Let even op of zijn MacBook een hoog zeurend geluid maakt wanneer er geen programma's openstaan. Ik las op het forum van Apple dat daarover nogal wat klachten zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Die vriend van mij die een MacBook besteld had heeft m trouwens binnen sinds donderdag. Hij komt zo hier en dan gaan we met een stel Macbezitters zitten nerden. Zijn MB, een PB en mijn iBook.
Scheer je weg. Het Lego topic staat in UVT.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:38 schreef Slarioux het volgende:
Het hangt dan wel niet aan een Mac, ik pimp er toch ff mee:
[[url=http://images.nder.be/egzc/570]afbeelding][/url]
2 Lacie Bricks van 300GB elk, genaamd Blackburn en Firebrand. Zie ook de stickertjes erop (anders haal ik ze door elkaar).
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scheer je weg. Het Lego topic staat in UVT.
Ik hoor niks.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Let even op of zijn MacBook een hoog zeurend geluid maakt wanneer er geen programma's openstaan. Ik las op het forum van Apple dat daarover nogal wat klachten zijn.
Omg, er zijn users die nog met Lego spelen? Ik vind het geweldig spul maar thx but no thxquote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scheer je weg. Het Lego topic staat in UVT.
Net zoals er users zijn die fictieve Apple computers hebben en daarmee pimpen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omg, er zijn users die nog met Lego spelen? Ik vind het geweldig spul maar thx but no thx.
De Macscore is inmiddels 4, and counting. (2 iBooks, 1 PB, 1MB) Ik heb een paar heel toffe foto's gemaakt van ons vieren op een rijtje.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik hoor niks.
Meneer zit inmiddels zijn Front Row te pimpen en heeft net vanaf twee meter afstand een Wicky de Viking DVD opgezet. Foto's volgen later.
Marbleblast is kut. krijg er koppijn van.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De Macscore is inmiddels 4, and counting. (2 iBooks, 1 PB, 1MB) Ik heb een paar heel toffe foto's gemaakt van ons vieren op een rijtje.
Laatste commentaar van Meneer MacBook: "Waarom zit hier geen Marbleblast op ?"
Wow, dat lijkt me echt irritant!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit hier heerlijk in de zon met mijn iBook. Alleen doordat de zon zo fel is zie je het Apple logo door alle vensters heen.
[afbeelding]
Zie deze brakke foto. Maar het is heel annoying omdat het opvalt.
Schiet 'ns op met die foto's!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De Macscore is inmiddels 4, and counting. (2 iBooks, 1 PB, 1MB) Ik heb een paar heel toffe foto's gemaakt van ons vieren op een rijtje.
Laatste commentaar van Meneer MacBook: "Waarom zit hier geen Marbleblast op ?"
Marbleblast spelen in een rijdende trein is veel erger. Kotsmisselijk werd ik ervan.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Marbleblast is kut. krijg er koppijn van.
Ik heb hier geen snoertje bij de hand, dus ik kan ze niet op mijn iBook zetten. Vanavond om een uur of 9 ofzo ben ik weer thuis en dan ga ik foto's posten.quote:
Dan ben ik carnavallenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb hier geen snoertje bij de hand, dus ik kan ze niet op mijn iBook zetten. Vanavond om een uur of 9 ofzo ben ik weer thuis en dan ga ik foto's posten.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Door carnaval heb ik mijn iMac nog niet kunnen bestellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |