Ach joh negeer dat gewoon, alsof je tegenwoordig niks kan zeggen in een slowchat. als hij komt met een plaatje wat hij op engadget heeft gevonden gaan we ook niet allemaal "OOOOH DIE HADDEN WE OOK WEL OP ENGADGET KUNNEN VINDEN" roepen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou sorry hee..
Ik kan zoiets ook wel gewoon zelf oplossen, maar ik vraag dingen ook gewoon hier omdat de mensen hier ervaring hebben met diverse oplossingen en mij kunnen vertellen of oplossing A of B handiger is. En dat zegt Google niet.
Nu wel!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Ach joh negeer dat gewoon, alsof je tegenwoordig niks kan zeggen in een slowchat. als hij komt met een plaatje wat hij op engadget heeft gevonden gaan we ook niet allemaal "OOOOH DIE HADDEN WE OOK WEL OP ENGADGET KUNNEN VINDEN" roepen.
Is een plaatje een vraag dan? Nee, en in dit geval niet vergelijkbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Ach joh negeer dat gewoon, alsof je tegenwoordig niks kan zeggen in een slowchat. als hij komt met een plaatje wat hij op engadget heeft gevonden gaan we ook niet allemaal "OOOOH DIE HADDEN WE OOK WEL OP ENGADGET KUNNEN VINDEN" roepen.
Ik vind het zeer zeker vergelijkbaar, ik denk niet dat het aan jou is om te beslissen wie hier vragen stelt en wat hier niet gezegt mag worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is een plaatje een vraag dan? Nee, en in dit geval niet vergelijkbaar
Het is niet aan mij nee. Maar in mijn opinie is het redelijk asociaal om andere mensen moeite te laten doen voor iets dat je ook prima zelf kan vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik vind het zeer zeker vergelijkbaar, ik denk niet dat het aan jou is om te beslissen wie hier vragen stelt en wat hier niet gezegt mag worden.
Maar goed, laten we stoppen met het offtopic.
Daar is niets asociaals aan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is niet aan mij nee. Maar in mijn opinie is het redelijk asociaal om andere mensen moeite te laten doen voor iets dat je ook prima zelf kan vinden.
Met je laatste zin ben ik het inderdaad eens.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef tonks het volgende:
Waarom blijven ze maar doorzeiken over een iPod boombox, who gives a shit!
yoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef tonks het volgende:
Kick!
Waarom deze kick? Het is een slowchat hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef tonks het volgende:
Kick!
Zodat mensen gezellig komen chatten, duh jump, duh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Waarom deze kick? Het is een slowchat hoor
Hoho, niet zo maar een boombox he: 'the product will deliver unique capabilities beyond what today's third-party docking speaker systems offer.'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef tonks het volgende:
Waarom blijven ze maar doorzeiken over een iPod boombox, who gives a shit!
Beide?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef tonks het volgende:
Anywayy, wat zou ik doen als die 13.3 iBook komt, die nemen of toch de iMac
Ik zou nog even wachten op wat er dan komt en dan pas gaan twijfelen. Over laptop vs. desktop kun je al aardig nadenken, maar over prijs en prestaties toch een stuk minder als er nog niets bekend is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef tonks het volgende:
Anywayy, wat zou ik doen als die 13.3 iBook komt, die nemen of toch de iMac
Ik denk niet dat Apple met een eigen speakerssetje moet komen voor de iPod, daar zijn er al veel meer van.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoho, niet zo maar een boombox he: 'the product will deliver unique capabilities beyond what today's third-party docking speaker systems offer.'
Bovendien, op een meer serieus niveau: ik vind het best leuk als Apple zelf iets kan meepikken van de iPod asseccoire-markt. Meer winst voor Apple is altijd leuk. En nee, ik heb niet ineens ook aandelen, maar meer winst voor Apple betekent ook meer leuke nieuwe producten.
Overigens kijk ik er verder niet naar uit of zo, ik heb niet eens een iPod. Ik zou zelf ook erg gecharmeerd zijn van een telefoon/PDA/iPod combi. Vooral op 'de Apple manier'
Die jij hebt is wel mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Apple met een eigen speakerssetje moet komen voor de iPod, daar zijn er al veel meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |