quote:Op donderdag 17 november 2005 07:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Al geprobeert... maar de punt valt er dan niet uit, en er is ook geen mogelijkheid om met iets de punt eruit te trekken....
Logisch he! Raar dat ie dit wint, en bij het toernooi op onze verenigign vorig jaar de eerste ronde er al af lag!quote:Op maandag 12 december 2005 09:51 schreef Spooky4u het volgende:
Mijn Favo is King.... ben benieuwd of ie wint
Lijikt me wel dat Van der Voort in Hengelo van de partij is.quote:King, Hankey, Van der Voort en Klaasen vormen de komende drie jaar het Keukenconcurrent Pro Darts Team. Managers Paul Kusters en Hans Rothengatter van PenH Events -ook verantwoordelijk voor de organisatie van de Keukenconcurrent Masters of Darts- hebben het dartteam onder hun hoede.
Klaasen, King en Hankey spelen vanaf dit moment in het team. Van der Voort kan pas instromen vanaf 27 februari. Tot die tijd heeft de darter uit Purmerend verplichtingen bij een andere sponsor.
Mijn geboortestadjequote:Tempus International Darts League naar Nijmege
Vanaf komend jaar wordt de Tempus International Darts League gespeeld in Nijmegen. Het Grand Slamtoernooi van de BDO werd de afgelopen drie jaar georganiseerd in Den Haag, maar die stad wordt nu verlaten.
De enigszins tegenvallende publieke interesse in de Residentiestad zou een rol gespeeld kunnen hebben in het vertrek.
Er werd al een tijdje gesproken over het verlaten van Den Haag. Eerst leek 's-Hertogenbosch de speelstad te worden van de Tempus International Darts League, maar uiteindelijk is gekozen voor Nijmegen. In Triavium, waar de professionele ijshockeyclub Nijmegen Emperors ook de thuiswedstrijden afwerkt, worden daar komend jaar darts gegooid door internationale toppers.
Ook editie 2006 van de Tempus International Darts League telt 32 deelnemers, zo maakte de organisatie bekend. Het toernooi begint op 6 mei. De finale wordt op 14 mei gespeeld.
Opvallendquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef calvobbes het volgende:
Wat ander opvallend nieuws:
[..]
Mijn geboortestadje
En ik hoorde vorige week dat het nog maar de vraag is of het doorgaat op die datumquote:Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef calvobbes het volgende:
http://www.expocenter.nl/evenementen/evenement.html
Op de site van Expo center hengelo staat de tweede editie van Masters of Darts voor 27 februari t/m 5 maart.
Alle prestigieuze sportevennementen behalve de Olympische Spelen en het WK Voetbal danquote:Behalve voetbal, zijn alle prestigieuze sportevenementen zoals Wimbledon, Dakar en Masters Of Darts komend seizoen op dagelijkse basis bij RTL 7 te zien.
Die kun je spijkeren op de achterkant van je bord. Dit is zodat hij strak tegen de muur komt te hangen. De meer ervaren darters doen dit meestal met een paar bierviljtes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hey jongens ik heb een Dartbord gekocht.. nu zitten er dingen bij om mn dartbord op te hangen
[afbeelding]
Dit is het dus..
Er zitten geen instructies bij .. maar het leek mij dat .. ik dat grote stuk ijzer vast tegen de muur zet en de dikke schroef in het midden van de achterkant van het dartbord. En dat je die schroef dan in dat steuntje schuift zeg maar..
Maar waar zijn die andere 3 dingen dan voor en die spijkers?
bvd
quote:Voor het eerst in de geschiedenis zijn spelers van de dartsbond PDC welkom bij BDO-toernooien. Tijdens de International Darts League in mei en de Bavaria World Darts Trophy in september zullen enkele PDC-darters meestrijden om de titel. Ook zal er tijdens beide evenementen een apart jeugdtoernooi worden georganiseerd.
Niet eerder gooiden spelers van de PDC (Professional Darts Council) hun pijlen bij een toernooi van de BDO (British Darts Organisation). Daar komt nu dus verandering in bij de International Darts League in mei en de Bavaria World Darts Trophy in september. Met instemming van de BDO en PDC is SBS 6 dit overeengekomen met Schoofs Management & Events/Maximum Score; organisator van beide dartstoernooien. Doel van het besluit is om beide toernooien nog aantrekkelijker te maken voor de bezoekers en de kijkers.
Ook is afgesproken dat er vanaf dit jaar bij de World Darts Trophy niet langer een damestoernooi wordt georganiseerd. Wel zal er zowel bij de International Darts League als de World Darts Trophy een jeugdtoernooi worden georganiseerd. Dankzij de internationale successen van Raymond van Barneveld, Co Stompé, Dick van Dijk, Niels de Ruiter en natuurlijk het recente succes van Jelle Klaasen krijgen jonge talenten nu ook de kans hun kunsten op een groot podium te vertonen en zo de broodnodige ervaring op te doen.
Vanzelfsprekend zijn de International Darts League (6 t/m 14 mei) en de Bavaria World Darts Trophy (2 t/m 10 september) weer uitgebreid te zien bij SBS 6.
Laat Part maar weg dan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef J-Will het volgende:
coolwil mardle, part, taylor en scholten wel mee zien draaien. Zijn we gelijk van dat eindeloze gezever af "wie is de beste?!?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |