niemand.
Ik heb voor de Embassay ook al gezegt dat het zeker was wat ik wist en dat hij het binnnenkort bekend zou gaan maken. Dus kom nu niet met die onzin aan dat het geruchten waren.
Heel leuk dat je dat wist , maar dat heeft natuurlijk geen ene fuck met jou darts kennis te maken of met het volgens jou werelds verschil Phil Taylor en Barneyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:39 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat een gelul zeg.
Geef me toch gewoon de credit omdat ik het wist. Het was namelijk ook zo dat Barney eigenlijk niet de laatste embassy mocht spelen vanwege zijn transfer. Maar na lang gezeik mocht het wel nog, dat wist ook niemand.
Ik heb voor de Embassay ook al gezegt dat het zeker was wat ik wist en dat hij het binnnenkort bekend zou gaan maken. Dus kom nu niet met die onzin aan dat het geruchten waren.
Dat Misss ik wist het als eerste, niet net moet doen dat doordat ze de manager van barney kent ook gelijk denkt dat ze verstand heeft van darten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:46 schreef nightfall het volgende:
dus nu gaan we een heel topic ruzie maken wie er het eerste wist dat barney zou verkassen?,. wat willen jullie eigenlijk?: eeuwige roem en een standbeeld ofzo?
barney zelf wist het als eerst, einde discussie.
natuurlijk heeft ze dat niet,. ze is een wijf, net als ze gaat lopen lullen over formule 1 auto's geen hond neemt er serieus, ze moet gewoon in topics blijven waar discussies gaande zijn over schoonmaken, hoe je spermavelekken van het behang verwijdertquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat Misss ik wist het als eerste, niet net moet doen dat doordat ze de manager van barney kent ook gelijk denkt dat ze verstand heeft van darten.
Je gaat 2 pijlen gooien ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hier iets over de Open Darts Kampioenschappen op Schiermonnikoog dit weekend?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:51 schreef nightfall het volgende:
[..]
natuurlijk heeft ze dat niet,. ze is een wijf, net als ze gaat lopen lullen over formule 1 auto's geen hond neemt er serieus, ze moet gewoon in topics blijven waar discussies gaande zijn over schoonmaken, hoe je spermavelekken van het behang verwijdert![]()
Ikke niet, maar iemand die ik ken doet dus mee, en ik vroeg me af of het uberhaupt enig aanzien heeft of dat het gewoon een wedstrijdje in de kantine van 'de camping' was of zo.quote:
Veel meer zal het niet zijn lijkt mequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ikke niet, maar iemand die ik ken doet dus mee, en ik vroeg me af of het uberhaupt enig aanzien heeft of dat het gewoon een wedstrijdje in de kantine van 'de camping' was of zo.
komt omdat "ze" niet reageerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, ik heb net de foto's een staan kijken. Krijg een beetje 'poldervogels uit' gevoel.
Maar goed, meedoen is belangrijker dan winnen... ook bij darts.
En jullie zijn toch maar mooi gestopt met kissebissen.
Merci BE!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
En jullie zijn toch maar mooi gestopt met kissebissen.
competitie regio hoorn master leaque bij hety team van de engel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar speel je? En softtip is wat mij betreft echt wel moeilijker. Of speel je met zo'n bull van een halve meter doorsnee?
oke pief paf, ik antwoorde gewoon een vraagquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:00 schreef pfaf het volgende:
Huupia43: zoals een paar reacties boven je al vermeld stond is dit topic niet bedoeld voor dergelijke toernooitjes, als je daarover wilt discussieren kun je hier terecht: [Centraal] Darts! (wie fixt mijn pijl???)
Wat staat er op het schema voor vandaag?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat staat er op het schema voor vandaag?
-edit- niets dus. Vanavond geen Premier League
Vreemd.quote:2006 Holsten Premier League Darts
Night Four, Wolverhampton Civic
Phil Taylor v Wayne Mardle
Peter Manley v Colin Lloyd
Roland Scholten v Wayne Mardle
Ronnie Baxter v Peter Manley
v. Barneveld had nog verplichtingen van voor dat hij bij de PDC begon, welke niet verzet konden worden.quote:
Mardle is echt een NET-NIET darter.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:19 schreef kollie het volgende:
Phil Taylor 8-2 Wayne Mardle
Peter Manley 8-6 Colin Lloyd
Roland Scholten 8-3 Wayne Mardle
Ronnie Baxter 8-3 Peter Manley
Die Mardle![]()
als je een net niet darter bent, sta je ook bij de top 7 van de pdc.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Mardle is echt een NET-NIET darter.
Helaas.
Ja hij is wel top natuurlijk, alleen dit soort toernooien is het altijd niks. Kijk maar naar de MoD. Gooit fantastisch tegen Barney, maar verder niets.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:10 schreef huupia34 het volgende:
[..]
als je een net niet darter bent, sta je ook bij de top 7 van de pdc.
ik heb in het verleden hele mooie partijen van hem gezien.
Zo dik verliezen van Scholten is zelfs voor een net-niet darter een waardeloze "prestatie".quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Mardle is echt een NET-NIET darter.
Helaas.
Vanaf hoelaat zijn we welkomquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef L_auteur het volgende:
Ben ik even blij dat ik Sport1 heb. Dat wordt een heerlijk dart-avondje morgen.
Ik denk dat Barney wel zal winnen van Manley, maar Taylor is nog net een maatje te groot (ik voorspel 8-3 voor Taylor)
nope !quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:35 schreef borisz het volgende:
ook nog een online stream?
Waar riepen ze dat?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:36 schreef opinionr het volgende:
SBS riep vorige week vol van vreugde dat het live zou zijn.
Meestal zeggen ze erachter: op sport1.... Daar hebben ze mijn ook al eens mee te pakken gehadquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:36 schreef opinionr het volgende:
SBS riep vorige week vol van vreugde dat het live zou zijn.
ongekend! Manley staat ook lang niet gek te gooien.quote:
Mjah, beetje moeilijk inschatten inderdaad via life scorebordquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:08 schreef Kaos het volgende:
Die 6-3 leek wel een 9 darter? (kijk op livescoreboard dus geen beelden)
1 2 3 4 5 6 7 | 501 Score 501 8 Legs 3 6 180s 2 7 140s 5 11 100s 19 73% Doubles Hit 43% |
GOD VER DOMME!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef Kaos het volgende:
http://www.darts.nu/forum(...)isplay;threadid=2536
!!!
Live 9-darter.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef opinionr het volgende:
Kijk aan.. een echte 9 darter.. zijn 4e live 9-dart of DE 4e 9-dart ooit?
Ja absoluut.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef calvobbes het volgende:
Als SBS zijnde sla je jezelf onderhand toch ook tegen de kop dat je dit niet live uitzendt
Echt dus!quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:12 schreef pfaf het volgende:
Zow, dat zou wel heel tof zijn zeg...
je loopt achter. straks gooit Baney een 9darterquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef L_auteur het volgende:
Barney-Manley net begonnen. Barney op een 2-0 voorsprong.
Ik gok dat hij 8-3 wintquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef L_auteur het volgende:
We weten al wat er is gebeurd, als je dat niet wilt weten moet je niet teruglezen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef L_auteur het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:22 schreef L_auteur het volgende:
De Zoon tegen de Vader inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:26 schreef pfaf het volgende:
Dus ongeveer over 1,5 a 2 uur moet Barney tegen Hem?
De planning is 23.00 dacht ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:26 schreef pfaf het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:26 schreef pfaf het volgende:
het lijkt hem aardig voor de wind te gaan ja,.. is wel duidelijk dat de overstap gewoon de impuls was die hij nodig had,.. ze hebben ook allemaal van die leuke toernooitjes daar,.. commercieel veel beter bekeken bij de pdc..quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:49 schreef Butra het volgende:
Geweldig zeg. Hij heeft 'm jaaaaaaaren lang geprobeerd te gooien bij de BDO, niet gelukt. En na 4 potjes gooit-ie 'm bij de PDC.
En de eerste die ik live heb gezien.
offtopic:quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:49 schreef Butra het volgende:
Geweldig zeg. Hij heeft 'm jaaaaaaaren lang geprobeerd te gooien bij de BDO, niet gelukt. En na 4 potjes gooit-ie 'm bij de PDC.
En de eerste die ik live heb gezien.
Op het forum van Phil Taylor denken steeds meer mensen dat Barney wel eens zou kunnen winnen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
kom naar op zou ik zeggen phil taylor.
ook al weet ik dat barney niet echt een kans heeft
Of hij heeft zn hoogtepunt al gehad vanavond.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:49 schreef nightfall het volgende:
barney zit me nou natuurlijk een partijtje lekker in ze'n vel,. zal em goeddoen voor ze'n partij tegen taylor..
Iedereen welke regelmatig een partij van beide bonden zag wist dat wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef nightfall het volgende:
ik hoor steeds iedereen erover dat het nivo van de speleres bij de pdc hoger ligt,. maar als je zo eens ziet hoe die "top" scoort is er volgens mij geen enkel verschil met de bdo,.. denk dat bv king hier nu gewoon derde zou staan...
7-7 zoals je zelf gemeld hebtquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:25 schreef calvobbes het volgende:
Weet iemand de eindscore van Baxter - Scholten al
Hmmm... Gaat het hier dan niet tot 9-7 ofzo....quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
7-7 zoals je zelf gemeld hebt
Nee omdat het een league is, is een gelijkspel ook mogelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hmmm... Gaat het hier dan niet tot 9-7 ofzo....
Nee, zal morgen wel op de site staanquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef Olmo het volgende:
Ben benieuwd!
Gooit ie ineens nog een 9-darter, zou wel leuk zijn
Paar posts geleden vroeg iemand hoeveel geld Barney voor die 9-darter gaat krijgen. Iemand die dat weet?
ja, want hij heeft pas 2 140s en 8 100+squote:Op donderdag 23 maart 2006 23:23 schreef Olmo het volgende:
Barney mag nu wel eens boven de 100 gaan gooien
na die 45 score van Barney is het maar weer snel weggehaaldquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:28 schreef ABC-tje het volgende:
sub commentaar op 'live scoreboard' is nu: Phil who?
Dat is het hele toernooi zo. Beste over 15 legs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef Zug-Chef het volgende:
maarre, dit is dus maar een leg wedstrijd, geen set wedstrijd ?
quote:Break time - u missed nothing - they were both rubbish (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |