En bedanktquote:
MBpro is ook 15"quote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Wat hebben borsten met 15-inch PB's te makenIs dat omdat ze niet meer verkocht worden oid?
Wat heeft Lupa met 17-inch te maken. Het gaat om de vergelijking van je vriendin.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Wat hebben borsten met 15-inch PB's te makenIs dat omdat ze niet meer verkocht worden oid?
Jesus christquote:Op zondag 26 februari 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
In the office een iBookquote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
In een voorstukje van Nederland 2 wordt een 15" PowerBook gebruikt waarin Safari duidelijk te zien is
Dit noemt men 'voorspel'.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
In een voorstukje van Nederland 2 wordt een 15" PowerBook gebruikt waarin Safari duidelijk te zien is
The office USA hequote:Op zondag 26 februari 2006 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm... daar viel het mij nog niet op. Eens op letten (heb ze toch op DVD)
Die hoef ik dan weer niet te hebben. Dat is net zo kut als Coupling USA.quote:
USA versie is leuk!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hoef ik dan weer niet te hebben. Dat is net zo kut als Coupling USA.
The Office US is serieus best leuk. Anders dan de Britse versie, maar ook echt best leuk.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hoef ik dan weer niet te hebben. Dat is net zo kut als Coupling USA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |