Ja, dat hé!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een prachtfilm
JC speelt de sterren van de hemel en het prachtige verhaal van een onbegrepen komiek wordt mooi uitgelegd!
Pussydeluxe is echt.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet door ging omdat Pussydeluxe een kloon was?![]()
Ja, MMarsu is toch een nobele ridder.![]()
Renesite is een verhaal ende roman apart...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
Bupa zorg eens dat die Renesite ook op zwart gaat hij kan Herman niet waarderen!
Zeg maar tegen hem dat ik hem een kneus vind en dat er binnenkort hetzelfde met hem gaat gebeuren als met Mmarasrsarssrfsu!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
Bupa zorg eens dat die Renesite ook op zwart gaat hij kan Herman niet waarderen!
Doe m'n naam niet verkeerd sjeez...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat ik hem een kneus vind en dat er binnenkort hetzelfde met hem gaat gebeuren als met Mmarasrsarssrfsu!
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Doe m'n naam niet verkeerd sjeez...Misschien een korte uitleg aan de users, ja?
![]()
Ik weet dat je't hier leest, je kan nog geen hoer krijgen, lelijkaard!![]()
Is hij mod-af??quote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pussydeluxe is echt.
Ze wilde hem gewoon niet.Alleen had hij dat niet door. Net als dat hij niet doorhad dat hij niet langer als mod kon functioneren.
Je hebt je avatar maar veranderd?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:47 schreef Canisfire het volgende:
*pimp*
Leek me slim hequote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt je avatar maar veranderd?
WAt heb ik gemist??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef shmoopy het volgende:
Omdat MMaRsu zich niet kan vinden in de policy die voor crew geldt en daarover niet in discussie wenst te gaan, is besloten hem op zwart te zetten.
Jammer dat het op deze manier moest, we willen hem wel bedanken voor de tijd die hij in het modden heeft gestoken.
Tjaquote:
Bupa krijgt nog wel spanky als ik hem zie in de trein het is maar een mager mannetjequote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Bupa krijgt nog wel spanky als ik hem zie in de trein het is maar een mager mannetje![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR??quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:53 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Ik en Bup zitten op school dagen elke dag in dezelfde trein ik heb hem alleen ook nog nooit gezien/.
Nee ik ben niet zo into the crewquote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou echt de hele trein dan een keer doorlopen
Weet jij iets van de Mmarsu-rel??
Ik heb het al gevondenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo into the crew![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |